Itkettää... miksei tunnu mitään raskausoireita enää? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *snif*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

*snif*

Vieras
Oviksen jälkeen oli pitkään paineentunnetta mahassa ja nyt on 6 päivää jo kulunut oviksesta ja oireet loppuneet. Kahdessa edellisessä raskaudessa olen tuntenut ihan alusta asti kun olen ollut raskaana mutta onkohan nyt tapahtunut sitten joku varhainen keskenmeno mahdollisesti? :( Olen ihan varma että menkat alkavat koska en usko että tämä raskaus voisi mitenkään olla sen oireettomanpi kuin edellisetkään. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Siis sulla oli raskausoireita heti oviksen jälkeen ja 6pv. oviksesta ne loppui?

Juuri niin. Nyt on ihan tavallinen olo. Pissattaa vain yhtenään ja koko ajan nälkä. Riittääkö se oireeksi? Olen herkkä tulemaan raskaaksi ja vielä ei ole koskaan käynyt niin ettenkö ole tullut raskaaksi ensimmäisestä yrittämästä joten ne alun raskausoireet saivat minut vakuuttuneeksi että raskaana olen varmasti nytkin... vaikka menkkoihin vielä viikko.

Mahassa ei tunnu nyt yhtikäs miltään ja aiemmissa raskauksissa oli koko ajan selkeä paineentunne mahassa ja vilustaminenkin alkoi jo muutamia päiviä oviksesta.

No ei kai mulla tuossa vaiheessa ollu ku normaaleja menkkojen-odotus oireita jos niitäkään... Rintojen arkuus ym tuli vasta kun menkat muutaman pvän myöhässä. Pahoinvointia ei ollu ikinä.

Koitan olla toiveikas! Syytä toiveikkuuteen silti kai vielä on kun on tuo näläntunne lisääntynyt ja pissattaakin useammin. Jospa tämä sitten olisi sitä mutta pelkään hirveästi että menkat alkaakin. :'( Vauvakuume on niin valtava.

Ei tuossa vaiheessa vielä kuulukaan olla oireita.... No, itse olen 2 raskaudessa tiennyt olevani raskaana tuossa vaiheessa kun on ollut oireita (pissahätä koko ajan ym) mutta tässä vikassa raskaudessa kyllä epäilin monta kertaa että voinko olla raskaana kun oli niin lievät oireet aluksi, ei juurikaan pahoinvointia, eikä paljon muutakaan. Jospa teet sen testin pian, niin eiköhän sillä selviä :)

Ei kai kuulu ei mutta miksi sitten muutama päivä oviksen jälkeen tuntui niin voimakkaana "paine" mahassa? Miksi se tunne yhtäkkiä sitten katoaisi ilman syytä? Eri asia olisi jos ei olisi alkujaankaan ollut minkäänlaisia tuntemuksia mutta kun oli...

Alkuperäinen kirjoittaja *snif*:
Ei kai kuulu ei mutta miksi sitten muutama päivä oviksen jälkeen tuntui niin voimakkaana "paine" mahassa? Miksi se tunne yhtäkkiä sitten katoaisi ilman syytä? Eri asia olisi jos ei olisi alkujaankaan ollut minkäänlaisia tuntemuksia mutta kun oli...

Tuollanen paine alavatsalla voi olla oire niin monesta asiasta, että en menis heti raskautta epäilemään. Sitten vasta, kun testissä näkyy plussa, on raskaus varmaa (jos sillonkaan), joten älä nyt ota stressiä ihan olemattomasta asiasta :)

mulla kans kova pissahätä jatkuvaan, yöllä kääntyessä repäisee alamahaa niin et on pysähdyttävä, iltaisin paleltaa ja nälkäkin tahtoo olla jatkuvaan ;) Miltä kuulostaa?
Oviksesta taitaa olla nyt 8-10 päivää...milloinkahan uskaltaisi testata :)

Alkuperäinen kirjoittaja mustikkapiirakka:
mulla kans kova pissahätä jatkuvaan, yöllä kääntyessä repäisee alamahaa niin et on pysähdyttävä, iltaisin paleltaa ja nälkäkin tahtoo olla jatkuvaan ;) Miltä kuulostaa?
Oviksesta taitaa olla nyt 8-10 päivää...milloinkahan uskaltaisi testata :)

Kun repäisisikin välillä oikein kunnolla! :( Mutkun ei tunnu mitään.. Iltaisin oikein miettimällä mietin että tuntuuko sittenkin jotain mutta ei. Pierettää vaan koko ajan ja pissattaa. Ei ole mitään turvotusta eikä menkkamaisia kipujakaan. Tosin ennen menkkoja on aina noita hirveitä ilmavaivoja... Kai tässä on alettava menkkoja odottelemaan kun en tahdo uskoa että raskaana olisin. Kyllä sen muuten tuntisin!

Testaan sitten kun menkat myöhässä... en halua tuhlata rahoja "vääriin hälytyksiin". Ensi keskiviikkona aikaisintaan testaan ellei menkat ehdi alkaa. Pitäisi alkaa ensi maanantaina tai tiistaina.

Tänä aamuna tuntui jotain menkkamaista vellomista ja polttelua mahassa mutten osaa vieläkään tulkita olisiko raskausoire. Aina ennen menkkoja pierettää hulluna joten menkoista varmastikin johtuu tämäkin.

On muita joita alkaa normaalisti pissattaa tiheästi reilu viikko ennen kuukautisia? Voiko sellainen olla menkkaoire? Itseäni ei tavallisesti koskaan pissata näin usein. Että voikohan keho keksiä jostain tuon pissatuksenkin... tai näläntunteen?

Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Siis... Itketkö sä nyt keskenmenoa ja menetettyä söpöä pikku "vauvaa" rv ykkösellä vai sitä että et edes tullut raskaaksi?

No, itseasiassa nämä oireet loppuivat siihen kun viime viikonloppuna join 4 siideriä. :/ Se oli ilmeisimmin virhe... Epäilen siis että "vauva" on saattanut mennä heti alkuunsa kesken. Haluaisin niin kovin olla raskaana! Saatan kuulostaa tosi lapselliselta ja naurettavalta. Tiedän sen itsekin. Mutta minkä tälle vauvakuumeelle mahtaa ja viikko tuntuu pitkältä ajalta odottaa että pääsisi testaamaan!

Alkuperäinen kirjoittaja *snif*:
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Siis... Itketkö sä nyt keskenmenoa ja menetettyä söpöä pikku "vauvaa" rv ykkösellä vai sitä että et edes tullut raskaaksi?

No, itseasiassa nämä oireet loppuivat siihen kun viime viikonloppuna join 4 siideriä. :/ Se oli ilmeisimmin virhe... Epäilen siis että "vauva" on saattanut mennä heti alkuunsa kesken. Haluaisin niin kovin olla raskaana! Saatan kuulostaa tosi lapselliselta ja naurettavalta. Tiedän sen itsekin. Mutta minkä tälle vauvakuumeelle mahtaa ja viikko tuntuu pitkältä ajalta odottaa että pääsisi testaamaan!

Ja siis onko tää vasta eka yrityskierto?
:o

Yhteistyössä