isyyden selvittäminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
oon tässä miettinyt et mitenköhän tää isyystutkimus asia hoidetaan kun mulla poika nyt 2kk ikäinen ja isä ei suostu menee isyystestiin ... lastenvalvojan kans ollaan täst juteltu ja hän varas tälle kyseiselle miehelle ajankin ja laitto kirjeenä sen ajan sille mut ei mennyt tähän tapaamiseen.. ja kun tää lastenvalvoja oli soittanut tälle miehelle niin oli laittanu luurin korvaan .. lapsellista käytöstä kyl.. nyt sit lastenvalvoja sano et jos haluan nii oikeuden kautta voi vaatia et joutuu menee siihen isyys tutkimukseen.. venähtää vaan aika pitkäks kun tää tyyppi joka hoitaa niit oikeus kuvioita niin on vast huhtikuussa töissä kuulema...et ei sit auta muu kun ootella.. mut siis tosiaan tietääkö joku et onko mahdollista et tää mies pystyis jotenkin luistamaan siit dna tutkimuksesta ??? oon päättäny et aion kyllä viedä asian oikeutee asti koska koen sen kuitenki lapselle tärkeeks et olis edes isän nimi tiedossa vaikka ei nyt lapsen elämään millään taval osallistuiskaan...

Jos isyys vahvistetaan, mies saa tapaamisoikeuden. Sitäkö sä oikeasti haluat? Lapselle isän, joka ei välitä? Helpommalla pääset kun annat asian olla, näkyyhän se nimi siellä jos lapsi joskus haluaa itse tietää, ja 15-vuotiaana voi mennä itse laittamaan asian vireille jos haluaa.

Yhteistyössä