isä käyttää hormooneja, vaikutukset sikiöön?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiinuliinu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tiinuliinu"

Vieras
Minulle ehkäisy pääsi pettämään, ja tulin raskaaksi. Iloitsen raskaudestani, joten se ei ole ongelma! Sain tietää että tulevan lapsen isä on käyttänyt hormooneja säännöllisesti 10 vuoden ajan." Normaali" käytössähän sentään pidetään taukoja, mutta ei hän.
Nyt olen alkanut miettimään voiko tällä hormoonien käytöllä olla haitallisia vaikutuksia sikiöön? Olen nyt rv 21, ja tähän mennessä kaikki on hyvin.

siis onko hän kehonrakentaja?? jos siitä kyse, ihme että olet ylipäätään tullut raskaaksi. vaikutuksista en osaa sanoa. toivottavasti ei synny mitään karvaista lihaskimppua :(

Ex kehonrakentaja kyllä. Tai kyllähän hän edelleen treenaa mutta vain parikertaa viikossa "ei tosissaan". Itsekkin ihmettelen miten raskautuminen onnistui. Ja pelkään kovasti isän hölmöilyjen vaikutusta tulevaan pikku poikaani.

Sinuna laskisin uudellen onko kyseinen mies todellakin lapsen isä. 10 vuotta keskeytyksetöntä hormonien käyttöä ja pamahdat paksuksi kun "ehkäisy pettää".

Joku ei nyt jutussa täsmää :D

Itsekkin samoja asioita mietiskelin odotusaikana mutta terve lapsi meille ainakin syntyi. Mistään ei oikein löydy tietoa tästä asiasta... Kysy lääkäriltä niin saat ainakin varman tiedon!

Yhteistyössä