iPhone?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja D44
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

D44

Vieras
Onko kellään kokemusta tästä uudesta iPhone 5:sesta? Haluisisn kuulla mielipiteitä, pitäisikö minun ostaa iPhone 4, 4S vai 5 ?! Puhelin tulisi ns. " peruskäyttöön" ja olisin ostamassa joko Samsung Galaxy S2 tai jonkin noistä iPhoneista :) Olen kuitenkin hieman epäröivä Samsungista, sillä itselläni on Samsungin puhelin, joka lagittaa välillä pahastikkin. Lisäksi ystävälläni on Samsung Galaxy S2 ja hänellä puhelin kaatuu vähän väliä... kiitos vastauksista :)!

Katsoin juuri äsken hintoja ja huomasin että halvin iPhone 5 maksaa yli 650 e :O en voi maksaa puhelimesta noin paljoa. Eikös tätä iPhone 4:jää saa nyt jo edullisemmin ?

Mulla on iPhone 4s. En ostanut 5-mallia, koska olen kuullut sen naarmuntuvan helposti.
Ainoat erot 4S:n ja 5:n välillä ovat ne että 5 on vähän pienempi ja siinä on kuvaohjelma vakiona jolla voit muokata kuvia. 4S:ään tämä pitää ladata.

ruutiukko: pitikö tämä uusi iPhone kytkeä koneeseen enne kuin sitä voi käyttää, sillä olen kuullut että ainakin iPhone 4:seen tämä tuli tehdä? Ainakaan iPad 3:sta ei tarvinnut...

Henk.koht. en maksaisi senttiäkään mistään noista aloituksessa mainutusta puhelimesta, koska niissä on pelkkä kosketusnäyttö. Tämä tietty on mielipidekysymys, mutta itse kirjoitan puhelimella niin paljon erilaisia viestejä, että siinä pitää ehdottomasti olla kiinteä fyyysinen qwerty-näppäimistö.

Luultavasti aion ostaa 4S tai 5 jos kukkaroni sallisi. Onko kellään ollut noota naarmuja iPhone 5:ssä? Olen lukenut, että tätä ongelmaa ei kuitenkaan niin monella ole kuin spekuloidaan...

Vantaan neito, ajttelin aluksi tuota kirjoitushommaa mutta itselläni on tällä hetkellä kosketusnäyttö ja pärjään hyvin silläkin. Tosin kosketusnäytöllä on hieman hankala kirjoittaa, sillä kirjoittamiseen pitää keskittyä paljon enemmän kuin näppiksellä varustetulla kännyllä.. :D

Mulla on iPhone 4s. En ostanut 5-mallia, koska olen kuullut sen naarmuntuvan helposti.
Ainoat erot 4S:n ja 5:n välillä ovat ne että 5 on vähän pienempi ja siinä on kuvaohjelma vakiona jolla voit muokata kuvia. 4S:ään tämä pitää ladata.

No ei ihan:
- Tuplaten nopeampi prosessori
- LTE (4G)
- Isompi ja tarkempi näyttö, parempi kuvasuhde
- Kevyempi
- Parempi kamera
- Parempi etukamera
- Suurempi käyttömuisti
- Parempi akunkesto
jne. jne.

Omppu on kuitenkin ykkönen!!!

Vantaan neito, ajttelin aluksi tuota kirjoitushommaa mutta itselläni on tällä hetkellä kosketusnäyttö ja pärjään hyvin silläkin. Tosin kosketusnäytöllä on hieman hankala kirjoittaa, sillä kirjoittamiseen pitää keskittyä paljon enemmän kuin näppiksellä varustetulla kännyllä.. :D

itsellä oli viikon päivät pelkällä kosketusnäytöllä varustettu puhelin ja se päätyi takaisin kauppaan, koska en jaksanut keskittyä kirjoittamiseen tarpeeksi. Kyllähän kosketusnäytöllä pärjää, jos keskitttymiskyky riittää.:D

[QUOTE="Vieras";27429000]Ei tarvitse. Ainakaan 4S:ää ei tarvinnut, niin tuskinpa tuotakaan.[/QUOTE]

se ei ole kiinni mallista vaan käyttiksen versiosta, nykyisillä iOS versioilla käyttöönotto sujuu verkossa

Kokemusta iPhone 5:stä on nyt muutaman päivän ajalta ja tykkään :) Ennen oli Aataminaikainen iPhone 3, joten sinällään on tuttu. Miehellä on 4S ja kyllä tuo 5 on hieman nopeampi ja kevyempi (ehkä saisi olla vähän painavampi). Ainakaan velä ei ole naarmuja, mutta mä ajattelen, että käyttöesine tuo puhelinkin on ja kuluu. Jos olisin uutta puhelinta ostamassa, ostaisin vitosen. Mutta jos olis jos 4S, en sitä päivittäisi uudempaan.

No henk.koht. en maksaisi mistään puhelimesta noin paljoa kuin uusimmat versiot iPhonesta maksavat, mutta ymmärrän, jos firma haluaa sellaiset työntekijöilleen ostaa. En vain usko siihen, että tuossa saa rahoilleen niin hyvää vastinetta kuin tällaisessa vähän hitaammassa ja enemmän perusmallisessa puhelimessa.

No henk.koht. en maksaisi mistään puhelimesta noin paljoa kuin uusimmat versiot iPhonesta maksavat, mutta ymmärrän, jos firma haluaa sellaiset työntekijöilleen ostaa. En vain usko siihen, että tuossa saa rahoilleen niin hyvää vastinetta kuin tällaisessa vähän hitaammassa ja enemmän perusmallisessa puhelimessa.

Et ole iPhoneen ilmeisesti tutustunut? Aivan ylivertainen laite, varsinkin tämä uusin vitonen. Kun on kerran Omppuun siirtynyt, veikkaa ettei kukaan enää muita laitteita harkitse. Ylivertainen on aina ylivertainen!

Yhteistyössä