Vaimoni seksiaddikti ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iso-pate
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Samahan tuo on miehilläkin jo pitkään naimisissa oltua alkaa kaivata nuorempaa ja tiukempaa pimppaa. Niin kuin vaimollakin oli silloin seurustelun alkuaikoina. Hyvä että sai sisälle menemään ja tuntui kuin joku puristaisi nyrkissään. (Nyt sitten kalu on pienentynyt varmaan). Naisen alapää viruu kyllä sellaisiin mittoihin ettei mikään kalu enää tunnu missään. En tiedä onko sen viruttaminen oikein järkevääkään. Katsokaapa netistä auki ammottavia alakertoja, jonne survotaan nyrkistä kaljuihin ja nainen vain hymyilee, ihan puistattaa.

Haluan kommentoida tuohon aiheeseen, jossa ihmetellään miksi kumppanin seksihistoriasta täytyy tietää mitään.

Minulle tärkeää tietoa ei ole millaista seksiä kumppanini on harrastanut tai millaisia naisia he ovat olleet. Mutta se on tärkeää, että
a) hän ei ole ostanut prostituoitua
ja b) kumppaneiden kanssa on huolehdittu, ettei tartu sukupuolitauteja.

Nuo molemmat kohdat vaikuttaisivat negatiivisesti kumppanini valintaan. Tietysti olisi järkevintä testauttaa aina sukupuolitaudit ennenkuin alkaa harrastamaan seksiä uuden kumppanin kanssa. Mutta kyllä sitä jotenkin on varuillaan, jos toinen on harrastanut yhden illan juttuja ilman kortonkia... Silloin vaadin testit. Ja tuo kohta a) on minun juttuni, johon en kaipaa mitään kaksinaismoralismia käsitteleviä vastalauseita, se vain kertoo miehestä jotakin olennaista, mikä minulle on tärkeää.

Itse en ikuna olisi muiden miesten kanssa, oli fantasia tai ei. Rakastan nykyistä sen verran kiihkeästi etten tarvitse muita (yhdessä 8 vuotta). Käsittääkseni fantasiat ovat fantasioita, eivätkä ne ole fantasioita enää siinä vaiheessa kun ne toteutetaan?
Samoin on mieheni laita, sanonut ettei kaipaa muita naisia sänkyynsä, koska psyykkinen puoli ei toimisi. Joillekin ihmisille luonne ei anna periksi tuollaiselle avosuhteelle, mutta jos joku haluaa näin toimia eikä ketään loukata, niin minulle ihan sama mitä ihmiset tekevät.
Tietysti ajattelen sitä terveydellistä puolta näissä ryhmäsessioissa. Sukupuolitaudit ovat oikeasti kasvaneet eikä asiaan pitäisi suhtautua olankohautuksella. Joistakin vain tuollainen karsii kaikki extempore-kokemukset, ja useinkaan ei ole mahdollista testauttaa viittä kaveria ennen aktia, jos vaimo on jo housut kintussa.

Jonkinlaista vastuun ottoa terveydestään soisin enemmän siltikin, vaikka kuinka ketään ei henkisesti näillä ryhmäsessioilla loukattaisikaan.

Ihan normaalia puuhaa ryhmäseksi on ja okei, jos te molemmat sen aidosti hyväksytte.

Vanhoja juttuja en ole kertonut enkä kerro, mennyt on mennyttä. Mitä noita jauhamaan. Huonoa itsetuntuntoa vain osoittaa toisen entisten perään kysely.

Kerran sitä vain eletään ja eipä nuo paikat panemisesta kulu :-)

Alkuperäinen kirjoittaja En taida ymmärtää:
Haluan kommentoida tuohon aiheeseen, jossa ihmetellään miksi kumppanin seksihistoriasta täytyy tietää mitään.

Minulle tärkeää tietoa ei ole millaista seksiä kumppanini on harrastanut tai millaisia naisia he ovat olleet. Mutta se on tärkeää, että
a) hän ei ole ostanut prostituoitua
ja b) kumppaneiden kanssa on huolehdittu, ettei tartu sukupuolitauteja.

Nuo molemmat kohdat vaikuttaisivat negatiivisesti kumppanini valintaan. Tietysti olisi järkevintä testauttaa aina sukupuolitaudit ennenkuin alkaa harrastamaan seksiä uuden kumppanin kanssa. Mutta kyllä sitä jotenkin on varuillaan, jos toinen on harrastanut yhden illan juttuja ilman kortonkia... Silloin vaadin testit. Ja tuo kohta a) on minun juttuni, johon en kaipaa mitään kaksinaismoralismia käsitteleviä vastalauseita, se vain kertoo miehestä jotakin olennaista, mikä minulle on tärkeää.

Itse en ikuna olisi muiden miesten kanssa, oli fantasia tai ei. Rakastan nykyistä sen verran kiihkeästi etten tarvitse muita (yhdessä 8 vuotta). Käsittääkseni fantasiat ovat fantasioita, eivätkä ne ole fantasioita enää siinä vaiheessa kun ne toteutetaan?
Samoin on mieheni laita, sanonut ettei kaipaa muita naisia sänkyynsä, koska psyykkinen puoli ei toimisi. Joillekin ihmisille luonne ei anna periksi tuollaiselle avosuhteelle, mutta jos joku haluaa näin toimia eikä ketään loukata, niin minulle ihan sama mitä ihmiset tekevät.
Tietysti ajattelen sitä terveydellistä puolta näissä ryhmäsessioissa. Sukupuolitaudit ovat oikeasti kasvaneet eikä asiaan pitäisi suhtautua olankohautuksella. Joistakin vain tuollainen karsii kaikki extempore-kokemukset, ja useinkaan ei ole mahdollista testauttaa viittä kaveria ennen aktia, jos vaimo on jo housut kintussa.

Jonkinlaista vastuun ottoa terveydestään soisin enemmän siltikin, vaikka kuinka ketään ei henkisesti näillä ryhmäsessioilla loukattaisikaan.

Vastauksesi tuovat mieleeni yhden exäni vuosien takaa. Hänellä oli juuri näitä "tiettyjä asioita" -kriteerejä. Ikään kuin tyyliin, että jos tekee jotain niin se kertoo ihmisestä paljon enkä halua olla missään tekemisisää sellaisten ihmisten kanssa. Sellaista itsensä nostamista jalustalle lähes puhimyksen asemaan. Elämä on kuitenkin raadollista ja tuollaiset asiat, että onko käyttänyt maksullisia palveluita, ei periaatteessa ole mitään merkitystä. Joskus vain käy niin, että on parempi ostaa klasi maitoa maidon janoon kuin ostaa koko lehmä. Se, että jättää itsensä suojelun pois kuvioista on sitten toinen asia. Jos jonkun pitää olla niin tyhmä, että haluaa leikkiä hengellään niin siitä vaan painamaan paljaalla. Mutta sen verran pitäisi olla uskallusta, että testuttaa itsensä jälkeen päin, ettei kuitenkaan levitä tautejaan eteen päin, jos sellaisia on.

Vuosia sitten katsottiin videolta kuinka mies herkutteli neljän naisen kanssa.Naiset olivat vierekkäin pimpit märkänä ja mies työnteli muutaman työnnön jokaisen pimppiin vuoronperään kunnes laukesi.Aika seksikästä meinenkiä.

"Vastauksesi tuovat mieleeni yhden exäni vuosien takaa. Hänellä oli juuri näitä "tiettyjä asioita" -kriteerejä. Ikään kuin tyyliin, että jos tekee jotain niin se kertoo ihmisestä paljon enkä halua olla missään tekemisisää sellaisten ihmisten kanssa. Sellaista itsensä nostamista jalustalle lähes puhimyksen asemaan. Elämä on kuitenkin raadollista ja tuollaiset asiat, että onko käyttänyt maksullisia palveluita, ei periaatteessa ole mitään merkitystä."

Kyllä ne tekemiset vaan kertoo ihmisestä aika paljon, valitan. Jos ostat maksullisen naisen, se kyllä kertoo ihmisestä, halusit sitä tai et. Nykyinen kumppanini tuomitsee sen jyrkästi, joten ehkä hänkin nostaa itsensä jalustalle? Mutta kas kummaa, meillä onkin yhteiset arvot, ja ne yhdistävät meitä kuten rakkauskin.

"Tuo mieleeni yhden exäni" -kirjoituksen varsinainen tarve oli juuri alentaa mielipidettäni. Nimenomaan, ettei tuollaisen ajatusmaailman omannut nainen sopinut sinulle pitää tietenkin mainita, ja tietenkin katkeranmakuinen tilitys siitä että mitä pyhimyksiä tässä yritetään olla.
Mitä väliä sillä on, millaisen miehen minä haluan? Yksittäisen naisen omat miesmieltymykset tuskin hetkauttavat sinua? Ja jos hetkauttaa, niin ihmettelen vain miksi. Ehkä tuon exäsi mieleesi, ja pettymykset tunkeutuvat muistoihisi.

Kaikella mitä teet on merkitystä. Jos murhaat ihmisen, se kertoo sinusta muille millainen moraalisi ja etiikkasi on. Huorissa käyminen on yhtälailla kertomus ihmisen sisäisestä maailmankuvasta, kuten ammatinvalintakin.

Ei pidä suuttua, jos joku ei sitä hyväksy. En ole pyhimys, en ole sitä väittänytkään. Mutta varsinaisesti en näe mitään pyhää siinäkään, että ajattelee alapäällään ja on valmis tukemaan rikollisuutta ja syyllistymään rikokseen ainoastaan siksi että panettaa. Mutta miehet, jotka useimmiten vierailevat näiden prostituoitujen luona, maalaavat itselleen vaaleanpunaisen kuvan siitä, miten nainen itse on halunnut maksulliseksi ja nauttii kovasti siitä, kun kaikenlaiset vieraat miehet käyvät häntä pökkimässä.
Tämän olen itse nähnyt työni kautta, jossa olen joutunut seuraamaan ilmiötä lähimaastosta. Prostituoidun asiakkaat eivät halua nähdä todellisuutta, tai jos näkevätkin, he puolustelevat omia tekojaan sillä, että "maailma on raadollinen". Ja ihmeellistä myös, vaikka miten sillä maksullisen naisen käyttämisellä ei jälkeenpäin ole mitään merkitystä, aika harvoin olen nähnyt miehen kävelevän prostituoidun luokse selkä suorana silmiin katsoen. Päinvastoin, siellä piilotellaan nurkan takana ja hiivitään kuin rikollinen. Ja rikollistahan se onkin.

Maailma on paikka, jonka jokainen tekee omilla näkemyksillään ja teoillaan. Ihminen on itse raadollinen, ei maailma. Jos tapat jonkun, aiotko syyttää maailman pahuutta teostasi?

Se, että onko käyttänyt maksullisia palveluita on merkityksellistä minulle ja monelle ystävälleni. Jos joku ei sellaista näkemystä sulata, ei todennäköisesti muutenkaan ajautuisi kaveripiiriini ja ihan viimeiseksi kumppanikseni. Tämä on fakta, jalustalle ketään nostamatta, sillä onhan sinullakin omat kriteerisi naisen suhteen.

Vaimoni on hyvin aktiivinen toisinaan.
Nyt kesälomalla, naapurimökin kaksi nuorta miestä panivat vaimoani viikon verran. En jaksanut enää mennä mukaankaan. Välillä kävin katsomassa, että kaikki on kunnossa. Siellä joko huilattiin tai sitten jompikumpi tai kumpikin pani.

Alkuperäinen kirjoittaja mulle:
tulee paha olo aivan kun ajattelen tuollaista touhua.Mutta hyvä jos pystytte sopimaan noista jutuista ja olemaan silti yhdessä.

Tuohan oli vitsi.
Eihän ne voi koko viikkoa vaan huilata ja panna.
Pitäähän se pikkurouva välillä pestäkin, ettei ala haisemaan:-))

Alkuperäinen kirjoittaja Kamaan:
Alkuperäinen kirjoittaja mulle:
tulee paha olo aivan kun ajattelen tuollaista touhua.Mutta hyvä jos pystytte sopimaan noista jutuista ja olemaan silti yhdessä.

Tuohan oli vitsi.
Eihän ne voi koko viikkoa vaan huilata ja panna.
Pitäähän se pikkurouva välillä pestäkin, ettei ala haisemaan:-))

Totta. AIkaisempi tekstini oli kirjoitettu liioittelevaan sävyyn. Mikä on totta, on se, että hän kävi mökillä viikon aikana kuutena päivänä. Kerran hän jäi yöksi ja tuli seuraavana aamuna. Muina päivinä tuli viimeistään puolenyön aikoihin. Lähtiessään, pukeutui seksikkäisiin alkkareihin, sukkanauhoihin, sukkiin ja korkkareihin. Heitti mekon päälleen. Joka ilta/yö kävin katsomassa, että kaikki on hyvin. Joskus kävin kerran ja joskus kahdesti. Neljänä kertana kun kävin, paneminen oli käynnissä. Joko makkarissa tai mökin olkkarin sohvalla. Kerran mökin pöydällä. Noina kertoina kun näin, vaimoni koko ajan kiihkoissaan hyvin auliisti neuvoi miestä/miehiä mitä tehdä, että hän itse saa orkkunsa. Kerran hän siellä minun ollessani pyysi miestä keskeyttämään koska häneltä (vaimoltani) ei nyt tulisi. "Jatketaan sitten kohta..."

Muina kertoina kun kävin, vaimoni aamutakki päällään oleili mökissä tai sitten makoilivat sängyllä enemmän tai vähemmän hikisinä.

Noin siis toisella viikolla. Ekalla viikolla kävimme siellä yhdessä kaksi kertaa.

No tarkoitin kyllä yleensä koko hommaa, kun naisen pitää vieraisiin mennä hakemaan munaa.Ei minun juttuni, aivan yököttää ajatella että kaksikin vierasta miestä panisi minua. :(

Vastauksesi tuovat mieleeni yhden exäni vuosien takaa. Hänellä oli juuri näitä "tiettyjä asioita" -kriteerejä. Ikään kuin tyyliin, että jos tekee jotain niin se kertoo ihmisestä paljon enkä halua olla missään tekemisisää sellaisten ihmisten kanssa. Sellaista itsensä nostamista jalustalle lähes puhimyksen asemaan.

Riippumatta asiasta, niin eiköhän ihmisen teot kerro aina jotain ihmisestä itsestään. Usein sen totuuden.

Toisekseen, ei tuota toisen "kriteereiden" kuuntelemista kannata ohittaa, jos pidempää suhdetta yrittää rakentaa. Ei ne toiveet ja odotukset sieltä mihinkään katoa sillä, että ei halua niitä kuulla tai tekee ne tyhjänpäiväisiksi.

Sitten itse alkuperäisestä aiheesta. Itse kyllä näen asian niin, että seksi on kahden ihmisen rakkaussuhteeseen kuuluva juttu. Seksi on siis paljon, paljon muutakin kuin naimista. Mutta se aktipuoli on myös osa seksiä, eikä sitä voi mielestäni seksistä ja rakkaussuhteesta erilleen ottaa.

Paha mennä ulkopuolisen sanomaan, mikä ryhmäseksiin ihmisiä houkuttaa ja miten parisuhde sen vuoksi pidemmällä ajalla tarktasteltuna voi. Kovasti skeptinen olen, että homma pidemmän päälle toimii ihmisten välisissä suhteissa. Eläimet ovat sitten toinen juttu...

Alkuperäinen kirjoittaja Vieläkerran:
Samahan tuo on miehilläkin jo pitkään naimisissa oltua alkaa kaivata nuorempaa ja tiukempaa pimppaa. Niin kuin vaimollakin oli silloin seurustelun alkuaikoina. Hyvä että sai sisälle menemään ja tuntui kuin joku puristaisi nyrkissään. (Nyt sitten kalu on pienentynyt varmaan). Naisen alapää viruu kyllä sellaisiin mittoihin ettei mikään kalu enää tunnu missään. En tiedä onko sen viruttaminen oikein järkevääkään. Katsokaapa netistä auki ammottavia alakertoja, jonne survotaan nyrkistä kaljuihin ja nainen vain hymyilee, ihan puistattaa.

Suosittele vaimollesi vesijuoksua ja pilates-jumppaa, jos häntä ei huvita käyttää geishakuulia. Kokemuksesta voin sanoa, että toimii. Puolenvuoden parikolme krt viikko jumpan jälkeen saa taas polkea tiukempaa pimppaa, joten olo on kuin palaisi takaisin nuoruuteen. Tiukkenemiseen vaikuttaa varmaan kaksi asiaa, hyvä olo tekee naisen aktiisemmaksi ja halukkaammakki ja parantunut lantion sisäisten lihaksien kunto loput.

Mitä arvoa sellaisella perusinformaatiolla on? Mietippä sitä, jos se toinen sanookin jotain, joka ei sinua miellytä. Minusta Sisters of Mercyn kappaleesa on hyvin sanottu se, että: "What eye don´t see won´t break the heart". Ja, jos ei ole nähnyt niin miksi sitä pitää ehdoin tahdoin alkaa sitten tuomaan esille?
Perusinformaatiolla tarkoitin lähinnä, esim että "Asuin edellisen tyttöystäväni kanssa kolme vuotta". Tai yleensä ihan vain mainintaa, että on joskus jonkun muunkin kanssa seurustellut.
Mitään sen yksityiskohtaisempaa ei kannata kertoa, ellei toinen sitä tietoa välttämättä intä.

Omakohtainen kokemus tuli aika oudosti.
Neljän vuoden seurustelun jälkeen menimme naimisiin. Lapsikin syntyi ja vasta sen jälkeen rouva kertoi, kuinka ihana iso kalu hänen exällään oli ollut. Ei valtavan pitkä, mutta niin kertakaikkisen paksu, että orgasmikin tuli muutaman puserruksen jälkeen. Ja sitten sai kävellä sen jälkeen kuin Aku Ankka, kun haaroja ihanasti poltteli. Loppui kuulemma siihen, kun exä löytyii polttelemasta ja viruttelemasta ihan vieraita haaroja.
Eli eukko tyytyi sitten pieneen kaluun, ettei tule toista pettynystä.
Toisaalta ihan hyvinhän tässä on olosuhteet huomioon ottaen mennyt:)
Rivien välistä kyllä osaan lukea, että sitä poltetta on edelleen ikävä.
Jos hän asian noin ilmaisi, niin ymmärrän kyllä jos olet loukkaantunut.
Minä ainakin olisin.
Mielestäni mitään koko-asioita ei tarvitse tuoda esille.

Minä tiedän mieheni seksikumppaneiden määrän ja hän minun.
Olen myös ihan ystävällisissä väleissä yhden hänen aiemman tyttöystävänsä kanssa. Muita en ole tavannut, eikä minun tarvitsekaan tavata.

Viimeksi muokattu: