Isorintaiset hoi, eikö ärsytä kun miehet katsoo vaan tissejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pienirintainen kysyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pienirintainen kysyy

Vieras
mä ihmettelen kun monet haluaa silikonit jotta rinnat on suuret. tai entä sitten luonnollisesti suuririntaiset eikö ärsytä kun ihmiset katsoo vaan tissejä?
mä ainakin oisin hämilläni. kais tässä pienirintaisuudessa jotain hyötyäkin on

Ei se silleen.. kuljen kaupoissa ja oon tottunut miehiin joilla kieli ulkona, joskus vähän huvittaa kun niillä oma muija vieressä joka vaan puhuu muttei huomaa kun niiden äijät vaan tuijottaa mun perää(n)

Minä en ole isorintainen, mutta voin vastata isorintaisten tuttavieni puolesta, että kyllä se häiritsee suunnattomasti. Yksi ystäväni on kärsinyt isoista rinnoistaan koko ikänsä. Ne ovat haitaksi jopa ammatillisessa mielessä. Vie uskottavuutta hänen asiantuntijalausunnoiltaan, kun kokouksen herrakööri tuijottaa vain hänen rintojaan. Olen myös itse ollut todistamassa monia miesten letkautuksia kaverini isoista rinnoista, kun ollaan oltu viihteellä. Todella raivostuttavaa, että joku on jatkuvasti kommentoimassa jotain ulkonäköseikkaa, jolle ei itse voi mitään.

Äitini on vanhoilla päivillään alkanut käydä tanssikursseilla ja sanoo, että on todella kiusallista, kun miehet tuijottavat vain tissejä.

Samoin monissa urheilulajeissa suuret rinnat ovat hankalat. Näiden kokemusten perusteella olen oppinut arvostamaan pieniä rintojani. Ne eivät häiritse mitenkään elämääni ja tarvittaessa saan feikattua ne isommiksi geelirintsikoilla.

Ei se tuijotus niin haittaa, mutta asiattomat huudot ja luvattomat kähmimiset ovat todella vastenmielisiä. Työasioissa en ole koskaan huomannut kenenkään tuijotelleen tissejäni vaan asialinjalla on menty.

Ärsyttää. Mutta viä enemmän ärsyttää se, että kattotaan oikeudekseen kommentooda rintojen kokoa. Jotkut känniset miehet luulee, että on joku oikeus koskia naisen rintoja.

• Tykkää
Reactions: famipala
vaikka itse tässä kysyinkin että eikö ärsytä miesten katselu. mutta täytyy itsekkin sanoa naisena että jos tulee isokokonen (lihava) nainen ja hällä on valtavat rinnat niin pakosti sitä itsekkin katsoo automaattisesti.

vaikka itse tässä kysyinkin että eikö ärsytä miesten katselu. mutta täytyy itsekkin sanoa naisena että jos tulee isokokonen (lihava) nainen ja hällä on valtavat rinnat niin pakosti sitä itsekkin katsoo automaattisesti.

Totta. Kerran näin naisen, jolla oli suhteettoman valtavat rinnat. En voinut olla tuijottamatta niitä. Olin aivan järkyttynyt naisen takia. Uskoin niiden olevan luomut ja naista kävi sääliksi.

[QUOTE="vieras";27954126].. ja rintoja. Joskaan ei tuijottamalla tarvitse niitä tuijottaa.[/QUOTE]

Totta.

Sopusuhtaisuuskin on monelle hyve. Jotkut taas ovat peppumiehiä jne. Eiköhän jokaiselle ole ottajansa ja katsojansa.

mä ihmettelen kun monet haluaa silikonit jotta rinnat on suuret. tai entä sitten luonnollisesti suuririntaiset eikö ärsytä kun ihmiset katsoo vaan tissejä?
mä ainakin oisin hämilläni. kais tässä pienirintaisuudessa jotain hyötyäkin on

Mäkin halusin miehen, joka haluaa mut mun persoonan takia, siksi puin paidan, joka paljastaa tissini. Melkein. <sillain viettelvästi.

[QUOTE="pah";27955900]Ärsyttää, mutta toisaalta se on kätevä "mittari". Tissejä tuijottava mies paljastaa itsensä sivistymättömäksi moukaksi.[/QUOTE]

Entäs nainen, joka katsoo naisen rintoja?

Yhteistyössä