\
Itse rakastan kynttilöitä kuten muitakin sellaisia lahjoja, jotka voi käyttää, ja joista ei jää turhaa roinaa nurkkiin. kUn harvoin roinan ostajalla on sama maku kuin saajalla.
Mutta kynttilät ym. voit varmasti lahjoittaa jollekin jos et niistä pidä tai myydä vaikka kirpputorilla. En kyllä laittaisi hyllyyn kynttilöitä, jos en niistä pitäisi. Eikä mua haittaisi jos joku sanoisi mulle, että ei pidä kynttilöistä, ostan nimittäin itse usein just kauniita käsintehtyjä kynttilöitä muille koska itsekin niistä pidän. Ja olen luullut että kaikki varmasti pitävät kynttilöistä. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja 06.03.2006 klo 08:42 Leenuska kirjoitti:Minä saan usein lahjaksi kynttilöitä. Inhoan niitä yli kaiken. Saadut kynttilät pidän hyllyssä vuoden pari. Sitten heitän ne pois. Ystävät/tuttavat varmaan luulevat että tykkään kynttilöistä kun niitä on hyllyssä niin paljon.
Pitäisikö sanoa että en halua kynttilöitä. Olen kyllä sanonut kauniisti että en yleensä polta kynttilöitä mutta se ei ole mennyt perille.
Miniä tuo myös kynttilänjalkoja. Nyt niitä on jo toistakymmentä. Joululahjaksi sain miniältä kaksi kynttilänjalkaa. Alkaa vähitellen tympiä niidenkin määrä.
Itse rakastan kynttilöitä kuten muitakin sellaisia lahjoja, jotka voi käyttää, ja joista ei jää turhaa roinaa nurkkiin. kUn harvoin roinan ostajalla on sama maku kuin saajalla.
Mutta kynttilät ym. voit varmasti lahjoittaa jollekin jos et niistä pidä tai myydä vaikka kirpputorilla. En kyllä laittaisi hyllyyn kynttilöitä, jos en niistä pitäisi. Eikä mua haittaisi jos joku sanoisi mulle, että ei pidä kynttilöistä, ostan nimittäin itse usein just kauniita käsintehtyjä kynttilöitä muille koska itsekin niistä pidän. Ja olen luullut että kaikki varmasti pitävät kynttilöistä. :ashamed: