Itkeäkkö vaiko nauraa, kas siinäpä pulma :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Siis eihän tuolla ukolla mikään hillitön partakasvu ole koskaan ollut, mutta jotain kuitenkin, jos ei välillä sitä ajele.
No... Mies on nyt miettinyt, että kun saadaan tuo keittiö kuntoon, niin seuraava remonttikohde on kylppärin "viimeistelyremontti".
Mies on suunnitellut sinne allasta ja sellaista peilisysteemiä. Eilen siitä oli taas puhetta, senjälkeen kun mie olin tullut kaupasta.

Sit tää tyttö, 7v, totesi, että sit kun se on se kylpyhuone valmis, niin sitkö iskä ei enää ajele partaa olohuoneessa :o
Mie siihen, että niin mitä siis... ja tyttö selitti, että aina kun mie lähden perjantai-iltaisin kauppaan, niin iskä ajelee partaa olohuoneen sohvalla :headwall: , ja sit tää kaiken huvittavin huippu... Tän tytön "erikoistehtävä" on sit imuroida partahaituvat imurilla ennenkun äiti tulee kaupasta :whistle:

Mie miehelle sit ihmettelemään, että miks pitää parta ajella olohuoneessa, kun peilit, altaat ja systeemit on vessassakin... Niin mies siihen, että kun ensin käy täys-istunnolla perjantai-alkuillasta viikonlopun kunniaksi, niin ei siellä kaasuissa kukaan täyspäinen enää partaa ajele... kuulemma...

Voi elämä, sanon vaan etten tiedä enää itkeäkkö vaiko nauraa :'( :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Mie miehelle sit ihmettelemään, että miks pitää parta ajella olohuoneessa, kun peilit, altaat ja systeemit on vessassakin... Niin mies siihen, että kun ensin käy täys-istunnolla perjantai-alkuillasta viikonlopun kunniaksi, niin ei siellä kaasuissa kukaan täyspäinen enää partaa ajele... kuulemma...

:D

:laugh: Vihjaisepa sille miehelle että ajaa sen parran ennen täysistuntoa :whistle:

Miehet. Mulla kans ongelma tuo miehen parran kanssa. Vitsi, miks pitää olla jumiutunu parin vuoden takaiseen playoff-muotiin :headwall: No, mun miehen mielestä parrakkaat miehet on miehisiä -mutta en oo saanu hoitamaan häntä tuota oikein. Ei kuulemma löydy parranajokonetta mikä tehoais piikkilankaan |O Ja sitä en nyt ihan usko. Höylällä suhraa ja minusta niin ÄRSYTTÄVÄÄ. Oon kertonu, että olis miellyttävämpää suudellakin ym. ja silloin mies ajaakin parran pois....mutta aina se kasvaa takasin. Jos löydän kunnon koneen, ostan ensi tilistä.

Mulla mies leikkoo pienessä kaljoissa hiuksensa lyhyiksi, ja karvoja on sit altaassa ja lattialla, pöntönreunalla. Eikä se usko sitä, muka laittaa karvat vessanpyttyyn. Ehkä osan, mutta paljon sentin karvanpätkää on muuallakin

Mut eikös se ole isän ja lapsen yhteistä "hauskan pitoa" tuo ja jos vielä siivoavat jälkensä niin minusta ainakin ihan ok. Mä muistan kun lapsena oli kivaa tehdä jotain iskän kanssa salaa äidiltä tai toisin päin :D

Yhteistyössä