Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 15:03 vierastaja kirjoitti:Mun mielestä isää sössitään liikaa siihen vauva-aikaan. Ja jopa raskausaikaan, siellä miehet istuu mukana, kun äidiltä mitataan verenpainetta ja katsotaan onko pississä valkuaista. Ihan rehellisesti sanottuna montaako miestä se OIKEASTI kiinnostaa...
Ja mun mielestä vauvan ja äidin suhde on erityinen. Äiti kantaa lasta omassa kehossaan ja synnytyksen jälkeen ruokkii vauvan omalla kehollaan. Totta kai äiti on vauvalle kaikki kaikessa...
Toki isät saa osallistua hoitoon, mutta että se nyt ihan tasapuolista pitäisi olla, niin HALOO!!Meillä iskä pärjää oikein hyvin vanhempien lasten kanssa ja touhuaa niiden kanssa varmaan jopa enemmän hauskoja juttuja kuin minä, mutta kuopuksen (6kk) hoidan minä lähes tulkoon itse. Toki se joskus vaihtaa vaipan ja leikkii tytön kanssa, mutta en tosiaan vaadi, enkä pakota... Ja meillä tää on toiminut oikein hyvin. Miehellä on ns. miehen rooli perheessä, en mitään lässyttävää pehmoisää tässä jaksaisikaan katsella.
Alkuperäinen kirjoittaja 30.09.2006 klo 15:53 äippäliini-82 kirjoitti:Mei8llä on tilanne tämä että yleensä minä teen suurimman osan joka liittyy lapsen hoitoon: vaipan vaihto, kylvetys, ruokailut, ulkoilut, nukuttaminen ym.. tyttö ei kyl rupeekaan nukkumaan ilman mua, johtunee kai just tästä kun isä on aina vältellyt tehtävää milloin minkäkin syyn takia(tv ohjelmakin voi olla syynä) Nyt ensi viikosta lähiten tilanne on se että ollaan toinen aamuvuoros ja toinen menee iltaan. Ihan jo ajattelen että mitenhän se onnistuu kun isän pitää laittaa neiti nukkumaan, minä kun tulen töistä vasta 22.45. Ja muutenkin mieheni on helposti viemässä tyttöämme omalle äidilleen hoitoon silloin kun minä en ole kotona. sanoo aina että kun äitinsä hoitaa niin saa itse tehdä hommansa ym. rauhassa. Olen yrittänyt tolkuttaa että en minäkään vie tyttöä hoidettavaksi mummolle kun hän ei ole kotona. Välillä ottaa niin päähän tuo touhu, varmaan ensi viikolla kun minä olen iltavuorossa niin mummollehan se tyttö menee syömään varmaan. Ulkoilukin on joskus niin väkinäistä mutta joskus pakon edessä on ollut ulkona. Ei se lapsen hoito ja kasvatus pelkästään äidille kuulu, eikä todellakaan mummolle oman työpäivän päätteeksi. Kamala mitä ruikutusta!!!!![]()