isänpäivä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lahjaa pohtiva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eka isänpäivä meillä :) Ostan varmaan vauvan kuvalla varustetun mukin. Miehellä on menny oma kahvimuki töissä rikki ja tiedän, että sellaisen haluaa. En tiä viä, mitä muuta. Ehkä vien syömään.

Meillä saa myös lasten kuvalla varustetun mukin, missä vielä oli joku isä teksti.
Lastennimissä annan sille, kunnes lapset niin isoja, että osaavat hankkia itse (mä tietysti maksan).
Varmaan täytetään muki vielä lempikarkeilla. Lapset tekee myös kortin.

taas mammat hankkii miehilleen isänpäivälahjuksia ja levittää punaisen maton jalkojen allekin vaan kun koettaa äitienpäivä on mmmat naama norsunvituilla kun mies kultanne muistaakin vain oman äitinsä :laugh:

[QUOTE="heh";24795861]taas mammat hankkii miehilleen isänpäivälahjuksia ja levittää punaisen maton jalkojen allekin vaan kun koettaa äitienpäivä on mmmat naama norsunvituilla kun mies kultanne muistaakin vain oman äitinsä :laugh:[/QUOTE]

meillä ei muisteta mitään merkkipäiviä juuri tuon takia ettei sitten käy niin että toinen unohtaakin vaikka toinen olisikin muistanut.

mä tilasin mukin missä 3 kuvaa, 2 isästä ja pojasta ja 1 jossa poika on avannut silmänsä ensimmäistä kertaa. sit ajattelin ostaa sodastreamerin kun mies on sitä halunnu :D