Isot rintaliivit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ttttt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
osta ne tv-shopin liivit, venyy ja paukkuu vaikka mihin mittoihin. mulla ennen e/f ja nyt pienennyksen jälkeen b kuppi ja sama koko näyttää käyvän. tukea nää ei tosin anna yhtään joten nyt leikkauksen jälkeen olen jättänyt käyttämättä.

En tiedä edullisuudesta, mikä on edullista, mut ite oon tilannu jotain lumingerielta.
Ulkomailta en uskalla tilata, miten sielä noi palautukset toimii...

Viimeksi muokattu:
En tiedä edullisuudesta, mikä on edullista, mut ite oon tilannu jotain lumingerielta.
Ulkomailta en uskalla tilata, miten sielä noi palautukset toimii...
No mä oon tilannu liivejä joita pääsee täällä koittaan vaikka sokoksella. Esimerkiks Freyan liivit on paljon halvempia tuolla brastop.comissa. Sinne voi palauttaakin, mutta sen joutuu ite maksaan. Itse nyt kun ostin viidet imetysliivit kahdet oli liian pienet niin myin facebookissa pois ja sain enemmän mitä maksoin. Netissä tilaamisessa aina se riski ettei sovikaan, niin siksi suosin tiettyjä merkkejä ja mielellään sellaisia joita pääsee täällä jossain kokeilemaan.

Change myy isojakin kokoja. Itsellä 80K käytössä, mutta taitaa olla isoin koko. Myydään netissä mutta helpointa on käydä liikkeessä. Moni sanoo että Changen koot poikkeavat muista niin on hyvä antaa myyjän auttaa. Changessa on usein kampanjoita hyvin tarjouksin.

Lindexiltä ja KappAhlista olen löytänyt itselleni hyvinkin noita kokoja ja niillähän on myös nettikauppa, tosin en tiedä myyvätkö alusvaatteita sitä kautta. Ovat olleet hyviä ja edullisia.

Yhteistyössä