Irtokarkkeja!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerpele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26140005]Miks et itse hakenu karkkia vaan laitoit miehen hakee?[/QUOTE]

Koska noi liikkeet mistä saa mun haluamiani karkkeja on miehen työmatkan varrella. En viitti tolla meidän lotkolla lähtee ajamaan 30km:n päähän pelkästään hakemaan karkkia.

Ja mä sitäpaitsi pelkään ajaa kovaa autolla, ja tossa matkalla pitäis ajaa kovaa.. :ashamed:

Kauhea pettymys tänään, kun Makuuni (ei se ollutkaan Filmtown) aukesi tänään vasta 11.00 ja mä olin siinä puolelta |O :'( En sit viitsinyt jäädä odottamaan nälkäisen taaperon kanssa puolta tuntia vaan hain kaupasta karkkipussin ja suklaata :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;26142714:
Onneksi oon vhh-lainen, niin oon immuuni kaikelle tuollaiselle...( Tai ainakin kovasti pyrin olemaan. :D) Mulle riittää kun saan syödä omenan. Ehkä... x)))

Mulla itseasiassa katos tää makean- ja karkinnälkä kun jaksoin noudattaa sitä että söin vain "hyviä hiilareita", nyt kun pääsin siitä repsahtamaan niin tässä sitä taas mennään... Pitäis kyllä oikeasti saada ruokavalio kuriin niin ei turhaan väsyttäis itteään karkilla ja muulla epäterveellisellä.

Kauhea pettymys tänään, kun Makuuni (ei se ollutkaan Filmtown) aukesi tänään vasta 11.00 ja mä olin siinä puolelta |O :'( En sit viitsinyt jäädä odottamaan nälkäisen taaperon kanssa puolta tuntia vaan hain kaupasta karkkipussin ja suklaata :snotty:

Joo, se on niiiiin ärsyttävää kun menee karkkikaupan ovelle... Kuola valuu ja kieli nuolee jo polvia.. "nyt mä saan karkkiaaaa" ja sit.. *rynks rynks* "mit....? EIIIIII, aukeaa klo 11???"

Mulla itseasiassa katos tää makean- ja karkinnälkä kun jaksoin noudattaa sitä että söin vain "hyviä hiilareita", nyt kun pääsin siitä repsahtamaan niin tässä sitä taas mennään... Pitäis kyllä oikeasti saada ruokavalio kuriin niin ei turhaan väsyttäis itteään karkilla ja muulla epäterveellisellä.

Omena maistuu aika taivaalliselle kun on ollut 4 vuotta ilman karkkia. :D

• Tykkää
Reactions: Kerpele

Eiiiiih!!!!!! No, toivottavasti lohdutti "tavalliset namit".

Mä pähkäilen yhä, että mitä valitsen lauantain herkuksi. Kiitos tämän ketjun, taitaa kallistua irtokarkkien puolelle. :p Kerpeleen saalis näytti ihan liian hyvältä!

• Tykkää
Reactions: Kerpele
Mä kyllä pyrin olemaan kiltti... Mutta eikö ihan oikeasti ole vähän kilttiä sekin että muistuttaa kaikkia välillä siitäkin että pitää saada nauttia ja herkutella? :whistle: Eihän sitä muuten mitään jaksa :)

[QUOTE="harmaa";26143150]Söiks eilen koko pussin?? :D[/QUOTE]

:laugh: En sentäs :D

Mulla on vielä 2/3 tuolla kaapissa.... Aamupalaksi söin pari :ashamed: ...lepakon ja kaks aakkosta ja sitten mmm... vattulakukorvan :p

Joo, se on niiiiin ärsyttävää kun menee karkkikaupan ovelle... Kuola valuu ja kieli nuolee jo polvia.. "nyt mä saan karkkiaaaa" ja sit.. *rynks rynks* "mit....? EIIIIII, aukeaa klo 11???"

Kun eilisestä asti olin suunnitellut, mitä ostan ja lenkinkin suunnittelin ihan sen mukaan, että viimetteeks kurvaan karkkiostoksille :D :snotty: Sit kauhea järkytys ovella :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Sateenkaaren väärässä päässä;26143016:
Eiiiiih!!!!!! No, toivottavasti lohdutti "tavalliset namit".

Mä pähkäilen yhä, että mitä valitsen lauantain herkuksi. Kiitos tämän ketjun, taitaa kallistua irtokarkkien puolelle. :p Kerpeleen saalis näytti ihan liian hyvältä!

Kyllä ne lohdutti. Niin paljon, että nyt on paha olo... :ashamed:

Hmm, rocky roadia irkokarkeista :p

--120000--94279_product_1419784760_thumb_large.jpg

[QUOTE="vieras";26143258]En ole tehnyt tuota. Mut siin vain sulatetaan suklaata (1-3 laatua) ja sekaan heitetään esim. irtokarkkeja tai ne perinteiset eli luumuja, vaahtokarkkeja ja pistaasipähkinöitä. Levitetään seos alustalle pistetään jääkaappiin kovettumaan ja sit leikellään palasiksi.[/QUOTE]

Mmmm.... Täytyy varmaan tehdä tollasta seuraavaksi :p

Yhteistyössä