M
minä
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja koululaisten äippä:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Lapsia ei saa jättää yksin! Meidän 8-vuotias poika ei edes halua jäädä yksin kotiin. Enkä ole pakottanut.
Vinkkejä kaipailen,miten järjestät lapselle hoitajan? Meillä vanhemmat töissä,toisella vuorotyö,toinen päivätöissä.Isovanhemmat asuvat kaukana ja ovat vielä työelämässä hekin. 1-2-luokkailainen pääsee iltapäiväkerhoon. Sen jälkeen lapset ovat omillaan kaupungin puolesta.
En osaa sanoa, jokaisen on järjestettävä asiat itse, minä olen kotiäiti juuri sen takia että lapset ei olisi yksin.
juu ja lopputiliä en vakituisesta duunista kyllä ota et saisin olla kotona.. taloutta en kyllä kuralle laita sen takia.
Kuten sanoin jokaisen on järjestettävä asiat itse, varmaan keksit jonkun ratkaisun.