Koska itselläni on lähes samankokoiset rinnat kuin vaimollasi (kylläkin vain DD/E, ei vielä koskaan F-kokoa), mutta ikää kymmenen vuotta enemmän, annan muutaman ystävällisen neuvon iän ja kokemuksen syvällä rintaäänellä.
Alkuperäinen kirjoittaja Die kleine Kuh:
Vaimoni on yhtä vanha kuin alkuperinen kirjoittaja, 28-vuotias, itse olen häntä pari vuotta vanhempi mies. Vaimoni rinnat ovat kokoa 75 DD/E/F hieman vaate- ja tilannekohtaisesti. Hänen rintansa ovat todella suuret, ovat olleet sitä jo kovin nuoresta asti, ja todella riippuvat. Ne aiheuttavat hänelle selkävaivoja. Niiden alle muodostuu hikeä, joka haisee vähintään yhtä pahalle kuin kainalohiki.
Selkä- ja niskavaivoja voi ehkäistä jumpalla ja käyttämällä - etenkin urheiltaessa - oikeanlaisia rintaliivejä. Tämä ei välttämättä tietenkään auta, mutta ei siitä haittaakaan ole.
Jos vaimosi haisee alati hieltä, hänen kannattaisi pistäytyä lääkärissä, sieltä voisi löytyä apu tuollaiseen epätavalliseen vaivaan. Jos kyse on "vain" hygienianpuutteesta, mene vaikka yhdessä hänen kanssaan suihkuun, pese kaikkialta unohtamatta kainaloita ja rinnanalustoja ja kuivaa suihkun jälkeen ja pane kainaloihin deodoranttia ja rintojen alle tarvittaessa vauvantalkkia.
Muistuta häntä myös ystävällisesti, että erityisesti urheilun jälkeen pitää aina peseytyä, ettei hiki ala muhia. Rintaliivit tulisi myös pestä aina käytön jälkeen.
Useimmat muodikkaat ja nuorekkaat vaatteet hän joutuu jättämään ostamatta vasten tahtoaan, koska rintojen takia niitä ei voi käyttää. Jopa ulkotakin kohdalla voi olla näin. Samoin nuorekkaista ja seksikkäistä rintaliiveista ja/tai yhteensopivista rintaliivi/alusasuseteistä voi vain nähdä unta. (Älkääkä nyt hyvät sisaret ja veljet hukuttako minua koti-tai ulkomaisiin nettiosoitteisiin, joissa myydään mielestänne kivoja ja oikeankokoisia vaatteita. Kokeiltu on.) Kun H&M:n rintsikat maksavat jotain 9,90 e pari, voivat tällaisille ulpukoille suunnitellut liivit mummokuosilla maksaa 99,90 e pari.
Kyllä isojakin kokoja löytyy edullisesti, ostin kesällä esim. kahdet kauniit liivit liiviliikkeen alennusmyynnistä alle 20 eurolla per kappale. Olivat oikein kauniita sekä malliltaan että kuosiltaan, itselläni ei ole yksiäkään mummokuosillisia rintaliivejä. Nykyään lähes aina alusvaatteita myydään niin, ettei niitä tarvitse ostaa valmiina settinä, vaan ylä- ja alaosan saa valita erikseen. Näin minä aina teen, sillä muuten saisin ostaa pikkuhousuihin henkselit, jotta ne pysyisivät ylhäällä...
Seksin aikana nämä rinnat valahtavat valehtelematta usein kainaloihin, jos niitä ei käsien kanssa pidetä aisoissa - eli tunnelma on kuin erään kotimaisen romaanin rakastelukohtauksessa. Se ei siis ole mikään urbaani legenda. Jos olisi varaa (taloudellisesti), hän olisi jo kauan sitten mennyt oma-aloitteisesti pienennysleikkaukseen. Eli alkuperäiselle sanoisin ennakoivana valistuksena, että ei ole kaikki miltä näyttää. Ymmärrän toisaalta kiinnostuksesi kurvikasta, isorintaista naista kohtaan. Luulen, että jos tai kun revit häneltä vaatteet ensimmäisen kerran veke, tulevat asiat valahtamaan omille paikoilleen - ainakin jos luomusta on kysymys.
Äsken oikein suoritin tutkivaa journalismia ja kääntyilin eri asentoihin, eivätkä ainakaan minun rintani valahtaneet kainaloihin. Jos ne seisoessa ovat siinä mielessä "riippuvat", että niiden alla pysyisi ilman rintaliivejä kynä jos toinenkin, niin selälläni maatessani ne hieman nousevat ikään kuin ylös, eli nyt kynä ei enää alla pysyisi. Ihan terhakkaina ne eivät pystyssä sojota, mutta eivät lähellekään kainaloita valahda.
Mikäli vaimosi rinnat ihan liioittelematta valahtavat kainaloihin ja se häiritsee sinua, niin ehkä teidän kannattaisi unohtaa lähetyssaarnaaja-asento ja kokeilla kaikkia muita mahdollisia asentoja. Jos pidätte vaatteista, niin korsetti päällä ja rinnat sieltä vain esiin voisi myös auttaa.
Muuten sanoisin sinulle - ja etenkin ap:lle - että opetelkaa hyväksymään puolisonne sellaisena kuin hän on, rintojen koosta riippumatta.