V
"vieras"
Vieras
Just joo. Ulkoillaan ja paljonkin. Ja kotona pukeudutaan eritavalla kuin hoidossa. Pukeudutaan ilmeisen monimutkaisesti sitten!
Toisin sanoen et siis testannut esim niitä
Koon 28 kumppareita kotona?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Just joo. Ulkoillaan ja paljonkin. Ja kotona pukeudutaan eritavalla kuin hoidossa. Pukeudutaan ilmeisen monimutkaisesti sitten!
Joo, mut monia kenkiä ei voi ostattaa siksi ettei viitsi pukea villasukkia. Pukeminen on osa työtä eikä se ole lajia viittin/en viitsi.Jotain rajaa silläkin mitä vanhemmilta halutaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26298604:Mä olen pukenut kahden perheen lapsia ulos- liian pieniin tamineisiin, kenkiin jotka ei menneet edes ilman sukkia jalkoihin, ja jos jalkaa vertasi kengän ulkopohjaan (piti vastakkain) meni varpaat yli.... pyynnöistä huolimatta ei sopivia jalkineita tuotu. Oli silti ne vaadittavat kumpparit, kurahousut, villasukat, sisäkengät (ainoat jotka sopi jalkoihin) talvikengät- kaikki pieniä. Haalarit kinnas ja lapsi piti tosiaan 'survoa' sinne sisään. Että on näitäkin![]()
Ja lisänä kaiken päällä oli keväinen haalarihomma. Ostin haalarin, johon olisi pitänyt laittaa kurahaalari päälle. Sitäkään ei viitsinyt. Näytteli toisen lapsen haalaria, missä oli alaosa kurahousukangasta ja siis ehdotteli, että ostaisin sellaisen. En ostanut ja tasan yhden kerran pph laittoi kurahaalarin siihen puvun päälle. Oli aikamoista pesurumbaa...
Mä äänestäsin jaloillani. Jaksas katella tollasta eukkoa. Onneksi entinen pph ei koskaan rutissu kurapöksyistä jne.