I
"Ihmettelijä"
Vieras
Tuosta toisesta ketjusta intoutuneena, en voi vain kun ihmetellä, että miten ISÄNpäivälahjaksi voidaan pyytää/antaa äiteeltä seksiä ja/tai laittaa lapset hoitoon ja lähteä viettämään "aikuisten aikaa"? Eikö isänpäivän idea ole se, että LAPSI juhlistaa ISÄÄNSÄ? Miten nuo em. lahjat voivat olla lapsen antamia? Vai sanooko lapsi äidilleen, että: "vieppä minut hoitoon mummulaan ja lähtekää isin kanssa vaikka syömään ravintolaan ja harrastakaa sen jälkeen villiä seksiä?"
No, itse ideana nuo "lahjat" ovat hienoja, mutta ei ne isänpäivään kertakaikkiaan sovi. Ne ovat sitten hääpäivälahjoja, jne. Meillä isänpäivänä lapset antavat lahjan (yleensä jonkun itse tehdyn) omalle isälleen ja minä annan lahjan omalle isälleni. Toki lasten kanssa yhdessä aamupalan teemme ja kortit askartelemme, mutta pääpointti on, että lapset ovat isänsä juhlinnassa ns. pääjuhlijoita ja minä olen heidän ahkera assistenttinsa.
No, itse ideana nuo "lahjat" ovat hienoja, mutta ei ne isänpäivään kertakaikkiaan sovi. Ne ovat sitten hääpäivälahjoja, jne. Meillä isänpäivänä lapset antavat lahjan (yleensä jonkun itse tehdyn) omalle isälleen ja minä annan lahjan omalle isälleni. Toki lasten kanssa yhdessä aamupalan teemme ja kortit askartelemme, mutta pääpointti on, että lapset ovat isänsä juhlinnassa ns. pääjuhlijoita ja minä olen heidän ahkera assistenttinsa.