Isäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierasko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No jokainen elää OMAN elämänsä, sehän se pointti oli! Sä elät omas ja oot tekemisissä kenes kans lystäät enkä tiedä siitä sen enempää, mutta ap.elää omaansa ja minä omaani jne.

Nähdään enää noin kerran vuodessa. En ole kiinnostunut tapaamaan useammin.
Kokonaan en osaa sitä elämästäni potkaista ulos, ihme kyllä. Olen muuten suorasanainen ihminen mutta isäni seurassa menen lukkoon. Olen yrittänyt kyllä päästä siitä piirteestä eroon, pikkuhiljaa olen pääsemässäkin. Ehkä jo seuraavalla kerralla kun tapaamme, uskallan kehottaa herraa painumaan h*lvettiin jos vielä vehkeitään esittelee. Kahdenkesken en sen kanssa jää ja varmasti vaihdan vaatteet piilossa.
Melkein jo kirjauduin mutta jatketaan harmaana kuitenkin...

Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuska:
Ihan mahtavaa, jos jotkut pystyy tuommoisiakin asioita antamaan anteeksi. Mutta vaan silloin, jos tekijä todella katuu tekojaan ja on pyytänyt anteeksi!

Niin. Kun edes myöntäisi tehneensä väärin. Anteeksipyyntöä tai katumista on mun tapauksessa turha odottaa. Ei mun isässä ole ikinä mitään vikaa. Hänen mielestään.

Aika pahalta kuulostaa. Ei sinällään tuo alastomuus, joillekin se on enemmän luontaista kuin toisille. Mutta kun alastomuuteen lisätään se, että on harrastamut seksiä samassa sängyssä sinun kanssasi ja vastaava, niin tulee väistämättä mieleen, että onko isälläsi ollutkin tarkoitus, että katselisit häntä alasti. Ja ne mustat aukot ovat aika hämääviä. Ihminen saattaa puolustautua traumaattisilta muistoilta tukahduttamalla ne ja unohtamalla. Ota ihmeessä yhteyttä ammattiauttajaan.

Yhteistyössä