Iso masu naisella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pullapirkko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pullapirkko

Vieras
Hei! Tämä kysymys on vain miehille, jotka pitävät ""isoista tytöistä"". Onko olemassa ainuttakaan miestä, jonka mielestä iso, pullea maha naisella on seksikäs ja jos, niin tykkäätkö hyväillä sellaista masua? Minua kiihottaa kovasti, jos mun vatsaani silitellään, suukotellaan ja kosketellaan muutenkin eroottisesti...

Mikään ei ole niin ihanaa, kun leipoo oikein pulleaa masua.
Masut vastakkain kuuluu kiihottavava läiske ja lätinä.
Takaa koiniessa voi pitää masumakkaroista kiinni ja antaa vauhtia.

Ooh ihania vastauksia, kiitos miehet! Ottaisin vaikka teidät kaikki leikkikavereikseni, jos saisin, saisitte hyväillä mua niin paljon kuin ikinä haluaisitte (ja tietysti minäkin yrittäisin olla kiltti teille - tai tuhma, ihan miten herrat haluaa ;)...)

Tyhmä kysymys...kaikki miehet joiden kanssa olen seurustellut, ovat olleet hulluina muotoihini. Eikä yhtään suhdetta ole päättynyt masun ja ison pepun tai vahvojen reisien takia

Leipuri, en oikein ymmärrtänyt, mitä tarkoitit? Eikös täällä palstalla ole muutkin kysyneet kaikenlaista hassua ja vähemmän tärkeää? Mun kysymykseni oli vain kysymys muiden joukossa. Tottahan minä tiedän, että näitä viestejä miehetkin lukee ja tietysti se ilahduttaa mua, jos teitä pulleiden naisten ihailijoita löytyy myös :-)

Ulla, kyllähän minäkin sen tiedän, että moni mies pitää muhkeista, kunnon tisseistä, tuhdeista reisistä ja pyöreästä pepusta, mutta tuo masu saa mielestäni niin harvoin mitään positiivista palautetta näissä nettikeskusteluissa, ihan kuin sitä ei olisi olemassakaan :). Minusta pyöreä vatsa on eroottiinen paikka siinä missä kaikki muutkin. En minäkään ole saanut huonoa palautetta muodoistani, päinvastoin!

Mulla on aika tuore kokemus tuollaisesta. Melko lihava yh iski minut baarissa lauantaina. Oli aika nätti kasvoiltaan. Minä koin hänet sängyssä kiihottavana. En tiedä sitten oisko mulla lievä läskifetissi sitten. Arvostan kyllä enemmän normaalia vartaloa. Vatsa hänellä oli aika roikkuva. Tunsin sellaiset rasvanypylät ihon alla kun hyväilin häntä. Rinnatkin oli aikamoiset lollot.

Aaaah! Uuuuh!
Oliko vielä lähihoitaja tuo yh:si ?
Niillä on rasvaa mitä leipoa ja pervoilla. Suostuuvatkin vaikka mihin. Mitään niin härskiä en vielä ole keksinyt, ettei kinkylhyh sitä toteuta. Aaah!

Ei ollu hoitsu valitettavasti vaan joku ravitsemusala (no sen kyllä huomasi). Heh, en olekaan vielä päässyt toteuttamaan hoitsufetissejäni.

Nuolin siltä pimpsankin ja annoin ihan koko hoidon. Vaikutti ihan tyytyväiseltä. Vois melkein ottaa uusiksi joskus.

Kyllä se oikea nainen on ihan hyvää vaihtelua runkkaamiselle!

Näin on.
olen huomannut, että just sellaset runsaasti ylipainoiset lähihoitajayh:t ovat niitä kaikkein kiitollisimpia nussittavia.
Ne saa harvakseltaan, kun ovat lapsessa kiinni ja ylipaino ajaa osan miehiä karkuun.
Aijai, kun sellanen aamulla ruskeilla silmillään ja huulillaan kiittää yön hoidosta, niin kelpaa lähteä rinta rottingilla kartsalle.

kylläpäs on miehillä jutut! onko koskaan tullut mieleen, että se ihanasti pantava nainen on TUNTEVA IHMINEN, eikä mikään tunteeton läjä pehmeää rasvaa. saisitte hänestä vielä paljon enemmän ""irti"", jos viitsisitte nähdä sen verran vaivaa, että tutustuisitte myös häneen ihmisenä ja naisena, ei vaan pelkkänä panona. myös lihava nainen voi olla oikeesti kiva ihminen ja ystävyyden arvoinen. mittaatte hänen ihmisarvoaan sillä, että hän on ylipainonen, niinkuin se oikeuttaisi teitä puhumaan hänestä rumasti ja halveksivasti. hävetkää sanon minä!

No joojoo, sori. Aattelin mie että vois siihen tutustua paremminkin. Ja annoin jopa yhteystiedotkin kun kerta pyysi.

Mutta ei se kyllä vaikuttanu kovin ruudinkeksijälle, alkoi nimittäin hävettämään sen tyhmät jutut taksijonossakin.

Kyllähän miehet täällä kehuvat lihavia ladyjä,mutta kun lihava nainen on baanalla laihemman kanssa niin laihan perään kaikki tosielämässä kuolaavat.Ravintolatansseissakin lihava hakee miehiä naistentansseissa ja miesten haulla istuu penkissä.

Kokemusta on.Ja se on totta, että tunteet on lihavallakin.

Yhteistyössä