Isäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierasko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierasko

Vieras
Kun olin lapsi, noin 8-9-vuotias, isäni tykkäsi harrastaa seksiä mun läsnäollessani. Asuimme silloin ulkomailla hetken. Isä toi välillä baarista hoitoja joiden kanssa sitten touhusi samassa sängyssä (huoneistossa oli vain parisänky joten nukuimme siinä molemmat) missä mä nukuin. Tai esitin nukkuvani. Touhuilu oli aina erittäin äänekästä ja välillä pari kierähti mun päälle. Isäni siis varmasti tajusi että olen hereillä. Olisihan mun pitänyt ymmärtää häipyä paikalta mutta menin aina jotenkin lukkoon enkä tajunnut tehdä mitään, esitin vaan nukkuvaa.

Nykyäänkin isäni tykkää kuljeskella alasti mun nähden silloin harvoin kun nähdään. Se tekee sen muka vahingossa mutta ei kyllä yhtään nolostele, päinvastoin. Joskus olimme isäni ja hänen vaimonsa luona yötä, esikoinen oli silloin vauva ja heräili yöllä itkeskelemään. Isäni tuli alasti sängyn viereen istuskelemaan ja ihmettelemään. Mun miehenikin piti tätä aika vaivaannuttavana.

Mulla on jo pitkään ollut epämiellyttävä olo isäni läsnäollessa. Hänen halauksensa tuntuu vastenmieliseltä, likaiselta.

Onko mielestänne isäni käytös normaalia? Taitaa olla tyhmä kysymys, eihän se ole...

Täyttää tuo varmaan lapseen kohdistuvan haureuden tunnusmerkit, että harrastaa seksiä lapen ollessa samassa sängyssä. Lisäksi isälläsi on varmaan jonkinlaisia ongelmia ymmärtää rajoja. Siis se että ei ymmärrä missä tilanteissa voi olla alasti. En jättäisi omia lapsia hänen seuraansa yksin. Viitaten toiseen tämän päivän ketjuun.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täyttää tuo varmaan lapseen kohdistuvan haureuden tunnusmerkit, että harrastaa seksiä lapen ollessa samassa sängyssä. Lisäksi isälläsi on varmaan jonkinlaisia ongelmia ymmärtää rajoja. Siis se että ei ymmärrä missä tilanteissa voi olla alasti. En jättäisi omia lapsia hänen seuraansa yksin. Viitaten toiseen tämän päivän ketjuun.

En jätäkään. En hetkeksikään. Tuosta ketjusta tämä asia mun mieleen tulikin. Isän vaimo pyytää kovasti lapsia hoitoon mutta en mä niitä uskalla sinne antaa.

Mun isä nussi mun tätejä samassa makuuhuoneessa humalassa, hitto se oli ällöä. Hän on myös hlö joka viihtyi etenkin päissään alasti. Kerran yritti saunassa lääppiä mun 16v kaveria, kun oltiin mökillä, mutta minuun hän ei ole kajonnut.

Nyttemmin isäni on lopettanut juomisen kokonaan eikä enää hillu alasti muuta kuin saunassa tai suihkussa eli siellä missä kuuluu.Humalassa hänestä sukeutui ihme pervo.

Alkuperäinen kirjoittaja hiiri:
Mun isä nussi mun tätejä samassa makuuhuoneessa humalassa, hitto se oli ällöä. Hän on myös hlö joka viihtyi etenkin päissään alasti. Kerran yritti saunassa lääppiä mun 16v kaveria, kun oltiin mökillä, mutta minuun hän ei ole kajonnut.

Nyttemmin isäni on lopettanut juomisen kokonaan eikä enää hillu alasti muuta kuin saunassa tai suihkussa eli siellä missä kuuluu.Humalassa hänestä sukeutui ihme pervo.

Ällöttävää... Mun isä ei tyytynyt samaan huoneeseen, piti olla sama sänky. Piti vielä huolen siitä että mä olin hereillä. Mä olen varma että se herätti mut tahallaan. Paskiainen.

Siis käsitinkö oikein ...TÄTEJÄ,omia lapsiaanko?
YÄK millainen on maailma!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja hirveätä:

Siis käsitinkö oikein ...TÄTEJÄ,omia lapsiaanko?
YÄK millainen on maailma!!!!!

siis siskojaan varmaan tarkoitat

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja iina:
onks se käyttänyt sua hyväkseen??????

En ainakaan muista että olisi. Mulla tosin on lapsuudessa mustia aukkoja, ajanjaksoja joista en muista mitään. Ajoittuvat vanhempieni avioeron jälkeiseen aikaan.

Tarvitset ilmanmuuta apua, jotta nuo mustat aukot saadaan availtua.

Erikoista miten mä olen kaikesta huolimatta pitänyt isääni normaalina ihmisenä. Nyt vasta kun tätä asiaa oikein kunnolla ajattelee tajuan että se on sairas ja tehnyt väärin. Ilmeisesti tuollaisen asian sulkee osin pois mielestä ja ajattelee kaiken olevan ihan ok.

Itseäni olen pitänyt henkisesti melko stabiilina kuitenkin. Voi toki olla että mä vain esitän sellaista ja uskottelen itsellenikin olevani sellainen. Ehkä sitä voisi olla ihan hyvä käydä joskus juttelemassa. Saisi vähän sisäisiä solmuja avattua. Mä en ole osannut puhua näistä asioista kuin miehelleni. Sitä tuntee olevansa itse kieroutunut perverssi kun noita asioita kertoo.

En ainakaan muista että olisi. Mulla tosin on lapsuudessa mustia aukkoja, ajanjaksoja joista en muista mitään. Ajoittuvat vanhempieni avioeron jälkeiseen aikaan.

Mutta kyllä tuo itsensä paljastelukin on hyväksikäyttöä!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mutta onhan itsensä paljastelu lapselle myös hyväksikäyttöä!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sitä tuntee olevansa itse kieroutunut perverssi kun noita asioita kertoo.
sina et ole kieroutunut perverssi vaikka isasi onkin. eiko hanta voi pyytaa pukeutumaan sun ja lastesi lasnaollessa? ma ainakin vetaisin pultit jos joku keikkuis munasiltaan mun tai mun lasten nahden.

olis sille ukolle oikein jos hanetkin kutsuttais sinne terapiaan kuuntelemaan milta toisesta on tuntunut sellanen pervoilu!

Sairasta sanoisinko.. Ei siis alkuunkaan normaalia käytöstä isältäsi :o . Vaikkei sinuun fyysisesti olisikaan koskenut, niin onhan sekin jo hyväksikäyttöä että hän halusi sinun näkevän ja tuntevan seksitouhuja! Ja nuo mustat aukot ei kuulosta kyllä hyvältä.. Ne varmaan kannattaisi yrittää jossain ammattiauttajalla selvittää.

:hug:

Yhteistyössä