Intuitiontestausketju :) Löytyykö koekaniineja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joku jostain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joku jostain

Vieras
Pitkästä aikaa olisi taas sellainen olo, että voisin harjoittaa intuitiotani.
Tällä kertaa voitaisiin tehdä vaikka näin:

Kirjoita minulle muutamalla rivillä omia ajatuksiasi, sen ei tarvitse olla mitään kuvailua itsestä tai ongelmistasi, lähinnä tajunnan virtaa, sellaista "höpinää", jotta saan paremmin sun energioista kiinni. Lisäksi mä haluaisin, että kuvittelisit mielessäsi pari kaunista silkkihuivia tai liinaa, näkisit mielessäsi miten ne liehuvat kauniisti tuulessa, lempeästi ja pehmeästi. Ja sitten kertoisit mulle, minkä värisiä nuo mielessäsi soljuvat huivit ovatkaan :)

Ja sitten vain olet avoimin mielin ja avoimin sydämin, jos kykenet hiljentymään ja sytyttämään kynttilän, vielä parempi.

Kokeilijat ja tosikot voivat sitten jättää asian sikseen, ei ole pakko osallistua eikä edes kirjoittaa tähän ketjuun ;)

Palautetta ois mukava saada :)

JA HUOM! EN PYSTY VASTAAMAAN KAIKILLE!!!

Kesällä pääsin hieman tunnustelemaan Kazimierzin maata jalkojeni alla. Paikka iski suoraan sydämeen. En saa mielestäni paikkaa ja ikävä on valtava. Tuntui kuin olisi päässyt kotiin takaisin. Matka oli muutenkin kaikin puolin hyvin tunteita nostattava kokemus.

Elämä soljuu eteenpäin, en saa otetta mistään. Kotihommat menee pakonomaisella rutiinilla, väsyttää, muttei nukuta. Uloskin tekisi mieli, vaan ei jaksa pukea. Kuitenkin olo ei ole paha, ihan seesteinen, mutta pitkästynyt. Haaveilin ennen vaikka mistä, nyt en jaksa enää edes haaveilla. Huivit lepattavat verkkaisesti, vaaleansininen ja valkoinen. Olo on kevyt.

Tässäpä tajunnanvirtaa:

Kissa rauhoittui lopulta makaamaan lattialle. Aika pitkän tovin se ehti tuossa jaloissa vikistä ja liehakoida; yritti raukka houkutella minua leikkimään, mutta jos sen mielen mukaan tehtäisiin, en ehtisi muuta koko päivänä tehdäkään.

Näen mielessäni kellanoranssin ja hailakanpunertavan silkkiliinan.

Ja palautetta toki tulee. :)

Kahvikupissa kuppi kuumaa. Olohuoneesta loistaa kauniisti asettamani jouluvalot käpykoristeessa. Ajattelin juuri laittaa kynttilän ja nauttia aamustani. Minä, vaikka onkin isäinpäivä. LAsteni isä nukkuu yövuoron jäämiä ja lapset katselevat lastenohjelmia. Taivas näyttää siltä että voisi sataa vaikka lunta. SItä minä kaipaan :)

väsyttää ja nenäkin on tukossa

Huivit ovat syvän sininen punaisin kukkasin ja vaaleansininen.

Jos kohtapuoliin vastaat, niin voi palautettakin antaa tai jos ketju pulpahtaa sopivasti esiin, kun täällä olen.

Kahden viikon jännitys ja kauhu edessä, mies lähti eilen Kiinaan töihin.
Kahden lapsen kanssa kolmisin olemme.
Olen mielestäni hyvä ja rauhallinen äiti, mutta viime maanantaina koin elämäni ensimmäisen paniikkikohtauksen ja sen jälkimaininkeina nyt edessä oleva jännittää.
Hieman olen myös surullinen lasten ikävän johdosta.
Mielessäni näen pinkin ja fuksian huivin.

Istun hiljaisessa mökissä ja syötän vauvaa, koira nukkuu kissan kanssa lattialla. Olemme nelistään ja on niin rauhallista. Mies lähti rantaan nauttimaan omasta ajasta..

Huivit lipuvat rauhallisesti rinnakkain toinen musta valko ruudullinen ja sini musta raidallinen

[QUOTE="shade";25018036]Sininen ja violetti huivi. Minulla on raskas viikko takana ja mieli jotenkin sekaisin. Olen täynnä epävarmuutta tulevaisuudesta. Yksinäisyyttäkin.[/QUOTE]

Surullisuutta nousee, tai sellaista apeutta. Jostain syystä tulevaisuuden haaveesi ja unelmasi ovat nyt siinä pisteessä, että joudut pohtimaan niistä irtipäästämistä. Se tekee kipeää, pelottaakin.
Katsot ikäänkuin kaukaisuuteen, ilmeisesti siis tulevaisuuteesi ja näihin mietintöihin liittyvät myös työasiat. Vaikka sanot että yksinäisyyttäkin koet, niin silti en tätä tämän hetken raskautta yhdistäisi mihinkään suureen parisuhdekriisiin, vaan jotenkin tähän tosiaan ennemminkin liittyvät työkuviot ja ehkä asuinpaikkakin. Ihmissuhteissa rinnallesi nousee hentona energiana kyllä toinekin ihminen, mutta onko tämä suhde tuore tai muuten sellainen, ettei mitään pohjimmaista sitoutumista ole tapahtunut (avioliitto). Tämä tuntuisi hiipuvan ajan kanssa kokonaan pois.

Annatko palautetta. En pysty yhtään keskittymään, kun tuo poikalapsi tuossa keskeyttää aivan koko ajan. Uskomatonta ja ärsyttävää. Muulloin saan kyllä olla ihan rauhassa, mutta heti kun oikeasti haluaisin olla hetken omissa oloissani niin tuo lapsi tuntuu ikäänkuin vaistoavan sen.. huokaus.

No osuit kaikessa muussa oikeaan, paitsi tuossa että parisuhdekriisi ei ole suuri koska se on minulle suurin murhetta aiheuttava asia juuri nyt. Mutta unelmista irtipäästäminen on menossa ja työsuhteeni päättyy myös. Sitoutumista ei ole tapahtunut niinkuin sanoitkin, omista peloistani johtuen. Mitä tarkoitit energian hiipumisella? Että suhteeni päättyisi? Kiitos tästä.

Kesällä pääsin hieman tunnustelemaan Kazimierzin maata jalkojeni alla. Paikka iski suoraan sydämeen. En saa mielestäni paikkaa ja ikävä on valtava. Tuntui kuin olisi päässyt kotiin takaisin. Matka oli muutenkin kaikin puolin hyvin tunteita nostattava kokemus.

Sinulla on sydän avautumassa, tietoisuutesi kasvaa ja kehittyy, olet henkisen muutoksen polulla. Tämä polku tuo suuria muutoksia myös jokapäiväiseen elämääsi, murroskohtia useitakin odotettavissa. Nuo muutokset kuitenkin menevät kohdallasi yllättävän kivuttomasti ja "siististi", ne eivät aiheuta sinulle mitään suuria kriisejä tai maan järkkymistä, jotenkin otat ne seesteisenä ja tietoisena vastaan, hyväksyt ne. Vanhemmalla iällä elämäsi on täysin toisenlaista, et osaa sitä nyt kuvitellakaan. Onnellista toki, mutta erilaista kuin nyt. Olet vasta tulossa elämän muutoskohtiin, suuria muutoksia edessäsi.. Asiat tapahtuvat kuin itsekseen, itsesi muuttumisen myötä myöskin elämäsi ja maailmasi muuttuvat.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Sinulla on sydän avautumassa, tietoisuutesi kasvaa ja kehittyy, olet henkisen muutoksen polulla. Tämä polku tuo suuria muutoksia myös jokapäiväiseen elämääsi, murroskohtia useitakin odotettavissa. Nuo muutokset kuitenkin menevät kohdallasi yllättävän kivuttomasti ja "siististi", ne eivät aiheuta sinulle mitään suuria kriisejä tai maan järkkymistä, jotenkin otat ne seesteisenä ja tietoisena vastaan, hyväksyt ne. Vanhemmalla iällä elämäsi on täysin toisenlaista, et osaa sitä nyt kuvitellakaan. Onnellista toki, mutta erilaista kuin nyt. Olet vasta tulossa elämän muutoskohtiin, suuria muutoksia edessäsi.. Asiat tapahtuvat kuin itsekseen, itsesi muuttumisen myötä myöskin elämäsi ja maailmasi muuttuvat.

Tosiaan elämä on mullistuksessa koko ajan. Yllätyksiä odottelen ja juurteni etsiminen on antanut uuden suunnan. Olen täysin hyväksynyt kaiken sen mitä etsinnällä olen löytänyt :)

[QUOTE="shade";25018265]No osuit kaikessa muussa oikeaan, paitsi tuossa että parisuhdekriisi ei ole suuri koska se on minulle suurin murhetta aiheuttava asia juuri nyt. Mutta unelmista irtipäästäminen on menossa ja työsuhteeni päättyy myös. Sitoutumista ei ole tapahtunut niinkuin sanoitkin, omista peloistani johtuen. Mitä tarkoitit energian hiipumisella? Että suhteeni päättyisi? Kiitos tästä.[/QUOTE]

Kiitos palautteesta.
Minulle nousi voimakkaimmin nuo muut murheet, etenkin työasiat, tuo parisuhdejuttu tuntui kaikista pienimmältä niiden rinnalla. Näemmä erehdyin.. Minä ymmärsin asian niin, että parisuhteesi pikkuhiljaa kuihtuu ja hiipuu. Ei tule mitään suurta ja äkillistä irtirepäisyä, vaan pikkuhiljaa etääntymistä ja eroon kasvamista, toki murheellisissa merkeissä sillä jokin tapahtunut jää välillenne elämään eikä päästä irti.

[QUOTE="Pieni ihminen";25018048]Elämä soljuu eteenpäin, en saa otetta mistään. Kotihommat menee pakonomaisella rutiinilla, väsyttää, muttei nukuta. Uloskin tekisi mieli, vaan ei jaksa pukea. Kuitenkin olo ei ole paha, ihan seesteinen, mutta pitkästynyt. Haaveilin ennen vaikka mistä, nyt en jaksa enää edes haaveilla. Huivit lepattavat verkkaisesti, vaaleansininen ja valkoinen. Olo on kevyt.[/QUOTE]

Olet jotenkin "irrallaan" kaikesta, tavallaan vain kellut virran mukana paikasta toiseen. Tavallaan olet alistunut (mille? elämälle? kohtalollesiko?) mutta tavallaan myös alistuneesti hyväksynyt asiat. Olet kokenut asioita, joiden et koe olleen oikeudenmukaisia itsellesi, näiden kohdalla vieläkin sinussa surua. Lannistumista, mutta myös jotenkin.. miksi koet että kaikki on nyt päätepisteessä? Elämäsi ei ole vielä ohitse, et voi lakata elämästä sitä. Sitäkö olet miettinyt, että kaikki on nyt tässä, kaikki on koettu ja nähty?
Sanot, että olo ei ole paha, mutta jotenkin minulle näytetään turtumusta, sitäkö koet?

Liehuvat huivit ovat väriltään oranssi ja punainen.

Viime aikoina mieltäni on stressannut kovin tieto siitä löytyykö mistään oppisopimuspaikkaa vai joudunko vain etsimään ja potemaan huonoa syyllisyyttä siitä etten kanna taloudellisesta yhtä suurta taakkaa kuin mies.
Lapset kasvaa hurjaa vauhtia, koska niistä onkaan tullut jo noin isoja??

Alkuperäinen kirjoittaja minä tässä;25018051:
Tässäpä tajunnanvirtaa:

Kissa rauhoittui lopulta makaamaan lattialle. Aika pitkän tovin se ehti tuossa jaloissa vikistä ja liehakoida; yritti raukka houkutella minua leikkimään, mutta jos sen mielen mukaan tehtäisiin, en ehtisi muuta koko päivänä tehdäkään.

Näen mielessäni kellanoranssin ja hailakanpunertavan silkkiliinan.

Ja palautetta toki tulee. :)

Uutta elämää, voimakasta elinvoimaa.. oletko raskaana tai juuri synnyttänyt? Sinussa on hyvin voimakkaat ja vahvat energiat, tunnut olevan tarmokas ja energinen, syysväsymyksestä ei taida olla tietoakaan. Elät seesteistä aikaa, elämäsi pääkohdat taitavat olla järjestyksessä ja voit nauttia olostasi. Uusia haasteita tiedät olevan tulevalla tarjolla, mutta tällä hetkellä olet keskittynyt juuri tähän hetkeen, nykyiseen elämääsi. Se on hyvä asia. Jotenkin naiseus ja äitiys korostuvat sinun energioissasi, oletko ehkä mennyt juuri naimisiin ja perustamassa perhettä rakastamasi miehen kanssa, vai mistä tämä voimakas uuden elämän alun energia nousee..

ja unohdin huivini :D näen oranssi-ruskea-keltaisen huivin sekä syvän purppuramustan :)

Sinussa on lämpöä, nautit kauniista asioista ja kodistasi. Olet perhekeskeinen ihminen, etkä voisi kuvitellakaan toisenlaista elämää kuin mitä nyt elät. Olet onnellinen, ilmeisesti onnellisempi kuin koskaan aiemmin elämässäsi. Ja kiitollisuutta, sitäkin sinusta kumpuaa. :heart:
Miehesi kanssa koet voimakasta yhteenkuuluvuutta, teillä lienee jo pitkä suhde takana? Ainakin olette hioutuneet niin tiiviisti toisiinne, että suhteenne taitaa kestää koko elämänne ajan. Etkä tätä epäile itsekään.

Onnellista elämää sinulle kokonaisuudessaan näen :)

Yhteistyössä