ISOT imetysliivit, mistä?? apua.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja annnas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

annnas

Aktiivinen jäsen
03.12.2006
2 453
0
36
Tietääkö kukaan mistä sais oikeasti isoja imetysliivejä?

Tilasin jo carriwellin, piti olla muka kokoa 95 G mutta ei ne kyllä millään niin isot ole, nyt jo pienet vaikka lindexin ritsikoista mahtuu vielä Dkuppi.

Bebesiltä hoksasin että saa ja niitä tulee ens viikolla.

Mutta onko muita paikkoja?? =)

Juu on täällä kyllä triumph ja change. Mut triumphilta oli koot loppu ja eivät uskaltanu luvata meneekö viikko vai puoli vuotta että niitä isoja kokoja tulee :/ Raskausviikkoja jo 38 niin jäipä liian myöhäseen tämäkin homma kun en näin hankalaksi aatellu.

Alkuperäinen kirjoittaja annnas:
Juu on täällä kyllä triumph ja change. Mut triumphilta oli koot loppu ja eivät uskaltanu luvata meneekö viikko vai puoli vuotta että niitä isoja kokoja tulee :/ Raskausviikkoja jo 38 niin jäipä liian myöhäseen tämäkin homma kun en näin hankalaksi aatellu.

changella on tosi pienet koot..

omppulinnaan http://www.omppulinna.com näkyy tulleen isojakin kokoja. omaa silmää nuo liivit miellyttää. ei kai imetysrintsikoiden tarvi välttämättä olla rumat? ;)

jep, joku antoi tässä minulle se taikapilvi.com in osoitteen siellä oli niitä imetystoppeja..tilasin itselleni sen topin ja se on aivan mahtava..vaikka meikäläisellä on tuota tissiä suotu mutta silti istui hyvin päälle!! kantsii käydä kattomassa!!

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja annnas:

changella on tosi pienet koot..

Mikä on pieni??? Kyl mä oon mun G-kuppeihin Changesista löytänyt liivit, en tosin imetysliivejä.. Lindexillä on Generous-mallisto jossa taitaa olla suurin koko 100F tai G..

vähän aiheen vierestä, mutta kuitenkin... olen ihmetelly, kun toiset väittää näissä imetysliivikeskusteluissa, että ei niitä tarvi (siis liivejä), vaan tavallisilla pärjää oikein hyvin. ite muutaman kerran imetin jotkut muut kuin imetysliivit päällä ja aika ikävältä se tuntui. vai olisko pitäny avata hakaset takaa? ei kauhean kätevää esim. yleisellä paikalla, kun yrittää hoitaa homman mahdollisimman huomaamattomasti.

Alkuperäinen kirjoittaja surffailija:
vähän aiheen vierestä, mutta kuitenkin... olen ihmetelly, kun toiset väittää näissä imetysliivikeskusteluissa, että ei niitä tarvi (siis liivejä), vaan tavallisilla pärjää oikein hyvin. ite muutaman kerran imetin jotkut muut kuin imetysliivit päällä ja aika ikävältä se tuntui. vai olisko pitäny avata hakaset takaa? ei kauhean kätevää esim. yleisellä paikalla, kun yrittää hoitaa homman mahdollisimman huomaamattomasti.

Jos on ihan pinkeät rinnat, niin ei kyllä tavallisilla rintsikoilla voi selvitä millään. Rintaa ei saa ulos rintaliiveistä. No ehkä push upeista rinnan pystyisi pullauttamaaan ulos. Tosin isorintaiset käyttävät harvemmin push-up:ja...

kiitos kaikille vinkeistä! nuo nettiemon liivit näyttää ihan mielenkiintoisilta, vaikka enemmän särmää on kyllä omppulinnan tuotteissa. no, pitääpä jäädä miettimään, mikä sopis mulle parhaiten!

Uusimmat

Yhteistyössä