Alkuperäinen kirjoittaja minäkin kysyn;29133592:
Väkivalta on väkivaltaa ja kuvottaa syistä riippumatta ihan yhtä paljon.
Hells Angelsien täysjäseneksi ei "mennä", vaan pyritään ihan riippumatta siitä, onko varastanut sitä purkkaa vaiko ei. Osa on ja on tehnyt paljon muutakin laitonta, osa taas ei mitään. Paitsi ylinopeutta lienee suurin piirtein jokainen ajanut joskus.
Minäkin huomaan sinun ymmärryksessäsi huolestuttavia puutteita. Sinä varmaan tiesitkin, että monissa islamilaisissa maissa porukkaa pidetään ruodussa pelottelemalla niitä kristittyjen ja ylipäätään länkkäreiden teoilla, sekä todellisilla että kuvitelluilla. Ihmisiin avoimesti suhtautuvana tyyppinä pitänet tällaista toimintaa typeränä ja tuomittavana? Osaatko kertoa, miksi sitten itse syyllistyt täsmälleen samaan?
En suhtaudu ihmisiin avoimesti. En ole kertaakaan väittänyt niin tekeväni.
Olen myöskin sanonut, etten usko kaikkien muslimien toimivan tasa- arvoisuutta vastaan, mutta useimpien kyllä. Se, että suuri osa muslimi yhteisöstä, varmasti kiistatta pitää shariaa maan lakien yläpuolella, on huolestuttavaa.
On huolestuttavaa, että yhteisön naiset pakotetaan pukeutumaan tietyllä tavalla, näen sen yksilön vapauden riistona ja alentamisena.
Ymmärrät varmasti, etten ole muodostanut mielikuviani jonkun muun puheiden sai sanomisien perusteella, vaan sen perusteella, mitä olen itse kokenut ja nähnyt. Näinollen on mielestäni eri asia pelotella lukutaidottomia naisia (joilla ei ole edes mahdollisuutta muodostaa omaa totuuttaan), jotka on suljettu koteihinsa ja saa tehdä jokaisen liikeensä ainoastaan miehensä luvalla ja miehensä seurassa, länsimaisten pahuudella ja kuvitelluilla teoilla.
Naisena minä ihmettelen suuresti sinun tarvettasi puolustella islamia. Yhteisöä, jossa naiselle ei anneta oikeuksia eivätkä he tässä yhteisössä ole yhdenkään mielipiteen arvoisia. Ja sinä naisena haluat istuttaa tämän kulttuurin suomeen. Sinä haluat tuoda tänne laumoittain sadistisia ja narsistisia sovinisteja, joille nainen on kodinhoitaja ja poikien synnytyskone. Sinä, olet minulle myrkkyä. Sinunlaisesi, jotka eivät arvosta sitä, mitä ovat saaneet.
Ei siitä ole kauaa, kun suomessa naisilla ei ollut edes äänioikeutta (1906).
50- luvulla naiset eivät saaneet mennä yksin ravintolaan, ilman miesseuraa. Sinä et arvosta sitä, mitä sinun isoäitisi ja äitisi ovat tehneet saavuttaakseen sinulle aseman, joka sinulla on ja mitä sinä sillä teet? Haluat tuoda suomeen muslimikulttuuriin mahdollisimman vahvana. Yhteisön, jonka arvot ovat täysin päinvastaiset meidän lakeihimme ja tasa- arvoisuuteemme.