Isä sitten eilen ollu kolarissa :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riivinrauta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Riivinrauta

Aktiivinen jäsen
21.01.2007
4 454
0
36
Juu ja ihan hyvin voi ei ollu tullu onneks henkilövahinkoja.

Mein äiti oli vaan soittanu siskolle ja todennu että ei ole heillä enään kahta autoa... sisko siihen ihmetelly että mitäs nyt???
No ku isä ajo kolarin... oli paasannu aikansa asiaa ennenko tajus kertoa että isälle ei kyl käyny onneks kuinkaan... kaippa se oli jonkii laisessa järkytys tilassa tai jostai.

Oli eilen isä ollu ajamassa kytäjältä hyvinkäälle kun oli joku tullu suoraan kohti samalla kaistalla. Iskä oli saanu sen verta käännettyä autoa että oli osunu vaan vasempaan etukulmaan, autot oli vissiin molemmat menny lunastukseen.

Mutta hitto joo että säikäytti!

Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Juu ja ihan hyvin voi ei ollu tullu onneks henkilövahinkoja.

Mein äiti oli vaan soittanu siskolle ja todennu että ei ole heillä enään kahta autoa... sisko siihen ihmetelly että mitäs nyt???
No ku isä ajo kolarin... oli paasannu aikansa asiaa ennenko tajus kertoa että isälle ei kyl käyny onneks kuinkaan... kaippa se oli jonkii laisessa järkytys tilassa tai jostai.

Oli eilen isä ollu ajamassa kytäjältä hyvinkäälle kun oli joku tullu suoraan kohti samalla kaistalla. Iskä oli saanu sen verta käännettyä autoa että oli osunu vaan vasempaan etukulmaan, autot oli vissiin molemmat menny lunastukseen.

Mutta hitto joo että säikäytti!

Hui, mutta huh , ettei mitään kauheampaa käynyt!

:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Tiedän tunteen.Mun oma isäni ajo viime kesänä motskarilla kolarin ja sydän siinä pysähty kun poliisit mulle soitti. :/

Joo mulle oli tänään tullu 3 puhelua siskolta ja äidiltä kaks niin jotenkin tuli mieleen että jotain on tapahtunu.

Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
Tiedän tunteen.Mun oma isäni ajo viime kesänä motskarilla kolarin ja sydän siinä pysähty kun poliisit mulle soitti. :/

Muistan kun kerroit, miten isäs voi nyt? :hug:
Ihan hyvin. =) On palannut takas työelämään,mutta pallea on noussu kolarin takia ylemmäs ja se haittaa hengittämistä(ei paljoa,mutta jonkun verran) eikä asialle pystytä tekemään mitään. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:

Muistan kun kerroit, miten isäs voi nyt? :hug:
Ihan hyvin. =) On palannut takas työelämään,mutta pallea on noussu kolarin takia ylemmäs ja se haittaa hengittämistä(ei paljoa,mutta jonkun verran) eikä asialle pystytä tekemään mitään. :/

Hieno juttu, paitsi tuo palleajuttu.
:hug:

Yhteistyössä