Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;22302413:mä muistan selkeästi suomenlinnan kierroksen kun tuo oli meillä oppaana..en tiedä miksi joku 30v vanha asia on jäänyt niin mieleen, mut siellä se vaan on..
mä en ole koskaan käynyt edes suomenlinnassa , mutta mulle tästä henkilöstä tulee mieleen, että eikö joskus väitetty että hän osasi ottaa itseltään suihin ? vai mikä juttu lie,joskus teininä mielestäni luin hänen erikoisista tavoistaan jostain.
mä en ole koskaan käynyt edes suomenlinnassa , mutta mulle tästä henkilöstä tulee mieleen, että eikö joskus väitetty että hän osasi ottaa itseltään suihin ? vai mikä juttu lie,joskus teininä mielestäni luin hänen erikoisista tavoistaan jostain.