ISO ongelma ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Meillä ens vuonna perheenlisäystä...Nyt olen miettinyt että tarvitaanko kaksostenrattaita vai ei?? Ikäeroksi tulee 2v2kk...Nyt kumminkin kaupassa näin ihanat yhdistelmävaunut mitkä haluaisinkin ostaa:) Vaikka esikoiselta on ihan hyvät vaunut olemassa 2v vanhat...Nyt mietin että ostanko ne tuplat?Tarvitaanko me?Vai ostanko ne yhdistelmät?Vai mennäänkö vaan vanhoilla?

Mä ostin tuplat, ikäeroa 2v1kk. Oli tosi tarpeen, ihanaa kun sai ostokset kärryjen alle, vauva mahtui hyvin makuupussiin ja isosisko voipi tulla kyytiin kun ei jaksa kävellä.

Eli mulle ne oli tarpeelliset :D Ne olis tos muuten myynnissä :whistle: ;)

JOs rahasta on kiinni niin meette vanhoilla. tai myytte ne vanhat ja ostatte sitten uudet. Tuskin kamalasti tarviitte tuplia, eihän tuon ikäinen sellaisissa jaksa kauaa istua, paitsi jos matkustatte paljon bussilla ja kaupungilla.

mä en o tarvinnu tuplia ikäeroa 2v6kk =) toiset pärjää toiset ei!riippuu tykkääkö isompi kävellä ja millasii matkoja?meil esikko tykkää/jaksaa kävellä pitkiäki matkoja =)

Jos kävelette pitkiä matkoja, tuplat voivat olla tarpeeseen, etenkin talvisaikaan, jolloin surffilauta ei tahdo oikein toimia kunnolla. Meillä tasan 2 v:n ikäerolla pärjättiin ilman tuplia, kesälasten kanssa oli lauta käytössä, välillä pienempi oli repussa ja isompi pääsi kyytiin pitkillä matkoilla. Busseissa tuplat voivat tuottaa ongelmia, meillä busseihin menee joko kahdet tavalliset tai sitten yhdet tuplat. Jos joku muu on jo bussissa vaunujen kanssa, ei sinne enää tuplilla mahdu.

Meilläkin oli sisaristuin yhdistelmien päällä ja toimi hyvin. Jos lapsi väsyi kävellessä niin sai niihin istumaan. Hyvä pointti on se, että bussiin ei tuplia aina mahdu...Itse koen tuplat aika haastaviksi sekä vaivalloiseksi. Tietty, jos lapset ovat kaksosia niin tuplathan ovat silloin ainoa vaihtoehto... Toisaalta, mikä sopii sinulle ei taas sovikaan toiselle =)

Yhteistyössä