Isäni menee naimisiin 3kytä vuotta nuoremman kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja närkästynyt tytär
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hmm,itse olen tuon "misukan" ikäinen enkä kyllä ihan uutta iskää haluaisi,yksi riittää mulle :P

mitenkäs te sitten suhtautuisitte,jos oma tyttärenne,sanotaan 18v ilmottaisi,että on korviaan myöten rakastunut 50+ mieheen ja aikovat naimisiin? pitäisittekö sitä ihan ok asiana? itsellä olisi aika sulatteleminen,vaikka en toki voisi päättää kenen kanssa tyttäreni elämänsä viettää.

En pitäisi, kumminkaan päin. Ja muistakaa, isoisää ei omille lapsillenne sitten ole, onhan hänellä ne uudet lapset. Se on sääli se. Ja myös se oma isäsuhde kärsii, jos vertaa niiden miesten suhdetta lapsiinsa, kun miehellä oman ikäinen nainen.

Ihmettelen, millainen 22-v. oikein katselee noin "vanhoja" miehiä. Ikäistään kypsempi voi olla, mutta ei elämänkokemusta vielä ole ehtinyt karttua lainkaan. Ja millainen onkaan se 5-kymppinen mies, joka omien lastensa ikäisiä katselee? KUinka moni teistä hyväksyisi sen, että vanhat miehet katselevat tyttäriänne sillä silmällä????

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen tavannut kaksvitosia joilla on aikuisuutta enemmän kuin joku toinen ehtii itelleen hankkia kuudessakymmenessä vuodessa. Ehkä vakka on löytänyt kantensa - tai toisinpäin. Kasvunvaraa ketjun aloittajallakin.

Harva 25 v. tyttö "jaksaa" kylästellä 50 v. papan ystäväpiirin kanssa ja vastaavasti harva 50 v jaksaa kuunnella 25 v ystäväpiirin hörhötystä... eli vaikka keskenään yhteinen sävel tuntuisi löytyvän jää pari helposti suvun ja ystäväpiirin ulkopuolelle kummajaisina...

Sä oot tehny tän alotuksen ennenkin. Sillon vaan sun isäs taisi vasta olla tavannut tän pimatsun.

Kyllä mä kans pitäisin isääni seonneena jos se yhtäkkiä ottais jonkun nuoren vaimokkeen. Tosin tilanne onkin melkosen eri, ovat yhä mun äidin kanssa naimisissa eikä isä ole koskaan mitenkä nuorekas harrikka/rockmies ollutkaan.

Joskus harvoin noi liitot, joissa suuri ikäero onnistuu, musta silloin kannattaisi käyttää vähän pidempää harkinta-aikaa. Kaverilla oli melkein 20 vuotta vanhempi mies, 10 vuotta yhdessä ja kaks lasta ennen kuin se ero tuli. :(

Mun oli tarkoitus pokata tuollainen viiskymppinen tai vaikka kuuskymppinen varakas herrasmies. Sitten tapasin nykyisen mieheni, ja jotenkin se tilaisuus meni tässä ohi. Ei voi ottaa rakastajaakaan, kun tuli otettua niin vaatelias aviomies... :laugh:

Yhteistyössä