Itken ensimmäisenä hääpäivänäni :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja morsmaikku vm 2007
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Kyllä mä loukkaantuisin!Tajusiko että teillä on hääpäivä?

Mitä se merkkaa, kun on eletty vuosikausia yhdessä ja arki on astunut kuvaan jo parin lapsen tultua. Ei mitään, ei yhtään mitään. Jos ap. on muualta kuin porvoosta, niin ei paljon valoa himmelissä ole.

Kaikenkaikkiaan outo juttu. Ap on jo vuosia ollut ukkonsa kanssa ja kysymyksestä sai kuvan, että alkutaipaleella vasta ollaan. Ja siltä se tuntuukin kun ei olla tutustuttu toisiinsa viel ollenkaan...

Alkuperäinen kirjoittaja g:
jos miehes ei vaan oo aamuihmisiä? mua kyrsii joskus suunnattomasti kun mies kuskaa kahvit mulle sänkyyn. ihana ele josta suurin osa naisista ois onnessaan mut mä olen niiiiiiiin aamuäreä etten osaa edes kiittää. onneks mies tietää että olen kun persiille ammuttu karhu aamuisin...

Peesi.. :ashamed:
Minuu muutenkin ottaa päähän kun joku herättää, tietty lapsethan sitä tekee eniten ja sen on oppinut kestämään..
Hyvää hääpäivää, toivotaan että loppupäivänne menis paremmin :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa nuija:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hehheh:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Hohoijaa
Taas näitä jotka olettaa että kaikki menee oman mielen mukaan.
Sulla oli valmiiksi jo vuorosanatkin miehelle ja kun ei se niitä sanonut niin suutuit.

:D

No enemmän suutuin siitä kun oli niin äreä ja negatiivinen. Kun toinen yrittää piristää ja saada mukavan alun päivälle ni ei kelpaa. Ja kyllä me arkea ollaan eletty jo pitkään. pari muksuakin löytyy..

Mistä näitä valopäitä sikiää, jotka ei kerro aloituksessaan totuutta: ei se ollut mikään eka vuosipäivä, vaan se oli vuosia sitten.

Siis meillä on eka hääpäivä.. ja yhdessä oltu 6 vuotta. mitäköhän tuolla tarkoitit?

Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa nuija:
Hohoijaa
Sulla oli valmiiksi jo vuorosanatkin miehelle ja kun ei se niitä sanonut niin suutuit.

No enemmän suutuin siitä kun oli niin äreä ja negatiivinen. Kun toinen yrittää piristää ja saada mukavan alun päivälle ni ei kelpaa. Ja kyllä me arkea ollaan eletty jo pitkään. pari muksuakin löytyy..

Mistä näitä valopäitä sikiää, jotka ei kerro aloituksessaan totuutta: ei se ollut mikään eka vuosipäivä, vaan se oli vuosia sitten.

Siis meillä on eka hääpäivä.. ja yhdessä oltu 6 vuotta. mitäköhän tuolla tarkoitit?

Olipa vähän typerä mies. Kyllä mun mies ainakin tajuaa kiittää, jos oon nähny vaivaa ja tehny esim. ap:n tavalla aamupalan. Ja yhteiseloa monta vuotta eli arki varmasti on jo astunu kuvioihin (eikä se arki tarkota sitä, että sitten saa alkaa käyttäytyä moukkamaisesti).

Olen minäkin aika usein äreä aamuisin, mutta jos mies tuo aamiaisen sänkyyn niin sitten on pakko tsempata. Tosi junttimaista olisi olla veemäinen toiselle tuossa tilanteessa!

Toisaalta sitten taas, itse en kyllä olis alkanut itkemäänkään tuossa tilanteessa eli ap olet varmasti herkempi kuin minä =) Olisin kyllä ärsyyntynyt ja kuittaisin miten kiva hääpäivä tästä tuleekaan, mutta itkemään en ehkä kuitenkaan alkaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja häh häh häät?:

Mitä se merkkaa, kun on eletty vuosikausia yhdessä ja arki on astunut kuvaan jo parin lapsen tultua. Ei mitään, ei yhtään mitään. Jos ap. on muualta kuin porvoosta, niin ei paljon valoa himmelissä ole.

siis mies kyllä tietää että meillä on hääpäivä ei kait se itä nyt unohtais kun tää on eka.. vuos sitten mentiin naimisiin. siis miksei hääpäivät sais merkata mitään?

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Älkää nyt tosissaan väittäkö, että äreys vaan kuuluu jonkun ihmisen käytökseen...
:o

Se on tosi paha tapa ja kannattaa kyllä opetella olemaan ystävällinen toiselle, jos meinaa olla naimisissa kauemmin, kuin vuoden.

Niin on paha tapa. Olen opetellut puremaan aamuisin kieltäni.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Älkää nyt tosissaan väittäkö, että äreys vaan kuuluu jonkun ihmisen käytökseen...

Se on tosi paha tapa ja kannattaa kyllä opetella olemaan ystävällinen toiselle, jos meinaa olla naimisissa kauemmin, kuin vuoden.

Sama täällä. Ja muutenkin, mä luulin ennen, että toisen nolaaminen vaikka kahvipöydässä on normaalia, tai se, että aina puhuu vihaisesti. Toinen kypsyy semmoseen kyl aika äkkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja häh häh häät?:

siis mies kyllä tietää että meillä on hääpäivä ei kait se itä nyt unohtais kun tää on eka.. vuos sitten mentiin naimisiin. siis miksei hääpäivät sais merkata mitään?

Siis kyllä takuulla voi unohtaa, oli se sitten eka tai kymmenes....

Hohoijaa

Olis kannattanut laittaa miehelle jo käsikirjoitus yöpöydälle, jotta hän olisi siitä voinut opetella vaikka illalla valmiiksi vuorosanat ja harjoitella haltioituneita ilmeitä nähdessään sydämenmuotoiset voileivät. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Täh:
Kaikenkaikkiaan outo juttu. Ap on jo vuosia ollut ukkonsa kanssa ja kysymyksestä sai kuvan, että alkutaipaleella vasta ollaan. Ja siltä se tuntuukin kun ei olla tutustuttu toisiinsa viel ollenkaan...

kyllä mä mieheni tunnen ja ei yleensä noin käyttäydy.. siis mitä ihmeellistä siinä on että on vasta ensimmäinen hääpäivä. Ei kaikki mene naimisiin heti tavattuaan.

Sama täällä. Ja muutenkin, mä luulin ennen, että toisen nolaaminen vaikka kahvipöydässä on normaalia, tai se, että aina puhuu vihaisesti. Toinen kypsyy semmoseen kyl aika äkkiä.

Ex:ni oli mm. tuollainen, mutten kokenut moista normaaliksi käytökseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Hohoijaa

Olis kannattanut laittaa miehelle jo käsikirjoitus yöpöydälle, jotta hän olisi siitä voinut opetella vaikka illalla valmiiksi vuorosanat ja harjoitella haltioituneita ilmeitä nähdessään sydämenmuotoiset voileivät. :saint:

ettekö te koskaan kuvittele miten asiat menee? Olisin nyt edes jonkinlaista käytöstä odottanu mieheltä.

Alkuperäinen kirjoittaja olet tunteeton muija:
Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:
Ota ero, kun vielä pystyt. Muuten olet k*sessa lopun ikääs ton mäntin kanssa ja se pilaa sun elämäs.

no just.... ei tarvi ihan ääripäähän vetää sit taas. ilmesesti suurimman osan mielestä ylireagoin:(

siis tä.. onpa täällä taas mukavaa porukkaa.

Älä välitä. Kyllä sen miehesi aamuäreydestään huolimatta olisi pitänyt älytä kiittää ja edes teeskennellä ilahtunutta.

Ota ero, kun vielä pystyt. Muuten olet k*sessa lopun ikääs ton mäntin kanssa ja se pilaa sun elämäs.

no just.... ei tarvi ihan ääripäähän vetää sit taas. ilmesesti suurimman osan mielestä ylireagoin:(

Älä välitä. Kyllä sen miehesi aamuäreydestään huolimatta olisi pitänyt älytä kiittää ja edes teeskennellä ilahtunutta.

kiitos.

Ex:ni oli mm. tuollainen, mutten kokenut moista normaaliksi käytökseksi.

Mutta minä koin, koska olin itse sellainen. Oon ihan tosissaan joutunut opetella puhumaan nätisti.

No näin juuri!

Yhteistyössä