Isovanhemmuus elämän kulta-aikaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jaakko 1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jaakko 1

Vieras
Elämän parasta aikaa lie, kun omat lapset ovat maailmalla ja saa omia lastenlapsia.
Lapsista voi todella nauttia, ensin kokea syntymän ihme, tutkia onko tulokkaassa tuttuja piirteita.
Tuntuu hienolta, kun tietää tulokkaassa olevan ripaus omia geenejä.

Myöhemmin on mukava heittäytyä lapselliseksi heittäytyessään leikkeihin lapsukaisten kanssa.
Vaipanvaihdot ja yövalvomiset ovatkin sitten vanhempien päänsärky, siitäkö johtunee, että lasten lapset tuntuvat niin mukavilta...:)

Tuo on kaikki minulla vielä edessäpäin. Mutta on se tosiaan mukavaa aikaa kun ei ole sitä vastuuta, voi vain hellitellä omaksi ilokseen;)
Vaikka ainahan sitä on jonkinlainen huoli omien lasten jaksamisesta, vaikka olisivat minkä ikäisiä tahansa. Alku vaikuttaa kyllä erittäin lupaavalta, tasapainoiselta ja hellältä huomalta.

Vielä reilu kuukausi niin alkaisi kesäloma, olenkin sen tarpeessa kaiken tämän hälinän ja juhlinnan jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja eräs...:
Tuo on kaikki minulla vielä edessäpäin. Mutta on se tosiaan mukavaa aikaa kun ei ole sitä vastuuta, voi vain hellitellä omaksi ilokseen;)
Vaikka ainahan sitä on jonkinlainen huoli omien lasten jaksamisesta, vaikka olisivat minkä ikäisiä tahansa. Alku vaikuttaa kyllä erittäin lupaavalta, tasapainoiselta ja hellältä huomalta.

Vielä reilu kuukausi niin alkaisi kesäloma, olenkin sen tarpeessa kaiken tämän hälinän ja juhlinnan jälkeen.
Kuitenkin elämän jatkumisen kannalta välttämätöntä ja lie ihmiselämän arvokkain asia.
Itse lähden Pekan kamuksi loppu kuukaudeksi ke:na, juhannuksena alkaa varsinaisesti loma yhteisenä pariskoni kanssa.
Virkistävää lomaa sinulle!

virkistävän loman toivotuksesta. Nauti yhteisestä ajastasi Pekan ja pariskosi kanssa ;)
Minä opettelen mummonelämää ihan hissukseen lomallani... Ja aion kyllä vähän hemmotella itseäni muutenkin, ainakin nukkumalla tarpeeksi.

Kyllä me täällä sitten taas tapaamme, joskus.. ;)

*hali ja rutistus*

Kiitos samoin. Vähän samat asiat mielessä täällä peilikuvasi mustallakin puolella. Negatiivisen tapahtumarikasta kesää teillekin siis ... ja muuta kimppakivaa eli toivottavasti kivoja pikku tapaturmia ym. :(

Yhteistyössä