Isot rinnat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Topi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei mikään inhota enemmän naisessa ku ylipaino ja isot tissit.En haluaisi edes koskea isoihin rintohin,ei mitään seksikästa,päinvastoin.Itse katson,kiinnostaa ja pidän erittäin seksikkäänä tosi pieniä rintoja,urheilijanaiset on wau,siis yleensä hoikka nainen pienine rintoineen on mahtava,A-kuppi on cup of joy!Pienirintanen nainen on vaivaton katsoa,kauniita kasvoja ym.kaunista ja ei tarvii katsoa jotai tissiväliä..Jos naisella on rintalihasta ja muutenkin lihaksikas niin suuri wau!Olkaa ylpeitä pienistä rinnoistanne ei rinnat ole mikään naisen mitta.

Ei mikään inhota enemmän naisessa ku ylipaino ja isot tissit.En haluaisi edes koskea isoihin rintohin,ei mitään seksikästa,päinvastoin.Itse katson,kiinnostaa ja pidän erittäin seksikkäänä tosi pieniä rintoja,urheilijanaiset on wau,siis yleensä hoikka nainen pienine rintoineen on mahtava,A-kuppi on cup of joy!Pienirintanen nainen on vaivaton katsoa,kauniita kasvoja ym.kaunista ja ei tarvii katsoa jotai tissiväliä..Jos naisella on rintalihasta ja muutenkin lihaksikas niin suuri wau!Olkaa ylpeitä pienistä rinnoistanne ei rinnat ole mikään naisen mitta.
hölöhölö-ei niinkumikääninhota enempää sitä Treenaattua pikkumiestä... Treenaa treenaa!!!!

Viimeksi muokattu:
Wow, vanha ketju mutta kyllä itsekin tykkään isoista. Tuossa aiemmin mainittu Miosotis kuuluu lähipiiriin ja tavannutkin neidin muutaman kerran ja kyllä siinä henkeä muutaman kerran haukkoi, kun mentiin ulos syömään ekan kerran. Hyvä ystävä on ja viikottain puhutaan keskenään.

Myöskin Vanessa ja Kristina samalta maalta on tuttuja ja pyörinyt naisten kanssa discoissa ja rafloissa jne..

Myöntäisit vain avoimesti homoutesi, pääsisit helpommalla :D

Viimeksi muokattu:
Minulla on isot roikkuvat rinnat. Ne on kyllä hieman hankalat arkielämässä. Mieheni ei erityisemmin ole niistä innostunut. Joskus tuntuu että rinnat huutaa puristelua, nännien lypsämistä ja venyttämistä. Mies voisi panna niihin nännipainot mitkä venyttäisi niitä. Rinnat saa tulla kipeeksikin sittenhän tuntuu.

Minulla on isot roikkuvat rinnat. Ne on kyllä hieman hankalat arkielämässä. Mieheni ei erityisemmin ole niistä innostunut. Joskus tuntuu että rinnat huutaa puristelua, nännien lypsämistä ja venyttämistä. Mies voisi panna niihin nännipainot mitkä venyttäisi niitä. Rinnat saa tulla kipeeksikin sittenhän tuntuu.

Kuulostaa aivan siltä että rintasi tarvitsisivat muutamaa ainesosasta: nailonköyttä - riittävästi, sopivaa kuminauhaa nännin ympärille aluksi, jatkoksi puristimet ja painot. kaiken päällä fetissimiehen hoitamaan lopun kiusoittelun....takaan että muutaman kunnon käsittelyn jälkeen rintasi näyttävät entistä paremmalta (anakin minun mielestäni) ja tulevat huutamaan toistuvaa huomiota :)

Viimeksi muokattu:

Tyttöystäväni on 30-v brunetti, hänellä on 75E-kupin rinnat. Ei hirmu kiinteät mutta kuitenkin sopivan "pinkeät". Entinen ihastus oli (nykyään 25-v) blondi jolla on 70H -kuppikoon unelmien täyttymys -rinnat. Vieläkin meinaa kalu kovettua kun joskus satutaan samaan aikaan kuntosalille tai vaikka kaupassa nähdään. Hyvällä naistutullani on 65G-kuppikoko mutta hänen kanssa ei ole ollut vielä intiimiä kanssakäymistä, joskin jutustelua ja tunnustelua puolin ja toisin on ollut jo... katsotaan...

Hauskinta tässä on se että olen nettimaailman näkökulmasta pienimunainen ylipainoinen mies (siis arkirealismin silmin normaalikokoinen, vehje 14 cm). Kuitenkin jostain syystä uhkeita, joista osa kiinteärintaisia, naisia on aina seuraksi kehkeytynyt. Mikä lie, mikään miljonääri en ole.

Millään tavoin en vierasta pienirintaisia naisia, päinvastoin heillä usein on kivat näpsäkät pystytissit ja usein urheilullisen elämäntavan myötä kiinteä peppu, jota on kiva katsoa. Mutta semmoisia ei vierelle ole eksynyt, vaan noita muodokkaampia neitosia. Ihan vaan kaveripohjalta on eräs A-kupin 3-kymppinen nainen jolla tisut on pienet mutta peppu oikea "latino", mmm :)))

Ja nuo tähänastiset naistuttavat ovat olleet ihan luomuja, eli silikoneista ei ole kokemusta kuin eräästä lyhytaikaisesta kahden illan tuttavuudesta. Hieman kovilta tuntuivat, ehkä kylmiltäkin.

Viimeksi muokattu:
Olen todella tyytyväinen isoihin rintoihini, kun miehetkin ne ovat huomanneet. Taas joudun sanomaan, että oma mies ei niistä paljon piittaa. Mutta ei se mitään. Ihan kiihottaa kun vieraat miehet katsovat pitkään.

No ei loydy, harmittaa kun aina olette niiden isojen rintojen peraan, miehet. Hoh.

Minulla on pienet ja sievat. Eiko ne muka voi olla seksikkaat ja himottavat Topi?
No tottavie , pienet rinnat on niin ihanat ja niissä on ainakin 30% enemmän tuntohermoja kuin isoissa rinnoissa. Jokeisella pienelläkin hipaisulla nainen huohahtaa ja nauttii. Kiihottuminen on nopeampaa kun pieniä kiinteitä rintoja rutistelee. Mutta niitä pieniä siebiä rintoja on niin vähän. Pitkän ikäni varrella olen havainnut että pienirintainen nainen on halukkaampi panohommissa kuin isorintainen.. kai nainen korvaa pienirintaisuutensa antamalla halukkaammin pimppiä. Nin olen ajatuksissani ja kokemuksissani habainnut. Saisipa vielä rutistella pienirintaista AA-kuppikoolla varustettua naista.

Yhteistyössä