"Ite oot Mertaranta, oo hiljaa äiti!"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olimme koko perheen voimin koulun itsenäisyysjuhlassa... Siellä kiemurtelimme rivissä ykkösissämme.:) Yksi lapsi selosti koko ajan, mitä nyt tapahtuu tyyliin: "Hei kattokaa lippu!" ja "Kuka tuo hemmo on?" ja "Taas tuo sama ukko." ja "Mä pelaisin ennemmin koripalloa."

Ja aina, ku joku himmensi valoja tai siirteli niitä, kuuluu kirkkaasti meidän riviltä: "Kuka sammutti valot? Kummitusko, vai joku typerys?" Juhlapuheen aikana 2-v matki puhujaa tähän tapaan, kuuluvasti: "sssaaammmme ollllla kiiitollllisssia nyttt..."

Yritettiin hyssytellä ja kestää hymyillen tilannetta. Näytin kirjaa yhdelle, joka tuumasi vain, että "Typerä nalle housut kintuissa kakalle menossa." Selostajalle sanoin hiljaa, että saatiin sitte Mertaranta mukaan, ole hiljaa nyt!!! Mukelo 3-v kailotti, että "Ite oot Mertaranta, oo hiljaa äiti!" Yksi karkasi portaisiin ja ilmotti kaikille, että "Mä meen jo syömään."

Voi luoja. Me siellä oltiin, siellä keskellä ylhäällä.:D

minä olisin lähtenyt pois. lapsille ptiäää jo pienestä asti opettaa juhlakäyttäytymistä ja tuo ei sitä ollut. kuiskata saa, mutta ei puhella kovaanäänen, ettei muut kule mitään.

edes silä veruukkeella että on lapsi ei saa sentään miten tahansa käytäytyä. vanhempien tehtävä on kertoamiten juhlissa ollaan

Yhteistyössä