Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
Alkuperäinen kirjoittaja Oho:
Alkuperäinen kirjoittaja Oho:
mä olen aina istunut takana tytön kanssa,mikä siinä niin ärsyttävää on?
mua taas ihmetyttää miksi vauva pitää jättää yksin takapenkille kun vanhemmat istuu kaksin edessä :|
helpompi on vauvaa tai lasta hoitaa ja viihdyttää kun itse istuu takapenkillä
Meillä ei onneksi ole tarvinnut koskaan viihdytellä. Vauvana nukkui kaukaloon heti, ja taaperonakin istuimessa sammuu jos puoli tuntiakin ajellaan. Koskaan ei ole niin kiire ollut etteikö olisi voinut pysähtyä jos tarvetta on hoitaa tai muuten tsekata lasta.
helpompaa on kun istun takana lapsen kanssa...meillä ei nuku autossa herää heti kun auto pysähtyy esim valoihin.
sitäpaitsi takana on mukava istua,eikä tarvi jatkuvasti pysähdellä ravata takana.
Epäilemättä sillon onkin helpompaa istua takana jos matkanteko on muuten yhtä h***vettiä. Meillä se nyt vaan on menny helposti ilmankin.
en mä voi sille mitään jos teidän automatkat on yhtä helvettiä :xmas:
meillä se ei onneksi ole .vaan ihan mukavia reissuja tytön kanssa vaikka hereillä onkin
Miks sun täytyy alkaa aukomaan?

Kunhan totesin että meillä on mennyt hyvin niin että molemmat vanhemmat istuu edessä. Ei tarvitse olla jatkuvasti viihdyttämässä ja keksimässä aktiviteettia. Ja se sopii meille. Meidän lapsi ei ala kiljumaan heti kun auto pysähtyy, se osaa viihdyttää myös itse itseään. Kirjaakin tykkää katella ihan itse, ilman että joku koko ajan höösää vieressä. Ja me pysähdytään joka tapauksessa riittävän usein, koska kuskinkin pitää olla virkeä. Jos joku muu tykkää istua takana niin siitä vaan. En mä ole teidän ratkasuja arvostellut.