Isäni soitti minulle tänään kuudelta aamulla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hämmentynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hämmentynyt

Vieras
herätti koko perheen. Sanoakseen: Minä olen vitun hyvä isä, olisit voinut edes tekstiviestin isänpäivänä laittaa..
Voitte varmaan puhelun sisällöstä päätellä, että miten "hyvä" isukki hän on ollut.
Tulimme yöllä matkoilta ja suoraan sanoen en pitänyt päivän päälle tuon muistamisen kanssa, koska ei hänkään muista koskaan kenenkään merkkipäiviä.

Että silleen, sori kaikille oli pakko purkaa..

No kyllä mun mielestä isänpäivän muistaminen on päivän päälle asia, mutta toisaalta ymmärrän kyllä, että tuollaisen isän kanssa ei välttämättä niin välitä niistä muistamisista.

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Kannattaa pitää yöllä äänettömällä.

Entä jos isällä tai jollain muulla olisi joku hätä? Mulle ei öisin soittele kukaan (anoppikin lopetti kännissä soittelun, kun en enään vastannut), joen itse ainakin oletan, jollain olevan joku hätä, jos mulle soittaa "säädyttömään" aikaan. Ja haluan olla apuna.

Alkuperäinen kirjoittaja korpi kuusen kannon akka:
Alkuperäinen kirjoittaja do:
Alkuperäinen kirjoittaja hämmentynyt:
en pitänyt päivän päälle tuon muistamisen kanssa

Voiko hyvää isänpäivää toivottaa jonain muunakin päivänä kuin isänpäivänä?

mun isä on hyvä isä vuoden jokaisena päivänä.

mä nyt henkilökohtaisesti vieroksun tekstiviesti-onnitteluja. Hän tiesi matkastamme ja että kotiudumme tänään. Tuollainen haistattelu ja oman vanhemmuutensa arviointi oli todella vastenmielistä ja saa vain meidät entistä kauemmaksi toisiamme. Ja aionpa järkyttää meillä vietetään omassa perheessämme tänään isänpäivää. Matkalla emme halunneet sitä viettää.

Omani isäni oli pahimman luokan narsisti. Sekin aina jaksoi muistuttaa et on niin hyvä isä,vaik oikeesti oli väkivaltanen juoppo..
Välit pistin tohon sekopäähän poikki jo vuosia sitten.. ei todellakaan tarvi olla yhteyksissä ahdistavaan ihmiseen vaikka kuinka olis isä. Eipä oo tarvinnut isänpäivinä paljon sitä miestä muistella.

Yhteistyössä