isoko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja munan koko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heli parkaa! kauheeta jos miehelllä on noin onneton nakki!"" Eihän sillä tee käytännössä mitään. ja totuus on että vaikka olisi kuinka taitava, niin ei se auta jos kundilla on prinssi nakki.
ei kuule auta sun muu kuin mennä vieraisiin, eihän kukaan nainen voi pantata tavraansa vain sen takia että miehellä on pieni. Suurta kun saat et ilman voi ollakkaan..
lykkyä tykö

Mies ei ymmärrä, että katseet ovat sääliviä, eikä ymmärtäviä.
Eihän sitä nyt edessäpäin sanotakaan, että ompas pieni.
Hän saattaa ihan pokkana tulla muiden miesten kanssa saunasta pikku nakki törössä reisien välissä. Siis se tönöttää, ei roiku, niinkuin muilla miehillä. Kivekset ovat kuin viiriäisen munat ja kylmällä ne nousevat piiloon vatsaonteloon. Siinä todellakin pelkkä nahkatötterö sitten töröttää.
Noh, ainakaan ei uskoisi kenenkään himoitsevan. Toisaalta olen kuullut, että tällaiset ääritapaukset kiihottavat joitakin naisia.

On siinä kuule jotain hyvääkin!
Saan sen kerralla kokonaan suuhuni. Kivekset ja kaikki.
Ja kyllä me sillä pannaankin. Yllättävän hyvin hän saa sillä koskettua klitoristani. Olemme lähetyssaarnaajassa. Hän pujottaa nakin sisääni ja nousee niin ylös kuin mahdollista. Siitä asennosta hän vetelee pippeliään sisään ulos, siten että terska käy aina koskemassa klitorista. Saan usein orgasmin tässä asennossa. Itse hän saa parhaiten siten, että käyn kontilleni ja puristan reiden yhteen. Sitten hän puikkaa taas sisälle ja samalla painaa kannikoilla pillua tiukemmaksi. Tai sitten hän rasvaa peppureikäni ja työntyy sinne. Se ei satu yhtään, kun kalu on niin ohut.

Heli, sä oot oikeesti todella surullinen tapaus. Vittu oikeesti miten säälittävän surullinen haistapaska kimma. Huh huh.

Nim. ihan ok, ei hävettävä tanko.

Ps. Häpee ittees.

Eli mies osaa käyttää vehkeitään ja saada sut nauttimaan. Palkaksi tästä se saa tosi likaisen arvostelun ja sen että häpeät sitä. Pöljä olet. Ja sen lisäksi todella vittumainen. Tuskin varmaan maltat odottaa että sillä lerpahtaa, sitten pääset kunnolla haukkuun sitä.

En pidä liian isosta kalusta. Ei ole hyvä jos sattuu, ja esim.ratsastaminen ei ole isolla kalulla ollenkaan mukavaa. Kaikista paras kalu on normaali kokoinen, sopivan pitkä ja paksu. Sellainen jota on ihana imeä lutkuttaa ja jonka päälle voi mennä ihanasti keinumaan ja ratsastaan, ja voi ottaa myös anaaliin!

Ymmärrän hyvin Heliä ja hänen häpeää miehensä pienestä munasta. Tapasin kerran erään miehen, hän on pitkä, komea, raamikas, itsevarma jne. erään kerran sitten suutelimme ja kiihotimme toisiamme, vihdoinkin ajattelin, saan kokeilla hänen varmasti ihanaa ja isoa kaluaan....yritin ja yritin etsiä sitä onnetonta nakkia hänen housuistaan, no löytyhän se sieltä, varmasti 8cm ohut pieni nakki! Siis oikeesti haluni katosi samantien, yök, että miehellä voi olla niin pieni. Se juttu jäi siihen. Aina kun muistelen häntä, en voi olla ajattelematta miten hän pärjää pienen munansa kanssa. Kyllä se niin on, että toki sillä pärjää kun on pakko, mutta varmasti nolottaa esim. saunassa ym. kun tietää, että kaikki kuitenkin katsoo! No onneksi Heli sinulla sujuu kuitenkin seksi miehesi kanssa, ettei halut ole kadonneet kokonaan! Jotain hyvää kuiteskin.

Toinen pöljä.
Tää on sama ku a-kuppien omistajat sais pysyä pois ihmisten silmistä. Ja mielellään b:kin. Vain c ja d kelpaa. Eihän pienillä rinnoilla ole mitään virkaa ja ne on rumat. Kellä sellaset on saa kyllä hävetä.

Just niin. Kyllä ihmiset voi olla typeriä. Akatkin perhana soikoon. Isomunaiset ukot on yleensä isoja mulkkuja muutenkin, mutta nämä naiset ovat näköjään samaa kastia.

No rinnoilla tai niiden koolla ei ole merkitystä seksin nautittavuuteen fyysisesti. Peniksen koolla ON merkitystä. Jos on liian pieni penis, tai naisella väljä, niin totta helvetissä se vaikuttaa siihen miltä tuntuu... Iso penis harvoin haittaa, mut liian pieni kylläkin. Pienimunaisen kannattaa yrittää löytää joku tiuka ja pienikokoinen. Ja tiukkuus+pienikokoisuus ei riipu naisen koosta, isollakin naisella voi olla ""pieni"" pimppi.

tuo isomunaisten ""mulkkuus"" pitää muuten joskus paikkana. Joillakin miehellä nousee muna hattuun, kun naiset ihailee liikaa. Samoin joillakin esim. silikonirintaisilla nousee päähän kun tissejään kaikki kuolaa. Isot luomut hyvin harvoin kauniit, mut silikonit voi ollakin

Jaa että kun etsii kumppania niin lappu rinnuksille: ""Minulla on pieni muna, etsin tiukkapilluista naista. Ei haittaa vaikka sinulla olisi järkeäkin päässä.""
Voi helvetti teidän kanssa.
""Iso penis harvoin haittaa""
Entäs kun on tiukka pillu ja isomulkkuinen mies on täynnä sitä mulkkuaan. Nauti siinä sitten ""nainen"".

no mieluummin se pikkuisen liian iso, koska paikat venyy.. liian pieni on liian pieni. Myös se vaikuttaa, mihin on tottunut. Jos on vuosikausia saanut ""riittävän"" kokoista, silloin huomaa heti mikä on liian pieni.

Mutta miehet hei, älkää hätääntykö. Itsekin vaihdoin ""pienempimunaiseen"" koska muuten parempi sängyssä, sekä myös kumppanina.

Munan koossako siis on ihmisyyden mitta""nainen""?
""Vaihdoin pienempimunaiseen"" - munan koossa näkyy ainakin sinulla olevan. Onneksi miehissä on sen verran fiksuja, että eivät mittaa naiseutta rintojen koolla tai perän leveydellä.
Aika pinnallista touhua näyttää olevan tämänkin ketjun anti.

Tarski hei.. aika tyhmää esittää miehen kullia kavereille.. monenkohan kanssa heistä ukkosi jo on maannut?? annat oikein itse aihetta että naiset käy miehesi kimppuun tilaisuuden tullen ja pystyykö mies hillitsemään itsensä.. no voihan se toki olla että miehesi on vain ja ainoastaan sulle uskollinen...
enkä pitäisi kyllä siitä että mieheni esittelisi itse kaluaan mun kavereille.. jessus sentään.. eihän se sillon arvostais mua yhtään! ja sitä paitsi kun ei tykkäisi jos mä esittelisin itteäni sen kavereille! kunnioitusta hei toista kohtaan.

Mikä ihme saa tällaisen tyhmyyden aikaan. Osaan kuvitella noi akat rääpimässä kännissä päätään tyttöjen kanssa kun iltaa istuvat. Sitte ihmetellään kun ei seiso niille. Olis täälläki tarpeen Mallun ajatuskoulu. Nää akat täällä on pakko olla iha kakaroita. Toivon ainaki. Ällöä.

Summasummarum!
Tästäkin ketjusta löytyy ihan riittävästi perustetta ajatukselleni siitä, että se pikkuriikkinen on pidettävä piilossa. Paljon useampi kuin kirjoittaja on sitä mieltä, että pienimunaista eivät ota ja suorastaan halveksivat niitä.

Itse en halveksi, vaan häpeän sen verran, että haluan pitää asian ""perhepiirissä"". Onko se paha asia?

Kysymykseesi vastauksena ON.
Jos munan mitta on miehen mitta, siis ihmisyyden mitta, niin se on paha asia. Salaaminen sinänsä ei ole paha, vaan luonnollista ja oikein. Miksi joitakin ominaisuuksia pitäisi levitellä muitten tietoon? Sinultakin varmaan löytyisi puutteita, joita miehesi voisi halutessaan hävetä. Hän on toivottavasti sinua viisaampi.

ei voi kun ihmetellä näitä keskusteluja kullin koosta. suomalaiselle naiselle kullin koko tuntuu olevan se tärkein ominaisuus miehessä. on siinä ämmillä arvomaailma. olen jo pitkään ollut sitä mieltä että suominainesta on kovaa vauhtia tulossa tyhmin elikko päällä maan, ja nämä jutut elleissä vain vahvistavat sen! ihmeellisiä hehtaarivittuisia lorttoja tuntuu maa olevan pullollaan. ei ole järkeä ei. eikä suominainen paljoa tavaraansa pihtaile vaan jakaa estottomasti sitä kaikille haluaville, varsinkin jos kyseessä on hiukankin ulkomaalaiselta haiskahtava mies. ja mitä tummempi, sen varmempi saanti. ja ilman suojaa tietenkin!