A
ap
Vieras
En tule toimeen äitini kanssa. En haluaisi tavata häntä, mutta en haluaisi toisaalta riistää häntä lapsenlapsiltaan, lapsiltani. En myöskään haluaisi että lapset olisivat hänen kanssaan kahden pitkiä aikoja, koska todennäköisyys hänen ja lasten välisiin konflikteihin kasvaa. Hän on kasvattanut minut lievällä väkivallalla ja jatkuvalla väkivallan pelolla. Hän on todistetusti käyttänyt pelottelun menetelmää näihin leikki-ikäisiin lapsiini myös. Meillä kasvatetaan ehdottoman väkivallattomasti.
Miten ratkaista tämä ongelma? Olen neuvoton. Lapsenlapset tykkäävät äidistäni paljon, mutta minä pelkään että joku päivä hän toteuttaa selkäsaunan uhkauksensa, etenkin vanhin viisivuotias voi olla kohteena. Olen ilmoittanut äidilleni että jos hän satuttaa lapsiani niin teemme mieheni kanssa asiasta rikosilmoituksen.
Helpointa olisi erottaa lapset äidistäni, mutta en haluaisi että olisin riistänyt lapsiltani tämän suhteen. Mitä te tekisitte?
Miten ratkaista tämä ongelma? Olen neuvoton. Lapsenlapset tykkäävät äidistäni paljon, mutta minä pelkään että joku päivä hän toteuttaa selkäsaunan uhkauksensa, etenkin vanhin viisivuotias voi olla kohteena. Olen ilmoittanut äidilleni että jos hän satuttaa lapsiani niin teemme mieheni kanssa asiasta rikosilmoituksen.
Helpointa olisi erottaa lapset äidistäni, mutta en haluaisi että olisin riistänyt lapsiltani tämän suhteen. Mitä te tekisitte?