Itä-vantaalta harrastus 4vuotiaalle, en osaa etsiä edes netistä tietoa.. auttakaa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sanna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Sanna"

Vieras
Hakunilan suunnalta olis tarkoitus etsiä harrastuspaikka pojalle mutta voin kuljettaa kauemmaskin.
Kotona vastasyntynyt ja aktiiinen, liikkuvainen 4vuotias poika.
Pojan päivät käy pitkiksi kun jäi pois päiväkodista, ei taida ihan riitää että käymme avoimessa päiväkodissa n. kerran viikossa, leikkipuistoissa pari kertaa viikossa ja kaveriperheissä (jossa ikätovereita) n. kerran viikossa..
Olenkin yrittänyt parhaani mukaan etsiä paikkaa missä poika pääsisi purkamaan energiaa.. on liikunnallinen joten harrastus voisi olla esim. joku palloilukerho/jumppa tms. mutten kertakaikkiaan osaa edes googlella hakea tältä alueelta mitään lasten harrastetoimintaa =(

Auttaisko joku mua ton 4vuotiaan aktivoinnissa ja etsis mun kaverina tästä netin ihmeellisestä maailmasta tietoa aiheesta tai osaako joku suoraan sanoa mistä kannattaisi kysellä?

Muutkin harrasteet kun liikunta huomioidaan!
 
Vantaalla toimivia liikuntaseuroja, löytyisikö näiden nettisivuilta jotain:
http://www.vantaanliikuntayhdistys.fi/sivut/index.php?option=com_content&task=view&id=14&Itemid=43
 
http://www.kiekkovantaa.fi/ita/ajankohtaista/luistelukoulu_ilmoittautuminen_a/
Tässä linkki tuohon luistelukouluun.

Meillä on poika 4v. menossa.
Isoveljensä pelaa junnuissa kiekkoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja siis ei näin;21959080:
Pojalle satujumppaa? Homonko haluat sitten pojasta tulevan?

Seksuaalinen suuntautuminen määräytyy nykytiedon mukaan raskausviikolla 6, joten turhaan sä toisten harrastuksista huolehdit. Muista tää myös omien lastesi kohdalla, jos sulla sellaisia on;).
 
Täällä Itä-vantaalla on hyviäkin juttuja ja hyviäkin alueita. Että ei se huumeidenkäyttö ehkä ole se ykkösjuttu kuitenkaan.

Anyway, tällä viikolla alkoi juuri Itävantaan urheilijoiden järjestämä vanhempi-lapsi jumppa. Oltiin mukana ja se oli tosi kivaa! Ryhmä on tarkoitettu 2,5-4,5 vuotiaille (noin) ja pidetään torstaisin Länsimäen (Ylläs) yläasteella klo 17.30-18.30. Tervetuloa mukaan! Aluksi pidetään 7 kokeilutuntia. sen jälkeen harkitaan jatkoa ja tilojen saantikin ratkaisee. Kannattaa tulla mukaan, jotta näin hauska ryhmä saadaan toimimaan ympäri vuoden! 7 kertaa maksaa vain 10€.
 
[QUOTE="vieras";21960457]Täällä Itä-vantaalla on hyviäkin juttuja ja hyviäkin alueita. Että ei se huumeidenkäyttö ehkä ole se ykkösjuttu kuitenkaan.

Anyway, tällä viikolla alkoi juuri Itävantaan urheilijoiden järjestämä vanhempi-lapsi jumppa. Oltiin mukana ja se oli tosi kivaa! Ryhmä on tarkoitettu 2,5-4,5 vuotiaille (noin) ja pidetään torstaisin Länsimäen (Ylläs) yläasteella klo 17.30-18.30. Tervetuloa mukaan! Aluksi pidetään 7 kokeilutuntia. sen jälkeen harkitaan jatkoa ja tilojen saantikin ratkaisee. Kannattaa tulla mukaan, jotta näin hauska ryhmä saadaan toimimaan ympäri vuoden! 7 kertaa maksaa vain 10€.[/QUOTE]

Tässä vielä linkki: Itä-Vantaan urheilijat ry. Itä-Vantaan Urheilijat | Kuntoliikunta
 

Yhteistyössä