Isorintainen nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja manager
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

manager

Vieras
Olen 28 vuotias naimisissa oleva mies, vaimoni on hoikka ja erittäin pienirintainen. Rakastan vaimoani kovasti, mutta nyt on tullut niin sanotusti mutka matkaan, tai paremminkin kurvi tai kurveja. Nimittäin työkaveriksi on tullut kaunis ja tosi kurvikas nainen, rinnat on todella isot. Miten pääsee eroon siitä että tämä nainen on jatkuvasti mielessä ja kiihotus iskee välittömästi kun ajattelen tai näen häntä. Kaiken lisäksi hän on erittäin mukava ihminen. Tämä on alkanut selvästi vaikuttamaan sänkykamari puuhiin vaimon kanssa,joka onkin huomattanut useasti että olen muissa maailmoissa rakastelun aikana.

Eli oletko menettänyt mielenkiintosi vaimoosi nyt kun näet työkaverisi isot rasvapussit edessäsi joka arkipäivä? Pystytkö enää kiihottumaan vaimosi vartalosta? Jos olet muissa maailmoissa vaimoasi naidessa ja ajattelet toisen naisen tissejä, niin että vaimosikin huomauttelee asiasta, niin kannattaisikohan va<ikka vaan runkkailla sitä työkaveriasi ajatellen ja yrittää vaimon kanssa keskittyä vain hänen rintoihinsa. Oletko aiemmin tykännyt isoista rinnoista? Mitä mieltä olet vaimosi rinnoista, kuvaile vaikka niitä niin ajatuksesi selkiytyvät? Mitä fantasioit työkaverisi kanssa tekeväsi?

Oletko kertonut vaimollesi uudesta työkaverista? Oletko puhunut hänen kanssaan siitä, että isot rinnat kiihottavat sinua? Miten arvelet hänen suhtautuvan tietoon? Haluaisitko, että vaimosi suurennuttaisi rintojaan, jotta voisit kiihottua niistä nykyistä enemmän? Voisiko vaimosi harkita silikooneja?

Miksi edes menit naimisiin tai ylipäätään aloitit suhteen vaimosi kanssa, jos kerran pidät enemmän isoista rinnoista? Ei mielipide muutu tuolla lailla, eli miksi olet apunperin ottanut pienirintaisen naisen? Kärsi siitä.

Minun miehelläni ei koskaan ole ollut pienirintaista naista, exälläni taas oli vain pienirintaisia ennen minua. No, hänhän onkin ex nykyään... :)

Kummallisia!! Ei kelpaa tyttö/naisystäväksi kurvikas, rehevä ja isorintainen nainen. Vaan nälkäkurki jolla on olemattomat rinnat ja muodot. Sitten haaveiletta kurveista sängyssä....Olette säälittäviä!

Alkuperäinen kirjoittaja olette...:
Kummallisia!! Ei kelpaa tyttö/naisystäväksi kurvikas, rehevä ja isorintainen nainen. Vaan nälkäkurki jolla on olemattomat rinnat ja muodot. Sitten haaveiletta kurveista sängyssä....Olette säälittäviä!

tai ei, mutta ne pienitissiset ovat nöyrempiä tekemään mitä vaan miellyttääkseen muulla tavalla.

Aivan, mutta isosta munasta haaveileminen on täysin hyväksyttävää.

Alkuperäinen kirjoittaja Nojaa:

tai ei, mutta ne pienitissiset ovat nöyrempiä tekemään mitä vaan miellyttääkseen muulla tavalla.

Enpä usko, että on tarvetta. Onnettomia runkkareita on kyllä niin paljon netti ja kadut täynnä, että kuka tahansa nainen saisi lähes keneltä tahansa. Naiset ovat osanneet pitää omanarvontuntonsa yllä. Eikä isommat tissit ole mitenkään parempi aina kaikkien miesten mielestä, vai onko? Roikkuvat F-kupin pussit ja roikkuva pylly vs terhakkaat A-kupin ja samanmoinen erittäin kiinteä peppu.

Vaimoni on yhtä vanha kuin alkuperinen kirjoittaja, 28-vuotias, itse olen häntä pari vuotta vanhempi mies. Vaimoni rinnat ovat kokoa 75 DD/E/F hieman vaate- ja tilannekohtaisesti. Hänen rintansa ovat todella suuret, ovat olleet sitä jo kovin nuoresta asti, ja todella riippuvat. Ne aiheuttavat hänelle selkävaivoja. Niiden alle muodostuu hikeä, joka haisee vähintään yhtä pahalle kuin kainalohiki. Useimmat muodikkaat ja nuorekkaat vaatteet hän joutuu jättämään ostamatta vasten tahtoaan, koska rintojen takia niitä ei voi käyttää. Jopa ulkotakin kohdalla voi olla näin. Samoin nuorekkaista ja seksikkäistä rintaliiveista ja/tai yhteensopivista rintaliivi/alusasuseteistä voi vain nähdä unta. (Älkääkä nyt hyvät sisaret ja veljet hukuttako minua koti-tai ulkomaisiin nettiosoitteisiin, joissa myydään mielestänne kivoja ja oikeankokoisia vaatteita. Kokeiltu on.) Kun H&M:n rintsikat maksavat jotain 9,90 e pari, voivat tällaisille ulpukoille suunnitellut liivit mummokuosilla maksaa 99,90 e pari. Seksin aikana nämä rinnat valahtavat valehtelematta usein kainaloihin, jos niitä ei käsien kanssa pidetä aisoissa - eli tunnelma on kuin erään kotimaisen romaanin rakastelukohtauksessa. Se ei siis ole mikään urbaani legenda. Jos olisi varaa (taloudellisesti), hän olisi jo kauan sitten mennyt oma-aloitteisesti pienennysleikkaukseen. Eli alkuperäiselle sanoisin ennakoivana valistuksena, että ei ole kaikki miltä näyttää. Ymmärrän toisaalta kiinnostuksesi kurvikasta, isorintaista naista kohtaan. Luulen, että jos tai kun revit häneltä vaatteet ensimmäisen kerran veke, tulevat asiat valahtamaan omille paikoilleen - ainakin jos luomusta on kysymys.

Joo ja ei pienet rinnat aina oo terhakat, vaimon aa-kupin rinnat ovat tyhjät roikkuvat nahkapussit. Nekin valuis kainaloihin jos olisi sitä kokoa riittävästi. Vaimonkin on vaikea löytää istuvia vaatteita kun ne on yleensä suunniteltu että rintojen paikkalla on jotain, eikä paria tyhjää nahkakukkaroa.

No halvaksi tulee kun ei tarvii juuri liivejä käyttää, ainakaan niiden varsinaisen käyttötarkoituksen mukaan.

Naisten rinnat yleensäottaen ovat just oikean kokoisia.Kuka tykkää mistäkin.Nainen,pienirintainenkin,hän on kuitenkin nainen.Siinä rintojen koko ei ole mikään ratkaiseva asia.Kyllä rintojen omistaja kuitenkin on se tärkein tekijä.

Koska itselläni on lähes samankokoiset rinnat kuin vaimollasi (kylläkin vain DD/E, ei vielä koskaan F-kokoa), mutta ikää kymmenen vuotta enemmän, annan muutaman ystävällisen neuvon iän ja kokemuksen syvällä rintaäänellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Die kleine Kuh:
Vaimoni on yhtä vanha kuin alkuperinen kirjoittaja, 28-vuotias, itse olen häntä pari vuotta vanhempi mies. Vaimoni rinnat ovat kokoa 75 DD/E/F hieman vaate- ja tilannekohtaisesti. Hänen rintansa ovat todella suuret, ovat olleet sitä jo kovin nuoresta asti, ja todella riippuvat. Ne aiheuttavat hänelle selkävaivoja. Niiden alle muodostuu hikeä, joka haisee vähintään yhtä pahalle kuin kainalohiki.

Selkä- ja niskavaivoja voi ehkäistä jumpalla ja käyttämällä - etenkin urheiltaessa - oikeanlaisia rintaliivejä. Tämä ei välttämättä tietenkään auta, mutta ei siitä haittaakaan ole.

Jos vaimosi haisee alati hieltä, hänen kannattaisi pistäytyä lääkärissä, sieltä voisi löytyä apu tuollaiseen epätavalliseen vaivaan. Jos kyse on "vain" hygienianpuutteesta, mene vaikka yhdessä hänen kanssaan suihkuun, pese kaikkialta unohtamatta kainaloita ja rinnanalustoja ja kuivaa suihkun jälkeen ja pane kainaloihin deodoranttia ja rintojen alle tarvittaessa vauvantalkkia.

Muistuta häntä myös ystävällisesti, että erityisesti urheilun jälkeen pitää aina peseytyä, ettei hiki ala muhia. Rintaliivit tulisi myös pestä aina käytön jälkeen.

Useimmat muodikkaat ja nuorekkaat vaatteet hän joutuu jättämään ostamatta vasten tahtoaan, koska rintojen takia niitä ei voi käyttää. Jopa ulkotakin kohdalla voi olla näin. Samoin nuorekkaista ja seksikkäistä rintaliiveista ja/tai yhteensopivista rintaliivi/alusasuseteistä voi vain nähdä unta. (Älkääkä nyt hyvät sisaret ja veljet hukuttako minua koti-tai ulkomaisiin nettiosoitteisiin, joissa myydään mielestänne kivoja ja oikeankokoisia vaatteita. Kokeiltu on.) Kun H&M:n rintsikat maksavat jotain 9,90 e pari, voivat tällaisille ulpukoille suunnitellut liivit mummokuosilla maksaa 99,90 e pari.

Kyllä isojakin kokoja löytyy edullisesti, ostin kesällä esim. kahdet kauniit liivit liiviliikkeen alennusmyynnistä alle 20 eurolla per kappale. Olivat oikein kauniita sekä malliltaan että kuosiltaan, itselläni ei ole yksiäkään mummokuosillisia rintaliivejä. Nykyään lähes aina alusvaatteita myydään niin, ettei niitä tarvitse ostaa valmiina settinä, vaan ylä- ja alaosan saa valita erikseen. Näin minä aina teen, sillä muuten saisin ostaa pikkuhousuihin henkselit, jotta ne pysyisivät ylhäällä...

Seksin aikana nämä rinnat valahtavat valehtelematta usein kainaloihin, jos niitä ei käsien kanssa pidetä aisoissa - eli tunnelma on kuin erään kotimaisen romaanin rakastelukohtauksessa. Se ei siis ole mikään urbaani legenda. Jos olisi varaa (taloudellisesti), hän olisi jo kauan sitten mennyt oma-aloitteisesti pienennysleikkaukseen. Eli alkuperäiselle sanoisin ennakoivana valistuksena, että ei ole kaikki miltä näyttää. Ymmärrän toisaalta kiinnostuksesi kurvikasta, isorintaista naista kohtaan. Luulen, että jos tai kun revit häneltä vaatteet ensimmäisen kerran veke, tulevat asiat valahtamaan omille paikoilleen - ainakin jos luomusta on kysymys.

Äsken oikein suoritin tutkivaa journalismia ja kääntyilin eri asentoihin, eivätkä ainakaan minun rintani valahtaneet kainaloihin. Jos ne seisoessa ovat siinä mielessä "riippuvat", että niiden alla pysyisi ilman rintaliivejä kynä jos toinenkin, niin selälläni maatessani ne hieman nousevat ikään kuin ylös, eli nyt kynä ei enää alla pysyisi. Ihan terhakkaina ne eivät pystyssä sojota, mutta eivät lähellekään kainaloita valahda.

Mikäli vaimosi rinnat ihan liioittelematta valahtavat kainaloihin ja se häiritsee sinua, niin ehkä teidän kannattaisi unohtaa lähetyssaarnaaja-asento ja kokeilla kaikkia muita mahdollisia asentoja. Jos pidätte vaatteista, niin korsetti päällä ja rinnat sieltä vain esiin voisi myös auttaa.

Muuten sanoisin sinulle - ja etenkin ap:lle - että opetelkaa hyväksymään puolisonne sellaisena kuin hän on, rintojen koosta riippumatta.

Alkuperäinen kirjoittaja Sivhos:
Naisten rinnat yleensäottaen ovat just oikean kokoisia.Kuka tykkää mistäkin.Nainen,pienirintainenkin,hän on kuitenkin nainen.Siinä rintojen koko ei ole mikään ratkaiseva asia.Kyllä rintojen omistaja kuitenkin on se tärkein tekijä.

voi pysyä itse asiassa ?
Kun alkuperäinen kysymys oli rintojeen koosta, niin miksi siihen pitää sotkea se rintojen omistaja ?
Autoista ja vaatteistakin pystytään puhumaan kiihkotta ilman niiden omistajien persoonaa, niin miksei sitten rinnoista ?

Nimimerkit Die klaine kuh ja eetu ovat sitä mieltä, että vaimojensa rinnat EIVÄT ole just oikean kokoiset. Silti aina löytyy se jäkättäjä, joka väittää heidän olevan väärässä!
Miksi näin ?

Isorintaisen naisen miehelle

Puolisosi tilanteessa kannattaisi kääntyä lääkärin puoleen. Tuollaisessa tilanteessa, kun rintojen luonnollinen koko vaikuttaa negatiivisesti terveyteen suoritetaan ihan kunnallisessa terveydenhuollossa, asiakkaalle maksuton rintojen pienennysleikkaus. Jos kotipaikkakuntanne terveyskeskuksesta ei apua löydy niin ei muuta kuin varaamaan lääkäriaika yksityiseltä, josta saa sitten lähetteen esim. yliopistolliseen sairaalaan toimenpidettä varten.

Kyllä ne ainakin mulla alkavat tuoksahtaa ne rintojen aluset ja väli ihan jo päivän mittaan, varsinkin kesähelteellä. Ei se hygienian puutteesta johdu, vaan ihan siitä että ihmisen kroppa tuottaa talia ja hikeä joka päivä ja ihopoimuissa ne alkaa haista jo muutamassa tunnissa.

Jos rintojen aluset alkavat tuoksahtelemaan on ihmisella liian pienet rintaliivit, eli rintojen iho paasee kosketuksiin muun ihon kanssa. Rintaliivien tulisi olla niin isot ja tukevat etta ne estavat rintojen ihon koskemista muun ihon kanssa. Eli sina 'Muhkea nainen' mene liivikauppaan ja osta isommat liivit itsellesi.

Isoja kokoja on ainakin Simone Perelella. Itse en asu Suomessa etta en tieda myydaanko Suomessa, mutta taalta niita saa ja ne maksavat samoja hintoja kuin Triumph. Kivoja vareja ja kuoseja kaiken kokoisille.

Taitaa tu onDie kleine Kuh kirjoitukset olla jonkun rinnattoman laudan ropakandaan. Ei ainkaan meikäläisen vaimon tissin aluset haise sen enempää kun muukaan kroppa ja eipä nuo nyt pahemmin riipukkaan vaikka ovat e-kupin kokoa,toki hieman, mutta helekutin hyvän näköiset rinnat vois vaikka mennä johonkin tissilehteen malliksi.

Minulla on ainakin tyttökaveri, jolla syystä tai toisesta rinnat alkoivat riippua jo lukion lopulla. Ehkä a/b-kupin ovat, ja maatessa valuvat kainaloihin. Omat ovat paljon terhakkaammat ja isommat - ehkä tuo on sitten perinnöllistä tai jotain. Uskoisin, että pienilläkin rinnoilla hajua kertyy, jos on tiivis paikka.

Alkuperäinen kirjoittaja ellionoora:
Minulla on ainakin tyttökaveri, jolla syystä tai toisesta rinnat alkoivat riippua jo lukion lopulla. Ehkä a/b-kupin ovat, ja maatessa valuvat kainaloihin. Omat ovat paljon terhakkaammat ja isommat - ehkä tuo on sitten perinnöllistä tai jotain. Uskoisin, että pienilläkin rinnoilla hajua kertyy, jos on tiivis paikka.

Olen aika monia rintoja nähnyt, eikä a-kupin rinta kyllä voi mitenkään valua teinitytöllä kainaloihin.

C-kuppi kyllä jo valuu useimmilla, kun ikää tulee vähän enemmän, pienemmätkin imetyksen myötä.

Alkuperäinen kirjoittaja daddys:
Alkuperäinen kirjoittaja ellionoora:

Olen aika monia rintoja nähnyt, eikä a-kupin rinta kyllä voi mitenkään valua teinitytöllä kainaloihin.

Kyllä vaan voi, raskausarpia täynnä sen rinnat ja ihan pussimaiset. Liekö vuosia jatkuneella ketjupolttamisella ollut vaikutusta?

Esim. jojo-laihdutus (eli läskistä laihaan & back again useita kertoja) voi aiheuttaa ihon veltostumista. Noin nuorella kyllä tosi harvinaista kun ei ole imettänytkään. Eiköhän sitä hajua synny ihan kaikissa ihopoimuissa päivänmittaan. Jos on syvemmät poimut (rintojen välissä&alla+läskipoimut) niin sitä enemmän hikeä + hajua.

Kumma käsitys että isot rinnat olisi automaattisesti riippuvat, esim itsellä 32v rinnat ovat vielä erittäin hyvässä ryhdissä, kun taas veljen vaimolla joka on pari vuotta nuorempi niin a-kupin rinnat ovat erittäin riippuvat, vaikka molemmat olemme imettäneet paria lasta. Paljon riippuu perintötekijöistä alkaako riippua vai ei, äidillä kans isot rinnat vieläkin ovat hyvässä ryhdissä vaikka ikää on yli 50 vuotta.

Ei pienten eika isojen rintojen aluset haise jos on oikean kokoiset rintaliivit. Rintaliivien ajatus on juuri siina etta oikean kokoisia rintaliiveja kaytettaessa ihopoimuja ei synny rintojen valiin eika alle, joten ei hajuakaan paase syntymaan. Rintaliivien tarkoitus on erottaa rinnat toisistaan ja myoskin muusta ihosta. Jos siis hajua syntyy on naisella vaaran kokoiset rintaliivit, eli Mars Mars liivikauppaan.