Irtisanomisaika

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakee

Vieras
siis kun mulla on kuukauden irtisanomisaika niin meneekö se niin että jos irtisanon tänään niin heinäkuun 28. on viimenen työpäivä? tuolla TES:ssä sanotaan että irtisanomisaika aletaan laskemaan ilmoitusta seuraavasta päivästä...

Alkuperäinen kirjoittaja Wemi:
Viimenen päivä mun mielestä 26.7

öööö millä laskukaavalla? tänään on 27.6. ja jos laskeminen alkaa ilmoitusta seuraavasta päivästä mikä olisi siis 28.6. niin kyllä mun käsittääkseni viimeinen työpäivä olisi joko 28.7. tai 29.7.

VArma en kyllä ole, ootko AP kattonut PAM:n nettisivuilta?

Alkuperäinen kirjoittaja myös PAMilainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Wemi:
Viimenen päivä mun mielestä 26.7

öööö millä laskukaavalla? tänään on 27.6. ja jos laskeminen alkaa ilmoitusta seuraavasta päivästä mikä olisi siis 28.6. niin kyllä mun käsittääkseni viimeinen työpäivä olisi joko 28.7. tai 29.7.

VArma en kyllä ole, ootko AP kattonut PAM:n nettisivuilta?

joo yritin etsiä sieltä mutta kun ei sinne pääse jostain syystä kirjautuu... sieltä mihin ei tarvii kirjautua en löytänyt kuin ton saman tekstin mikä on tossa paperiversio-TES:ssä...

mä pääsin kirjautuu PAMin sivuille! Tässä sieltä usein kysytyistä kopsattua tekstiä!

hden kuukauden irtisanomisaika

* Työsuhteen viimeinen päivä on seuraavan kuukauden järjestysnumeroltaan sama päivä kuin irtisanoutumispäivä.
o Irtisanoutumispäivä on 11.5.
Irtisanomisaika alkaa 12.5.
Työsuhteen viimeinen päivä on 11.6.

Onnea vaan sitten uuteen duuniin! Vaihdatko alaa?

Alkuperäinen kirjoittaja myös PAMilainen:
mä pääsin kirjautuu PAMin sivuille! Tässä sieltä usein kysytyistä kopsattua tekstiä!

hden kuukauden irtisanomisaika

* Työsuhteen viimeinen päivä on seuraavan kuukauden järjestysnumeroltaan sama päivä kuin irtisanoutumispäivä.
o Irtisanoutumispäivä on 11.5.
Irtisanomisaika alkaa 12.5.
Työsuhteen viimeinen päivä on 11.6.

Onnea vaan sitten uuteen duuniin! Vaihdatko alaa?

Kiitti!!! joo ala vaihtuu, jää osa-aikanen vuorotyö mun osalta historiaan!! sitä on tehtykin sellaset 11-vuotta!! nyt kokoaikaiseen säännölliseen 9-17 työhön, viikonloput aina vapaat!!!

Yhteistyössä