Itä suomen äidit,apua mitä laitan tytölle päälle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusavuton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uusavuton

Vieras
Mä en ihan oikeesti tiedä mitä tolle taaperolle pitäisi pukea päälle, kun aurinko paistaa,mutta lunta on vielä jonkin verran?! Miehen 2vuotias tytär on meillä ja siis voi apua. Hikooko se toppapuvussa?

minä oon pitäny vielä toppahaalaria kun lunta on kuitenkin paljon ja se on kylmää. Istuvat kuitenkin suuren osan aikaa. Alle kuitenkin vaan sukkahousut ja bodyt. Eivät ole olleet hikisiä sisälle tullessa.

mä en ole itäsuomesta, mutta meillä on vielä myös lunta mutta lämmintä reilu 12astetta..(varjossa) joten en laita toppahaalaria.. meilä oli eilen keväthaalarin alla normit sisävaatteet aj lisäksi fleecehoustu..ihan just siksi että paljon leikkii tuolla maan tasassa..meillä myös tyttö 2v

Meillä on ollut sukkikset, pitkähihainen trikoopaita, fleecevuoriset ulkoiluhousut, fleecepusero/-takki ja välikausitakki + kurahousut. Jalassa villasukat ja kumpparit, sillä pihassa on pienen uima-altaan kokoinen lätäkkö.

Jos on hyvä välikausipuku, niin sukkisten lisäksi voi laittaa fleecehousut ja yläosaksi vaikka t-paidan ja collegepaidan tai neuleen. Maa on kylmä, mutta aurinko kyllä lämmittää mukavasti =)

Meidän pojalla (on kyllä kohtuullisen kuumaverinen) on päällä sisäasu (paita ja collegehousut) ja välikausihaalari (ja kurahousut). Silti on pää märkänä hiestä kun tarhasta hakee, kun ajavat rekkojen kanssa rallia... Aamupäivällä lisänä college-paita. Fleece-haalaria ei voi enää näillä keleillä kuvitellakaan hänelle välikausihaalarin alle. (Itä-Suomessa ollaan)

Yhteistyössä