Itkeminen työpaikalla ilman syytä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tilperööri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tilperööri

Vieras
Onko teille tapahtunut tällaista? Tänään työpaikalla ihan työasioista normaalisti puhuttaessa työkaveri alkoi itkemään.. en keksi mitään selitystä, mikä häntä niin itketti ja tuli ensimmäisenä mieleen, että voisiko olla jotenkin masentunut tms?

mä saatan pillhtaa nykysin itkuun ihan ykskaks,en vaan jaksa enäää....en jaksa enää esittää et kestän elämää yksin kun niin kauhee kaipuu toisen rinnalle ja muut vaan luulee et olen onnellinen sinkkuna,mutta en ole.

Meillä on duunissa ollut viimeaikoina kaikenlaisia kommevenkkejä- minusta riippumattomia, mutta mun työtaakkaa valtavasti lisänneitä asioita.

Juttelin pomon (mies, reilu 5-kymppinen) kanssa mun huoneessa ja siinä asioista avautuessa ei voinut mitään, kyyneleet tuli silmään....

Pomo tuli halaamaan. Ja uskokaa se ettei meillä ole siinä mielessä yhtikäs mitään, se vaan on symmppis

Kävipä kerran juu, oli työntekijän lapsi kuollut:|

No ei se ilman syytä itke. Mutta jospa kokee, että ette ole niin läheisiä että haluaisi avautua asiasta sen enempää. Mun työkaveri itki eilen ja lähti kesken päivän kotiin, oli just saanu kuulla serkkunsa kuolleen edellisenä iltana. Mutta jos se olis vaan purskahtanu itkuun eikä olis halunnu asiaa selittää, ni en mä olis siltä alkanu kysellä. Jos sillä sun työkaverilla on vaikeeta kotona? Parisuhdekriisi, joku omainen on sairas tai kuollut? Itsellä todettu syöpä tms. IHAN MITÄ VAAN voi olla taustalla. Tai sit oli vaan väsynyt ja/tai huono päivä. Voi toki olla masennustakin, mutta en mä nyt näe että se on sun asiasi spekuloida. Tokihan voit hänelle sanoa, että sua jäi mietityttämään se itku ja että jos haluaa avautua, ni sä kuuntelet kyllä, mutta en sen ihmeemmin alkaisi utelemaan.

Yhteistyössä