iPad 2 16GB vai Samsung 10.1" Galaxy Tab 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hhh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä sanoisin, että samsung. Itsellä on pienempi galaxy tab ja hyvin pelittää. Samsungiin on myös mielestäni saatavilla enemmän ilmaisia sovelluksia, kuin appleen. Flashin puuttuminen ainakin itseäni haittaisi huomattavasti tabletin käytössä.

Mä sanoisin, että samsung. Itsellä on pienempi galaxy tab ja hyvin pelittää. Samsungiin on myös mielestäni saatavilla enemmän ilmaisia sovelluksia, kuin appleen. Flashin puuttuminen ainakin itseäni haittaisi huomattavasti tabletin käytössä.

kiitos. juuri tälläistä tietoa kaipaan. on tuolla gigantin sivuilla niin huono vertailla kun tietoja puuttuu :)

oisko lisää :)

Jos laite tulee liikkuvaan käyttöön niin kannattaa huomioida että kummassakaan noissa ei ole 3G-yhteyttä eli netti toimii vain wlan:issa.

3G-versiotkin noista löytyy mutta ovat tietysti paljon kalliimpia.
iPad 499,- ja Samsung 439,-

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;27648527:
Jos laite tulee liikkuvaan käyttöön niin kannattaa huomioida että kummassakaan noissa ei ole 3G-yhteyttä eli netti toimii vain wlan:issa.

3G-versiotkin noista löytyy mutta ovat tietysti paljon kalliimpia.
iPad 499,- ja Samsung 439,-

kotikäyttöön, meillä langaton!

Jos kotona on käytössä 3G-nettitikku, niin eikö siis tuollaisella pysty surffaamaan netissä kotona? Entä jos menee vaikka hotelliin, jossa on WiFi, pelittääkö netti siellä? Olen aivan urpo näissä...

[QUOTE="hhh";27648671]miks 3G ehdottomasti? en tarvi mukaani sitä.
mitä tykkäät samsungista? onko niissä jotain konkreettista eroa?[/QUOTE]
Minä ostaisin ilman muuta 3G-version vaikka tarkoituksenani olisikin käyttää sitä "vain" kotona. Olisihan se mukava ottaa automatkalle mummolaan jne. Sähkökatkon aikana wlan ei toimi mutta 3G toimii joten sähköjen palautumista odotellessa voi surffailla netissä. Syitä on lukuisia ja on lyhytnäköistä ajatella vain nykyhetkeä.

Minun valintani olisi Samsung. Ensinnäkin Android on hyvä ja helposti mukautettava käyttöjärjestelmä ja ohjelmatarjontaa on yli tarpeiden. Samsungissa on suurempi näyttö ja korkeampi resoluutio joka vaikuttaa suoraan käytettävyyteen.

Joo, kannattaa ottaa 3G-versio, ehdottomasti. Meillä Data liputtaa applen puolesta, kun ittelläni on tuollainen Samsung.

Mä olen linkittänyt tabletin puhelimeen, joten jos tarvin nettiä mukana niin ennemmin yhdistän se luurin kautta 3G verkkoon (liittymässä on siis rajaton netin käyttö). Eli tuolla WiFi-ominaisuudella kyllä pärjää jos ei halua ottaa tablettiin omaa liittymää.

Meiltä löytyy iPad ja on kyl ihan kätevän näppärä peli.
Samsungin toimivuuteen ei oikein enää löydy luottoa.

Viimeksi muokattu:
Mä olen linkittänyt tabletin puhelimeen, joten jos tarvin nettiä mukana niin ennemmin yhdistän se luurin kautta 3G verkkoon (liittymässä on siis rajaton netin käyttö). Eli tuolla WiFi-ominaisuudella kyllä pärjää jos ei halua ottaa tablettiin omaa liittymää.

Meiltä löytyy iPad ja on kyl ihan kätevän näppärä peli.
Samsungin toimivuuteen ei oikein enää löydy luottoa.

Miten se tab linkitetään puhelimeen?

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;27648780:
Minä ostaisin ilman muuta 3G-version vaikka tarkoituksenani olisikin käyttää sitä "vain" kotona. Olisihan se mukava ottaa automatkalle mummolaan jne. Sähkökatkon aikana wlan ei toimi mutta 3G toimii joten sähköjen palautumista odotellessa voi surffailla netissä. Syitä on lukuisia ja on lyhytnäköistä ajatella vain nykyhetkeä.

Minun valintani olisi Samsung. Ensinnäkin Android on hyvä ja helposti mukautettava käyttöjärjestelmä ja ohjelmatarjontaa on yli tarpeiden. Samsungissa on suurempi näyttö ja korkeampi resoluutio joka vaikuttaa suoraan käytettävyyteen.

meillä on kännyköissä rajaton netti.

mutta samsungiin kallistun... :)

Meillä on Samsungin tabletti, alkukesästä ostettu. Mallia en osaa sanoa, mutta en voi suositella. Jumittaa ja kaatuilee, päivitetty on. Kyllä on käsittänyt ettei ipadiin päädytty...

Joo, kannattaa ottaa 3G-versio, ehdottomasti. Meillä Data liputtaa applen puolesta, kun ittelläni on tuollainen Samsung.

Molemmissa on puolensa. Samsung Galaxy Note 10.1" voisi olla mielenkiintoinen tuttavuus, mutta se on kalliimpi kuin nuo kaksi. Ipadin ärsyttävin ominaisuus on moniajon puute, eli et voi kuunnella youtubea ja selailla nettiä samaan aikaan.

Edit: chromea käyttämällä onnistuu tuokin, olin näemmä väärässä.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: astrolabe