iPhone 4S ja soittoääni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juntti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tiedä onko 4 helpompi, mutta kolmoseen ei ainakaan saanut kuin lataamalla sellasen ohjelman tietokoneelle jolla soittoäänen/biisin sai muokattua oikeaan tiedostomuotoon ja sit tallensi tietokoneelta oikeassa tiedostomuodossa puhelimeen... Kerran oon tehny ja vaikeeta oli :(

[QUOTE="Vieras";27297830]Helppo tapa: osta AppleStoresta haluamasi biisi.
Vaikea tapa: iTunes-ohjelmalla voit tehdä 29 sekkaa pitkän soittoäänen, vaikeata. Ohjeita löytyy netistä.[/QUOTE]

Eihän siellä applestoressa ole LÄHESKÄÄN sitä musiikkia mitä mä haluisin käyttää... Saati sit jotain oman lapsen ääntä!!

Joo oon sopeutunut jo tilanteeseen. En vois kuitenkaan vaihtaa tätä enää pois koska oon jo ihan riippuvainen enkä tulis toimeen noita appseja... Siin on mun lapsen kuvat ja pelit ja pikkukakkosen ohjelmat (joiden avulla saan makailla sängyssä viikonloppuaamuina tunnin pidempään), sieniopas, telkkari, Hesari ja Talous-Sanomat, skype, spotify, netti ja sähköposti....

Joo oon sopeutunut jo tilanteeseen. En vois kuitenkaan vaihtaa tätä enää pois koska oon jo ihan riippuvainen enkä tulis toimeen noita appseja... Siin on mun lapsen kuvat ja pelit ja pikkukakkosen ohjelmat (joiden avulla saan makailla sängyssä viikonloppuaamuina tunnin pidempään), sieniopas, telkkari, Hesari ja Talous-Sanomat, skype, spotify, netti ja sähköposti....

Jos puhelimesi sisältö kuten valokuvat ovat sinulle tärkeitä, niin voit ottaa iTunes-ohjelmalla puhelimestasi myös varmuuskopion. Suosittelen lämpimästi ohjelmaan tutustumiseen.

Höpöhöpö. Siin on eka puhelin joka ei oo temppuillu mulla kertaakaan vaikka on tosi järeessä käytössä. Ainoat puutteet on bluetooth-tiedonsiirron puuttuminen ja toi soittoäänten lataamisen vaikeus, mutta sekin onnistuu kun ottaa selvää miten. Näillä kahdella puutteella toisaalta tehdään puhelimesta paljon turvallisempi, kun siihen ei pääse laittaan kaikkea mahdollista ja langattomasti.

Noi appsit mitä mul on puhelimessa on kaikki muut ilmasia paitsi sienioppaasta menin lataamaan vitosella laajan version kun se on niin loistava.

Ihanasti toimii synkkaan tän mu iMacin kanssa myös :)

[QUOTE="vieras";27297871]Jos puhelimesi sisältö kuten valokuvat ovat sinulle tärkeitä, niin voit ottaa iTunes-ohjelmalla puhelimestasi myös varmuuskopion. Suosittelen lämpimästi ohjelmaan tutustumiseen.[/QUOTE]

Mulla menee aina automaattisesti dropboxiin kuvakopiot kun tuikkaan puhelimen koneeseen kii latautumaan :)

Mutta voishan tuon muun sisällön tietty kopioida kans... ettei tartte kaikkia yhteystietoja ym. ettiä jos puhelin katoo tai laukee.

Vitun vaikea käyttää kun pitää säätää jolain vitun itunesilla vitun tietokoneella. Nokian Symbianissa/meegossa riittää kun kopsaat mp3:sen luuriin bluetoothilla/spostilla tms. Applessa skypet ei edes toimi moniajossa, surkea ylihintainen paskaluuri. Samoja vittumaisia ominaisuuksia on myös Lumiat täynnä.

Kannattaa ostaa Nokia 808 tai N9 tai odottaa uutta kotimaista Jollaa.

Vitun vaikea käyttää kun pitää säätää jolain vitun itunesilla vitun tietokoneella. Nokian Symbianissa/meegossa riittää kun kopsaat mp3:sen luuriin bluetoothilla/spostilla tms. Applessa skypet ei edes toimi moniajossa, surkea ylihintainen paskaluuri. Samoja vittumaisia ominaisuuksia on myös Lumiat täynnä.

Kannattaa ostaa Nokia 808 tai N9 tai odottaa uutta kotimaista Jollaa.

:D :D Meis mäkin käyttäjissä on kyl ihan selkee ero noihin pc-höpöihin. Oon kokeillu paria Nokiaa ja voi luoja miten eri sfääreissä kulkee kosketusnäyttö ja käyttöliittymä.

Maksoin muuten satkun tästä...

Höpöhöpö. Siin on eka puhelin joka ei oo temppuillu mulla kertaakaan vaikka on tosi järeessä käytössä. Ainoat puutteet on bluetooth-tiedonsiirron puuttuminen ja toi soittoäänten lataamisen vaikeus, mutta sekin onnistuu kun ottaa selvää miten. Näillä kahdella puutteella toisaalta tehdään puhelimesta paljon turvallisempi, kun siihen ei pääse laittaan kaikkea mahdollista ja langattomasti.

Noi appsit mitä mul on puhelimessa on kaikki muut ilmasia paitsi sienioppaasta menin lataamaan vitosella laajan version kun se on niin loistava.

Ihanasti toimii synkkaan tän mu iMacin kanssa myös :)

Wifi on turvallista mut bluetooth ei? :D

Jotenkin uskomatonta ettei oo bluetoothia, en edes tiennyt tuota. Ihan pelleilyä :D

http://www.tomshardware.com/gallery/A3QARhSCIAA2R9U,0101-353576-0-2-3-1-jpg-.html

Joka paikassa kuittaillaan ios-käyttäjille. Mahtaa muuten vituttaa kalliin kaiutin/stereo etc yhdistelmän ostaneita, kun uusi iphone 5 ei toimi edes adapterilla niiden kanssa yhteen.

Ja bluetoothin puuttuminen on vain Applen rahastusta, ei tietoturvaa.

Yhteistyössä