Isompi lahja 3,5v tytölle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei millään keksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei millään keksi

Vieras
Omasta tytöstä kyse ja isompaa lahjaa haetaan. Tai arvokkaampaa siis. Hinta jotain 60e tietämillä. Ei ole ihan euron päälle, mutta isompaa "ykköslahjaa" haetaan. Meillä tapana ostaa lapsille yksi isompi lahja ja sitten muutamia pienempiä. Alle 100e täytyy olla. Kaksoisveli saa Brion junarataa ison paketin.

Tytöltä jo löytyy paljon nukkeja, nuken sänky, muumitalo, Brion hella-tiskipöytä yhdistelmä, duploja on paljon, kirjoja ja pehmoleluja myös, astioita ja ruokatavaroita, nukenrattaat...

Mikä olisi joku isompi juttu tytölle?

Ihastelee duploista prinsessalinnaa, mutta legoja on jo niin paljon ja tulee varmaan sukulaisilta lisää (ainakin veljelle). Nuket on kovasana, mutta niitä tosiaan jo 5 kpl.

Auttakaa... :)

Playmobil prinsessalinna on hulppea, maksaa kyllä enemmän kuin 60€. Onhan noita prinsessalinnoja monenlaisia, löytyy Filly-poneille ja Disneyllä on jotain (hae vaikka Toysrus.fi sivulta sanalla prinsessa). Se Duplon linna on mielestäni vähän kolho, ei niin prinsessamaisen siro.

Ehkä 3,5v:lle voisi alkaa keräämään jotain tyttömäistä keräilyjuttua. Pet shoppeja tms.

Tota playmobil prinsessalinnaa meillä havittelee 3,5-v tyttö. On siinä sarjassa kiva hevostalli ja talosarjakin.

Ja leikkikeittiöön haluaisi mikron, kahvinkeittimen, lasten imurin ja kaikki mahdolliset vempeleet :)

Sylvanians family taloineen ja hahmoineen. Sitten hobbystä löytyy ihana vaal.pun. puinen nukkekoti. Meiän 3,5 v saa baby björnin ja sille tarvikkeita. Vanhat nuket saa lähteä kiertoon.

Ap vähän kertaa välillä. :)

Nukkekoti on tulossa kummeilta, sen unohdin mainita. Littest pet shoppeja on joitain ja niistä kyllä tykkää. Nukenvaunuja ei vielä ole. Kahvinkeitin, leivänpaahdin ja imuri löytyy. Muumiläppäri löytyy.

Tuo playmobil oli uusi minulle, ainakin nimenä. Täytyy tutkia sitä.

Sylvanians eläimet olis mun mielestä kivoja, oli itsellä niitä (tai samantapaisia) pienenä ja tykkäsin. Miehen mielestä ne on ihan tyhmiä. ;) Mut ei miehet tajuu näitä tyttöjen juttuja. ;)

Pelikonsoleista (kun joku tarjos käsikonsolia) sen verran, että yritän pitää lapset erossa niistä, koska mies on henkeen ja vereen pelimiehiä ja meiltä löytyy kaikki mahdolliset pelikoneet ja lastenpelejäkin on alkanut ilmestymään. En ole itse niistä niin innostunut. :)

Barbitalo oli hyvä ehdotus myös. Ei tullut mieleen, vaikka barbejakin on. Ei mulla vaan tossa iässä vielä ollu. :)

Täytyy googlailla hieman. Kiitos jo tulleista vastauksista.

Yhteistyössä