Isoa ja laadukasta munaa tarjolla naisille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja M30v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvä jazz!Sait hiljaiseksi tuo iso munaisen laatua kehuvan m30!Minä olen 17cm omaava rehti mies!Miten ois?

Kiitos vaan kysymästä, mutta mulle vähän pieni. olen tottunut tosi isoon. Entisellä poikakaverilla oli 22 cm , joka varmaan venytti pimppani isoksi niin, että alle 20 cm ei tunnu miltään, eikä anna minulle nautintoa tarpeeksi. Kiihotun isosta ja tosi karvasesta kyrvästä. Mustat karvat kiihottaa, niitä en voi vastustaa. Ai saisipa sellaista.

Viimeksi muokattu:
Missävaiheessa se pimpinkoko mitataan?
Silloiko kun se on laajentunut avoimeksi?
Tuo vaiheko on eri naisilla erilainen?

Asiantuntioden neuvona on tuossa tilanteessa, kun ei tunnu miltään, hangata sitä yläreunaa. Jopas alkaa tuntumaan. Alareunassa kun ei ole tuntoa juuri olenkaan. Näin olen asian ymmärtänyt.

Kai se miehen ammattitaito sitten mitatataan sillä osaako hangata oikeasta paikasta. Eli yläreunasta.

Missävaiheessa se pimpinkoko mitataan?
Silloiko kun se on laajentunut avoimeksi?
Tuo vaiheko on eri naisilla erilainen?

Asiantuntioden neuvona on tuossa tilanteessa, kun ei tunnu miltään, hangata sitä yläreunaa. Jopas alkaa tuntumaan. Alareunassa kun ei ole tuntoa juuri olenkaan. Näin olen asian ymmärtänyt.

Kai se miehen ammattitaito sitten mitatataan sillä osaako hangata oikeasta paikasta. Eli yläreunasta.

hankaa joka reunaa yhtäaikaa.
Siinä se hyvänolon salaisuus:)

Viimeksi muokattu: