Miten ihmiset voikaan ajatella näin, kun täällä useimmat! Luin ketjun ja kauhea puolustus siitä pitääkö miehen käytää kumia vakituisessa parisuhteessa, kun nainen sanoo syövänsä pillereitä? No ei tietenkään pidä, haluaisin oikeasti kuulla kuinka moni seurusteleva tai naimisissa oleva käyttää vakituisesti kondomia samalla, kun vaimo pillereitä tai kierukkaa? Empä usko, että moni...
Minusta on aivan sairasta, että joku haluaa edes lasta ilman toisen halua tai suostumusta. Vahingot on eriasia, mutta niistä puhutaankin vahinkona.
Minä naisena ainakin häpeän muiden naisten itsekästä ajattelua luulla voivansa päättää miehen puolesta hankitaanko lapsi vai ei. On todella typerää ryhtyä yhksi ihan vasiten, harva mies meinaan suhteeseen väkisin jää ja mun omatunto ei kestäisi, kun tietäisin että isä ei tätä tyttöä tai poikaa halunnut, vaan minä toteutin omaa itsekästä ja lapsellista haavetta. Ja kun katsoo Suomen erotilastoja niin hyvin usein jää ne yhteisestä sopimuksestakin hankitut lapset toisen vanhemman kontolle.
Olen täysin, vaikka nainen ja äiti olenkin, miesten puolella tässä asiassa, jos nainen on niin törkeä, että valheella lapsen hankkii, niin toivottavasti myös vastuun kantaa inisemättä!
Meillä on Suomessa niin hyvä terveydenhuoltojärjestelmä, että yhksi pääsee ilman vilppiäkin puhtaalla omallatunnolla, väestöliitto auttaa siinä.
Hyvää kevättä!