M
myy
Vieras
Mä saatoin mun isä eilen taivaan kotiin. Isää hoidettiin kotona saattohoitopäätöksellä, oli keuhkosyöpä molemmissa keuhkoissa ja ruokatorvessa. Isä nukkui eilen aamuna mun kainaloon aamutoimien (vaipanvaihdon ja ruokailun jälkeen, ruoka meni letkun kautta mahalaukkuun). Puoli vuotta ehdittiin hoitoa tehdä diagnoosin jälkeen. Mä olen niin hyvilläni, että meillä oli tällainen tilaisuus ja, että sain olla isän kainalossa loppuun saakka. Maanantaina puhuin lääkärini kanssa, että kun koen että onko minulla itseasiassa edes oikeutta olla iloinen raskaudestani.. siis olen iloinen, mutta en pystynyt siitä iloitsemaan esim.äidilleni niinkuin aikaisempien kohdalla. Lääkärin määräys oli, että ensinnäkin asia on kerrottava isälle. Koska mikä on kuolevalle miehelle tärkeämpää tietää kuin se, että suku jatkuu ja, että ehdottomasti minun on myös iloittava lapsesta. Onhan se täydellisenä vahinkona tulkittava niin, että sillä on jokin tärkeä merkitys.
Haluan toivottaa teille kaikille kuitenkin hyvää uutta vuotta 2009!
Tässä ei ollut muuten päätä ei häntää.. mutta halusin asian jakaa teidän kanssanne.
Haluan toivottaa teille kaikille kuitenkin hyvää uutta vuotta 2009!
Tässä ei ollut muuten päätä ei häntää.. mutta halusin asian jakaa teidän kanssanne.