Isompaa "pesuetta" haaveilevat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tehotyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Iltapäivää:)

Töistä kotiuduttu ja hetki aikaa painaa puuta:)
Juu ,ostoksilla tuli käytyä ja hanskat vaihtuikin lapasiin...samapa tuo pääasia ,että on lämpimiä eikä sormet palele!

Ei suinkaan vielä oo "monsuunisateet" tulleet ,viikonlopuksi odotettavissa ehkä ,tai sitten ei jos taas virahtaa kierto pitkäksi.
Saas nähdä kuin akan käy ,tänään on valinta papereiden perusteella ketä sinne hakeemaani kouluun mahdolisesti pääsee. Hyvällä lykyllä loppuviikosta tulee jo tieto olenko päässyt seuraavaan vaiheeseen ,eli haastatteluun ja pääsykokeeseen.
Niin ,että saisi se plussa tulla nyt heti tai sitten vasta vuoden kuluttua...vaan koska tähän ei oikein itse voi vaikuttaa ,on otettava vastaa mitä tulee. Onko se paikka koulussa ,vauva ,vai molemmat sopivalla aikataululla ,se jää nähtäväksi.
Ehkäisemään en jokatapauksessa ala ,vaikka repun pakkaisinkin ensikuussa ,jos myöhemmin plussaa pärähtää ,sit tehdään uuden suunnitelmat...koulu ei katoa mihinkään ,mutta lapsen saantiin ei ikä riitä loputtomiin.

Mamalla se alkaa taas metsästyskausi...siellä se menee ja räiskii pitkin kankaita:)
Hieno on naisella harrastus ,ei niin tavallinen ,jumppa tms.
Muista varoa vihaisia karhuja:)
Voi mama niin hartaasti toivon ,että historia toistaisi itseään ja jostain mättään takaa sulle se plussa tulisi.

Tuohon mesettelyyn vielä...minun parasta aikaa on vapaapäivät arkena tai ylipäätään arkipäivät ennen klo 17 ,ellen ole iltavuorossa.
Illat meillä nuoriso kansoittaa koneen ,enkä tykkää muutenkaan istuskella mesessä kun isäntä on kotona...se ei oikein ymmärrä tätä nykynaisten logiikkaa ,että netistä voi saada hyviä ystäviä jne. sillä ampuu yli se ,että täällä naiset vaihtavat ns. sairaskertomuksiaan jne. vaikka eivät toisiaan tunne. No mut mehän tehdään vaan sitä kotoo käsin,mitä miehet tekee huoltoaseman pöydissä...heh!
No joo kyl se tietää et mulla täällä juttuseuraa on ,mut en halua yhteistä aikaa kuluttaa koneella istumiseen.
Mietin just tässä työvuorojani ja ensi maanantai ja tiistai on vapaata ,sit koitan olla mesessä paikalla.

No niin ehis,kaikki muut uskoivat sun plussaas,taist sinä olla jääräpää vähäsen!!=)
Mä en taida keretä meseileen,katon kuinka aika piisais.Meillä on koneita kyllä 6 kipaletta että omia voisin yhen mutta aika ei tahdo riittää...Maisa on jo ihan hirmuna kun näinkin päaljon äiti surhvaa!!

Mä olenkin toukokuisiin kuuluva mami,terkka siirsi la aikaa.Mutta mahakipuja ollut kovasti,tilaan ultran että saadaan varmaks missä toukka lymyilee.MEidän Hemuli...=)

Plussatuulia kovasti kaikille,tulkaa perässä!!
-kata-

Meillä mää kans pidän surffailutaukoa sillon ku mies on kotona. Tahtoo muutenki nää yhteiset ajat olla kortilla. Ja hänki vähä kohottelee kulmiaan ku mää selostan teidän nettiystävättärien kuulumisia. Mutta on tää hauskaa pitää ihmisiin yhteyttä näinki.

Kukas onkaan seuraavana jännäysvuorossa? Haidi? Mulla ittellä on tiukka tilanne; ollakko ovis vai ei. Tikkuihin ilmestyy sinnillä aina vaan haamu, ei vielä kunnon vahvaa viivaa. Ja äsken kurkkasin tikkulaatikkoon ja totesin, että jäljellä vain yksi tikku. Huomisen jälkeen en siis enää tikuttele. Tulis nyt se vahva viiva, kiitos!

Juu, meilläkään ei isännän nähden surffailla näillä sivuilla;-) Mä en kehtais edes kertoa, että mulla on kauhee läjä nettiystäviä. Hän nimittäin muutenkin naureskelee mun ylisosiaalisuudelle :-D No, hänellä kyllä äärettömän hyvä kokemus mun nettituttavuuksista. Kahden vuoden takaisen verkko-opintotuttavuuden perheen kanssa ollaan nykyisin oikein hyviä perhetuttuja. Tehtiin opintoja yhdessä, treffattiin perheet mukana. Tai siis oikeastaan laitettiin miehet&lapset uimahalliin ja keskenään pärjäämään ja lähdettiin me naiset karkuun opintojemme kanssa. Miehillä yhteistä nuo soittohommat, niin johan tuli hyvät kamut :-)
Ehkä hän suhtautuisi siis nytkin positiivisesti nettikamuihin :-) Ehkä mun täytyy sanoa, kun Katan kanssa ensi viikolla treffataankin. Olen mä joskus jotain ohimennen maininnut, mutta en mitenkään enempiä. Mutta tiedän, että hän nauraa, kun kerron tapaavani yhden nettitutun. Hän varmaan kysyy, että koskas ne tulee meille kylään koko perhe, hih. Taidan mennä vaan mummuani katsomaan ja siihen yhteen sisustusliikkeeseen muka...

Nää illat, kun isäntä on poissa, niin mulla olis aikaa vaikka koko yö meseillä. Mutta eipä taida kauheesti olla väkeä... No, ehkä tällä väsymykselläkin olis parempi tehdä jotain muuta.

Huomenna on otettava itseä niskasta kiinni ja laitettava huusholli siihen kuntoon, että lastenvahdit voi tulla tänne viikonlopuksi. Pikkusiskot tulevat ensin pe-la ja mun vanhemmat sitten la-su. Toinen pikkusisko tulee jo huomenna varmaan tänne meille. Tarvis kaikki sapuskahommatkin miettiä. Ei yhtään inspiroi, kun itse lähdössä reissuun. Minähän muuten alunperin tuonne matkalle sitten loppujenlopuksi päätin lähteä, kun en vielä ole raskaana... Oho, sitä ehti kuiteskin tulla vielä, kun kierto päättikin olla vähän lyhyempi:-)

Kiitos kaikille onnitteluista!

Torstai huomenet

Täällä taitaa kohta tätin ferrarin puna tulla näkyviin ,ainakin jos vanhat merkit paikkansa pitävät. Aamu on mennyt vessassa juosten ,maha on ihan sekaisin ja se yleensä tietää vaan yhtä asiaa.

Ai tehis ja kata treffaavat...sehän kivaa.
Mekin ollaan maman kanssa tavattu kerran ja jos se minusta riippuu tavataan vielä toisenkin kerran:) mukavaa oli jutustella ,vaikka ei ehditty täysillä vauhtiin pääsemäänkään. Mieheni antoi kyllä siunauksen tapaamiselle ,tietää siis nettitutuista ,vaikka en tykkä tässä hänen kotonaollessaan kirjoitellakkaan.
Joskus kun tuppaa huonona päivänä olemaan jutut mulla sellaiset ,että niiden ei oo hyvä joutua miehen silmiin...tietättehän päivät jolloin miehet tulisi laittaa samaan laivaan ja upottaa Atlantiin:)))))))
Nettiystäville tulee usein tilitettyä parisuhdekiemuroita ja vaikka kuinka pitäisi niistä miehenkanssa keskustella ,on sellaisiakin asioita joita vaan naisten kesken jutellaan.
Ompa sitten kiva jos edelisenä päivänä oot ystävälle kiukuspäissäsi sanonut ottavasi ukosta eron ja sit seuraavana päivänä tää ystävä mesessä kysyy...no erootteko ja mies seisoo selän takana!!! selitäppää siinä sitten:)

Mulla on levottomat jalat täällä pöydän alla ,varpaat vispaa kaikenaikaa...ei tuonut postipoika vielä kutsua pääsykokeisiin...jokohan huomenna jotain tietoa????
Ärsyttävää odottaa...oikeesti en laske paljoakaan sen varaan ,että se kutsu tulee ,mutta valahtelisin jos väittäisin ettei harmita jos tuota kutsua ei tule. Elämä ei siihen lopu vaikka ovet ei aukeis ,mutta motivaatio olis nyt kova lähtee opintielle.

Kotiaskereita täytyis tässä alkaa vääntämään jos ensiksi vaikka suihkuun ja sit jotain muuta ennen töihin lähtöä:)

Täältä lähtee jo viikonlopputoivotukset, jos en enää kerkiä tänne. Sisko tulee jo illalla. Tässä monenmoista ennen sitä. Huomenna sitten puolenpäivän maissa bussilla kohti Hesaa ja Prahan koneeseen lomps. Ihanaaaaaaa. :-)

Toivottavasti ne Haidin menkat nyt pysyy pois!

Ilmotellaas tänneki puolen että tänään vihdoin ja viimein ilmestyi tikkuun se kauan kadoksissa ollu vahva viiva. Tuli jopa vahvempi ku itte kontrolliviiva. Eli tässä kierrossa pitäis nyt olla hyvin pullat uunissa, ku romantisoitiin eilen ja aiotaan romantisoida vielä tänään ja huomenna :)

Huomenta

Tehis se kohoo ilmaan muutaman tunnin päästä ,kiva kiva.
Voi vitsi oliskin ihanaa päästä johonkin reissuun...on vaan yksi asia mikä sitä estää ,lompakon sisältö:(
Ei tule kovin usein ulkomaanreissuja tehtyä ,kesällä käytiin koko perheen voimin Tallinnassa ,mutta mitään ns. kaukomatkoja ei olla tehty.
Miestä houkuttelin jos varat sallii ,et lähdettäs kahdestaan käymään laivalla tuossa vuodenvaihteessa ,joko ennen joulua tai heti sen jälkeen. Tallinnassa on kiva käydä ostoksilla ,laivaelämästä en niin välitä. En tykkää istua savuisissa baareissa ja itse kun en ota viihdyn huonosti humalaisten ihmisten joukossa.

Tehikselle vielä hyvää matkaa ja kaikille muille hyvää viikonloppua...meikäläinen raataa koko viikonlopun töissä.

Vielä ehdin pikapyörähdyksen tekemään. Laitoin systerin pikkumiehen kanssa piiitkälle aamulenkille, niin ehdin valmistautua :-) Lähden tästä suihkuun ja otan oikein holittoman siiderin fiilistä nostaakseni ;-)

Mulla edullinen reissu, kun jouduin maksamaan pelkät lennot. Isännän työnantaja maksaa tuon hotellin. Tietysti syömisen ym. joutuu itse makselemaan, mutta sekin on aikas edullista Prahassa. Viisi vuotta sitten olin tuolla a-luokan matkalla, niin on tuttu paikkakin :-D

Kivat viikonloput, nyt en enää pyörähdä;-)

Huomenia, tai taitaa jo olla hyvän päivän toivotukset! Kylläpä täällä onkin jo käynyt vauhdikasta suhinaa .
Voi Haidi, meinasin tukehtua kahviini, kun nauroin tuolle "päivät jolloin miehet tulisi laittaa samaan laivaan ja upottaa Atlantiin:))))))) " vertaukselle, pitää kyllä tod. hyvin paikkaansa! Mitenkäs muuten, onko tullut vastauksia?

Me käytiin kerran kanarialla, vedettiin vuodeksi vyöt tiukalle ja uusi vuosi siellä olitiin. Ei meille mitään hinkua jäänyt matkustella ja onhan tuo yksi "pikku" este, tuo rahapuoli.... Pidetään enempi kotimaan matkailusta. Nyt kyllä on nekin jäänyt vähälle, kun ollaan pihaa raivattu ja puitakin pitäisi talveksi ruveta tekemään...
Eli, taidetaan olla aikas kotihiirulaisia.

Tehikselle en enään ehdi toivottaa hyvää matkaa, joten toivottelen etukäteen hyvää kotiin paluuta!
Ja kaikille lämpöistä viikonloppua!

Höh, mitähän mää tuossa aikasemmin kirjotin. Puolalainen kone Prahaan???

Me käytiin toukokuussa 2002 häämatkalla Bulgariassa. Siinä on meidän yhteiset ulkomaan matkat. Neiti-ihmisenä olen kyllä matkustellut jonku verran.

Tässä lasken kalenterista, montako päivää menkkojen alkamiseen. Niiden pitäis alkaa kunnolla siinä 18. tai 19.10. Siihen asti pitää siis jaksaa ootella.

Nyt toivotan vielä kaikille mukavaa viikonloppua!

Missäs ne naiset luuraa ,kun ollaan tiputtu jo toiselle sivulle?
Itse olen siellä työmaalla viettänyt aikaani ,etten ole koneelle ehtiny ,hitto kun työ sotkee harrastuksen:)))

Posti toi kirjeen aamulla ,eka vaihe meni läpi ja ensi tiistaina olisi sitten pääsykokeet ja henkilökohtainenhaastattelu.
Antakaas naiset nyt mulle vinkkejä ,millä iveellä minä ne ihmiset vakuutan siellä?
Nyt tarviis äkkiä keksii jotain ,sillä jos olen ihan täysin omaitseni ,ne suosittaa hakeutumaan mielenterveysalalle (lähellä omaa ittee) eikä vanhustyöhön:)))))
No ei oikeesti ,en ala esittää yhtään mitään muuta kun olen jos se ei riitä ,niin se siitä sitten.

Omanapa pitää taas arvoitusta yllä ,kp29 ,hermo menee jos kierto taas viruu niin kun viimeks. Ovis kyl selvästi oli kp15-16 ,et kyl sen tätin pitäs täällä jo olla???
Täytyy vielä odotella...hittovieköön saisi kyllä menkat ilmaantua ,ennen kun viimenen päätös tuosta koulusta pitää tehdä jos kokeet menee läpi.
Ei olis kivaa eikä oikeudenmukaista toisia kohtaa ottaa paikkaa vastaan ja sit huomatakkin olevansa raskaana. Kohtalon ilvaa se oliskin jos nyt tulis plussa:) kun sitä on tekemällä tehty eikä oo tärpänny ,sit kun aikoo jotain muuta niin sitkö se nappaa?
No ei olis eka kerta mulla ,kaks kertaa aikasemmin on opinnot katkenneet raskauteen:)))

Jokos tehis on laskeutunut omanmaan kamaralle ,kuinka reissu meni???

Hupsis, oltiin tipahdettu.
Kaikilla on ilmeisesti ollut touhukas viikonloppu.... :)
Töissä taasen, viikonloppu meni leikkimökkiä neidille naputeltaessa, ostettiin sellainen teeseitse paketti. Kumma juttu kun nuo vapaapäivät hurahtaa satasella ohi eikä tunnu ehtivän oikein mitään...
Mutta mutta, aurinkoista maanantaita kaikille!!

Huomenta Haidi! Oltiinkin liikkeellä samaan aikaan! Onnea haastatteluihin ja pääsykokeisiin!! Eikös se plussaus aina sillain tule, kun olisikin jotain muuta kiikarissa, peukkuja pidellään! Koska testin teet? ++++

Juu, paluu arkeen koitti eilen illalla :-) Ihana reissu oli. Isännän firman toimitusjohtaja oli antanut määräyksen tarjota unohtumaton illallinen Prahassa. Mehän sitten syötiin gala illallinen gala konsertin ohessa :-) Taisi olla semmonen 150e:n illallinen se!
Muutenkin oli kyllä tosi kiva reissu. Ehkä hiukan liian lyhyt, mutta en olisi malttanut vielä tuon pikkumiehen takia kauempaa olla.

Haidilla jännät ajat. Opiskelemaan vai vauvailemaan, hih :-) Onnittelut ensimmäisen vaiheen läpäisystä. Eiköhän siellä pääsykokeissa kannata yrittää esittää mahdollisimman normaalia ihmistä ;-) Ei nähdä musteläiskätesteissä teräaseita, ufoja ja piruja... Vai onko siellä nykyisin vielä tuo musteläiskätesti?
Mutta jänskää myös noiden menkkojen viipyily, hmm... Oletko varma tuosta oviksen ajankohdasta? Mulla kun ainakin on ollut niin, että olen sen luullut aikaisemmaksi, kun ne ovisoireet on aina jatkuneet aika pitkään. Mutta jos sulla ei tämän viikon aikana kuulu, niin pitäiskös testailla?

Kävin tänään vielä viemässä sen pissanäytteen, kun kerran se lähete tuli sinne pyydettyä. Näkeepähän ainakin, vieläkö hormonit on koholla. Viikonlopun aikana tuntui, ettei pahemmin oireita ollut. Ei kauheesti ehtinyt niihin kyllä keskittyäkään. Toisaalta kyllä mulla sitä väsymystä ja palelua varsinkin iltaisin oli kovasti. Olen kovin epäluuloinen vieläkin tämän asian suhteen, kuten näkyy. En ole sitä vahvaa viivaa saanut, argh!

Onhan täällä eloa:)
Kyllä mulla oviksen tuntee ilman tikkujakin ,oireet ja kivut on sitä luokkaa ,että ne ei kyllä petä ,mutta tietysti ainahan on mahdollisuus.

Hienoa ,että reissu meni hyvin ,syötyä tuli ja kulttuuriakin harrastettua:)

Mistään musteläiskä testistä en tiedä...mut eiköhän siellä joku palikkatesti ole:)

Testauksesta...nyt en ala höyryymään vielä ,tuossa edellisessä 68 kierrossa kului niin monta testii ,et nyt pitää olla ihan rauhassa. Katellaan sitten jos menee yli 35 mikä oli mulla vakio kierto tässä taannoin.

Eikö kukaan aloita uutta ketjua? ;-) Minä en oikein viitsis, kun en tälle puolelle varsinaisesti kuulu.

Labraan viety testikin yllättäen oli positiivinen :-) Neuvola-aikakin piti jo varata 10+ viikolle, kun meillä nykyisin pääsee tuohon np-ultraan kaupungin kustannuksella. Ehtii sitten tuon lähetteen tehdä...

Nyt ei pikkumiehelle leikit maistu. Lähdetään lukemaan kirjoja, moiks.

Yhteistyössä