V
vieras
Vieras
no voi ny v***u mikkopoloista kun on niin prkleen rankkaa, ihan joutuu työpäivän jälkeen omasta jälkikasvustaan huolehtimaan, yhyy ja nyyh. Pistä mikko osoite, lähetän sulle mekon.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tällainen tapaus tällä kertaa:Poikani tuli isäksi 21 vuotiaana vastoin tahtoaan.
Lisäksi naisystävä oli hyvin ailahtelevainen ja suhde oli ollut katkolla jo kolme kertaa.
vakituisessa parisuhteessa ollessaan toinen luottaa siihen kun toinen osapuoli hoitaa ehkäisyn niinkuin on luvannut.
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:Alkuperäinen kirjoittaja f:Mun aviomieheni on näköjään aika älykäs!Hän kävi jo 34-vuotiaana katkaisemassa piuhansa, koska oli täysin varma siitä, ettei enää ikinä halua lisää lapsia. Ei kenenkään kanssa, vaikka joskus sattuisimme eroamaankin. Meillä lapsia on kolme.
Ja muuten, ainakin mieheni lääkäri halusi keskustella meidän kummankin kanssa asiasta. Eli myös minä olin yhdellä lääkärikäynnillä mukana. En sitten tiedä, onko tuo yleinen käytäntö, vai ainoastaan kyseisen lääkärin noudattama käytäntö.
Meillä se oli vaimo, jolta piuhat katkaistiin (eli mä ) mutta lääkäri halusi miehenkin kannan kuulla, ennen ku sain lähetteen. Ihan reilua musta.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mikko 38 vee eikä tajua mennä nipsnaps-operaatioon jos ei lapsia halua.
Toivottavasti lapsi perii äidin puoleiset geenit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mitä te puhutte:Kysymys:
Käyttäähän jokainen kondoomia siellä varmasti kotona? Jos ei, niin oma on häpeänne jos se puoliso kantaa aviovuoteeseenne jonkun pöpön ja sen saatte. Mitäs luotitte. Kyllä nykyään pitäisi ymmärtää, että sellaista tapahtuu koko ajan.
Miltä tuo tuntuu? Noinko sen soisitte menevän? Täydellisesti?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tällainen tapaus tällä kertaa:Poikani tuli isäksi 21 vuotiaana vastoin tahtoaan.
Lisäksi naisystävä oli hyvin ailahtelevainen ja suhde oli ollut katkolla jo kolme kertaa.
vakituisessa parisuhteessa ollessaan toinen luottaa siihen kun toinen osapuoli hoitaa ehkäisyn niinkuin on luvannut.
Nämä kolme virkettä kun yhdistää, niin kyllä, kyllä katson että sun pojassas on paljonkin vikaa. Jos nainen on noin ailahtelevainen ja suhde on-off -tasoa, niin järkevä mies todellakin käyttäisi kortsua!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Onko miehen täytettävä jotakin ehtoja saadakseen vasektomian? Siis oltava tietynikäinen tai tietty
määrä lapsia, ennekuin sellaisen voi tehdä.
Miehen, joka on varma halustaan elää lapsettomana kannattaisi sitten mennä steriloitavaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tällainen tapaus tällä kertaa:Poikani tuli isäksi 21 vuotiaana vastoin tahtoaan.
Nämä kolme virkettä kun yhdistää, niin kyllä, kyllä katson että sun pojassas on paljonkin vikaa. Jos nainen on noin ailahtelevainen ja suhde on-off -tasoa, niin järkevä mies todellakin käyttäisi kortsua!!!
Oliskohan nyt syytä kuitenkin mummonkin miettiä sanomisiaan,
ensin et halua lapsenlasta ja sitten itkeä pillität kuinka et saa olla mummo lapsenlapsellesiEikö tuo ole hiukan ristiriidassa?
Voi olet oikea unelma mummo ja anoppi
Ja etkö tosiaan ole pojallesi sanonut että käyttää kumia? Vai luotetaanko ehkäisy kokonaan naisen harteille
-syö se pillereitä-
tämähän tuntuu olevan miesten tapa huolehtia ehkäisystä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja V-ivian:No huh. Hei, se mahdollisuus raskautua e-pillereistä huolimatta on äärettömän pieni. Sitten näitä äitejä ja naisia AINA löytyy, ihan lähipiiristäkin, jotka on ooops, vahingossa (eli tahalleen ) tulleet raskaaksi niin... niin.
Vasektomia on niin "lopullinen" (tiedän että sen voi peruakin joissain tapauksissa =) ) että se ei ole ratkaisu monenkaan nuoren kundin osalta.
Alkuperäinen kirjoittaja lyhyt vastaus:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Onko miehen täytettävä jotakin ehtoja saadakseen vasektomian? Siis oltava tietynikäinen tai tietty
Miehen, joka on varma halustaan elää lapsettomana kannattaisi sitten mennä steriloitavaksi.
On täytettävä tiettyjä ehtoja.Sekä miehen että naisen.
Alkuperäinen kirjoittaja tällainen tapaus tällä kertaa:Miksi pitäisi ruveta isäksi vastoin tahtoaan?
Poikani tuli isäksi 21 vuotiaana vastoin tahtoaan.Kertoi suoraan naisystävälleen ettei halua lapsia,tuskin koskaan edes yhtä ja aikaisintaan senkin kolmekymppisenä jos silloinkaan.
Naisystävä olikin sitten naama nyreenä sen kuultuaan,olin tilanteessa paikalla joten kuulin sen omin korvin ja asiasta olin poikani kanssa jo aikaisemmin monesti puhunut.
Kas kummaa yhtäkkiä ehkäisy olikin pettänyt ja nainen raskaana.
Isoon ääneen on facebookissa hehkutettu miten lapsi on hartaasti suunniteltu ja toivottu,onkin varmasti sen naisen puolelta joka järjesti itsensä tarkoituksella raskaaksi vastoin poikani toivetta.
Ja jos joku alkaa nyt huudella että oma vika miksei ehkäissyt niin voin kertoa että vakituisessa parisuhteessa ollessaan toinen luottaa siihen kun toinen osapuoli hoitaa ehkäisyn niinkuin on luvannut.
Samaan aikaan nainen petti poikaani hänen kaverinsa kanssa kun raskaus sai alkunsa.
Poikani istui neljän seinän sisällä koko raskausajan ja palveli ja katseli oikuttelevaa naista,ei edes täällä kotona päässyt käymään kuin kerran pari kun nuori tuleva äiti veti siitäkin herneet nenään että pitää katkaista äitiis napanuora.
Kun lapsi sitten syntyi ja oli kolmeviikkoinen,nainen ilmoitti ettei tästä tule mitään,hän haluaa eron ja lapsen.
Pojalle jäi maksuvelvollisuus,äiti sai yksinhuoltajuuden,poikani ei edes tapaamisoikeuksia virallisesti kun ei ymmärtänyt niitä vaatia.
Vauvan ollessa 3kk äiti muutti paikkakuntaa ja muuttopäivänä jo itki kännyssä pojalleni että mahtoikohan tää ollakkaan nyt hyvä ratkaisu.
Puoli vuotta sen jälkeen poikani pomppi naisen pillin mukaan toisella paikkakunnalla tapaamassa sekä vauvaa että sen äitiä ennenkuin totesi että saa riittää.
Joka kerta haukut vastassa kun meni.
Nyt poikani onkin tarinan roisto,munaton paska joka ei tapaa lasta ja joka on jättänyt lapsensa.
Mä olen sitä mieltä että nainen sai mitä suunnitteli ja halusi,yksin itselleen lapsen,viis siitä kuka on edes sen isä.Hoitakoon nyt kun on hankkinutkin ja nauttikoon äitiydestä.
Kaikkia kun ei voi pakottaa vanhemmiksi vastoin tahtoaan ja ehkä seuravaa muksua tehdessään muistaa jo kysyä sen tulevan isän mielipidettä asiaan myös.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Onko miehen täytettävä jotakin ehtoja saadakseen vasektomian? Siis oltava tietynikäinen tai tietty
Alkuperäinen kirjoittaja f:Alkuperäinen kirjoittaja meillä:Alkuperäinen kirjoittaja f:Mun aviomieheni on näköjään aika älykäs!Hän kävi jo 34-vuotiaana katkaisemassa piuhansa, koska oli täysin varma siitä, ettei enää ikinä halua lisää lapsia. Ei kenenkään kanssa, vaikka joskus sattuisimme eroamaankin. Meillä lapsia on kolme.
Ja muuten, ainakin mieheni lääkäri halusi keskustella meidän kummankin kanssa asiasta. Eli myös minä olin yhdellä lääkärikäynnillä mukana. En sitten tiedä, onko tuo yleinen käytäntö, vai ainoastaan kyseisen lääkärin noudattama käytäntö.
Meillä se oli vaimo, jolta piuhat katkaistiin (eli mä ) mutta lääkäri halusi miehenkin kannan kuulla, ennen ku sain lähetteen. Ihan reilua musta.
Joo, mainitsinkin tuon siitä syystä, että jotkut ketjussa sanoivat, että miehen pitäisi vaan mennä napsauttamaan johdot poikki, jos ei lapsia halua. Parisuhteessa elävän kohdalla tuo ei välttämättä ole ihan noin yksioikoista. Mitäköhän se lääkäri tekisi esimerkiksi sellaisessa tilanteessa, jossa mies haluaisi ehdottomasti piuhat katki ja nainen olisi yhtä ehdottomasti sitä vastaan? Loppujen lopuksi olen itse sitä mieltä, että kyseisessä tilanteessa miehen pitäisi saada se lähete toimenpiteeseen. Ei naisen pitäisi sitä voida estää.
Alkuperäinen kirjoittaja tällainen tapaus tällä kertaa:Miksi pitäisi ruveta isäksi vastoin tahtoaan?
Poikani tuli isäksi 21 vuotiaana vastoin tahtoaan.Kertoi suoraan naisystävälleen ettei halua lapsia,tuskin koskaan edes yhtä ja aikaisintaan senkin kolmekymppisenä jos silloinkaan.
Naisystävä olikin sitten naama nyreenä sen kuultuaan,olin tilanteessa paikalla joten kuulin sen omin korvin ja asiasta olin poikani kanssa jo aikaisemmin monesti puhunut.
Kas kummaa yhtäkkiä ehkäisy olikin pettänyt ja nainen raskaana.
Isoon ääneen on facebookissa hehkutettu miten lapsi on hartaasti suunniteltu ja toivottu,onkin varmasti sen naisen puolelta joka järjesti itsensä tarkoituksella raskaaksi vastoin poikani toivetta.
Ja jos joku alkaa nyt huudella että oma vika miksei ehkäissyt niin voin kertoa että vakituisessa parisuhteessa ollessaan toinen luottaa siihen kun toinen osapuoli hoitaa ehkäisyn niinkuin on luvannut.
Samaan aikaan nainen petti poikaani hänen kaverinsa kanssa kun raskaus sai alkunsa.
Poikani istui neljän seinän sisällä koko raskausajan ja palveli ja katseli oikuttelevaa naista,ei edes täällä kotona päässyt käymään kuin kerran pari kun nuori tuleva äiti veti siitäkin herneet nenään että pitää katkaista äitiis napanuora.
Kun lapsi sitten syntyi ja oli kolmeviikkoinen,nainen ilmoitti ettei tästä tule mitään,hän haluaa eron ja lapsen.
Pojalle jäi maksuvelvollisuus,äiti sai yksinhuoltajuuden,poikani ei edes tapaamisoikeuksia virallisesti kun ei ymmärtänyt niitä vaatia.
Vauvan ollessa 3kk äiti muutti paikkakuntaa ja muuttopäivänä jo itki kännyssä pojalleni että mahtoikohan tää ollakkaan nyt hyvä ratkaisu.
Puoli vuotta sen jälkeen poikani pomppi naisen pillin mukaan toisella paikkakunnalla tapaamassa sekä vauvaa että sen äitiä ennenkuin totesi että saa riittää.
Joka kerta haukut vastassa kun meni.
Nyt poikani onkin tarinan roisto,munaton paska joka ei tapaa lasta ja joka on jättänyt lapsensa.
Mä olen sitä mieltä että nainen sai mitä suunnitteli ja halusi,yksin itselleen lapsen,viis siitä kuka on edes sen isä.Hoitakoon nyt kun on hankkinutkin ja nauttikoon äitiydestä.
Kaikkia kun ei voi pakottaa vanhemmiksi vastoin tahtoaan ja ehkä seuravaa muksua tehdessään muistaa jo kysyä sen tulevan isän mielipidettä asiaan myös.
Alkuperäinen kirjoittaja kaikki:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Anssi:Hän ei kuitenkaan suosittele vieläkään lapsen hankkimista kenellekään.
Siis mitä vittua!? Olenko mä ainoa jolla tökkii tämä lause todella pahoon?
Kyllä mä ainakin voin oman kokemukseni perusteella sanoa, että suosittelen saamaan edes yhden lapsen jos yhtään halua saada lapsi. Ei tietenkään kaikkien tarvitte lasta saada. Mutta ei kai kukaan ole mikään sanomaan ettei suosittele lapsia kenellekään.
niin lapsihan on vasta 9kk, miten tolla perusteella voi sanoo vielä mitään lapsista. odottakoon vaikka viisi vuotta sitten voi jo pojan kanssa pelaa vaikka palloa. tosi järjetöntä...
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Anssi:Hän ei kuitenkaan suosittele vieläkään lapsen hankkimista kenellekään.
Kyllä mä ainakin voin oman kokemukseni perusteella sanoa, että suosittelen saamaan edes yhden lapsen jos yhtään halua saada lapsi. Ei tietenkään kaikkien tarvitte lasta saada. Mutta ei kai kukaan ole mikään sanomaan ettei suosittele lapsia kenellekään.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja kaikki:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Anssi:Hän ei kuitenkaan suosittele vieläkään lapsen hankkimista kenellekään.
niin lapsihan on vasta 9kk, miten tolla perusteella voi sanoo vielä mitään lapsista. odottakoon vaikka viisi vuotta sitten voi jo pojan kanssa pelaa vaikka palloa. tosi järjetöntä...
Niinpä...
Mä olen omia lapsia toivonut jo teini-iästä lähtien ja ärsyttää tuollaanen epäkypsältä vaikuttavan Mikon jeesustelut ei suosittele lapsia kenellekään. Ei raukkaparka tajua, että ei kaikki koe lapsiaan jonakin riesana ja elämänpilaajina. Jos mulla ei olisi likkaa, niin silloon voisin tuntea että mun elämä on pilalla.
Alkuperäinen kirjoittaja fd:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja kaikki:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Anssi:Hän ei kuitenkaan suosittele vieläkään lapsen hankkimista kenellekään.
Niinpä...
Mä olen omia lapsia toivonut jo teini-iästä lähtien ja ärsyttää tuollaanen epäkypsältä vaikuttavan Mikon jeesustelut ei suosittele lapsia kenellekään. Ei raukkaparka tajua, että ei kaikki koe lapsiaan jonakin riesana ja elämänpilaajina. Jos mulla ei olisi likkaa, niin silloon voisin tuntea että mun elämä on pilalla.
Tajuatko sä, että se ei suosittele, koska puhuu omasta näkökulmastaan, kuten suurin osa ihmisistä tekee. Kuten sinäkin teet jos suosittelet lasta, kuka sinä olet suosittelemaan lapsen hankintaa kenellekään? Mikä siinä on epäkyspää, että ei halua lapsia ja on se mielipide? Sulla viiraa.
Se, että lapsi kehittyy ja kasvaa ei vie pois sitä haluamattomuutta ja ahdistusta, jos ei olisi oikeasti sitä lasta halunnut. Totta kai se kasvaa, mutta se vastuu ja ajan kulutus pysyy silti. Jos ei halua lasta niin ei halua. En minäkään ota koiraa, koska sitten kun se kasvaa, niin sen kans voi tehdä pitkiä lenkkejä. Tilanteeseen voi yrittää sopeutua, ei sitä voi alkaa välttämättä pitämään elämän parhaan asiana.
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Jos nainen salaa ja miehen tietämättä jättää pillerinsä popsimatta raskautuakseen, ei siihen mies voi vaikuttaa. Mies kuitenkin panee siinä luulossa, että nainen on säännöllisesti popsinut pillerinsä, joten nainen on tälläisessa tapauksessa petokella raskautunut.