Itkettää. Mulla on ikävä mun lapsia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En kestä itseäni.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

En kestä itseäni.

Vieras
Lapset olleet vajaan viikon pois kotoa, nähdään vasta sunnuntai-iltana. Ja mulla on jo nyt ikävä niitä riiviöitä, niin iso ikävä että itkettää.
Mulla on kerran vuodessa omaa aikaa tää viikko, enkä mä ole siitä oppinut vieläkään nauttimaan. Hakisin muuten lapset kotiin jo tänään, mutta kun olen jo keväällä sopinut itselleni yhden seminaariviikonlopun joka alkaa huomenna ja maksettukin jo, joten en voi sitä peruakaan. Tuokin reissu tuntui tosi kivalta ja ihanalta aikaisemmin talvella, mutta nyt mulla on vaan niin kova ikävä lapsia että voisin perua sen samantien :(

Hitto. Sanokaa nyt jotain että lopetan tän typerän vollaamisen. Iso ihminen.

[QUOTE="vieras";28685940]Lopeta. Ehdit menettää hermosi heidän kanssaan miljoonat kerrat. Loma lapsista kannattaa ottaa todesta.[/QUOTE]

Joo, mä tiedän.
Tosi typerää pillittää täällä kotona tämmöistä asiaa. Mut kun ei voi mitään.

[QUOTE="aapee";28685947]Joo, mä tiedän.
Tosi typerää pillittää täällä kotona tämmöistä asiaa. Mut kun ei voi mitään.[/QUOTE]

Lenkille sieltä ja ihmisten ilmoille vollottamasta. Saat muuta ajateltavaa.

Asennemuutosta kehiin ja heti. Jos mulle kävisi noin, keksisin nopeasti jotain mielekästä hommaa mikä veisi ajatukset pois. Tosin, ei mulle kävisi. Ikävä voisi olla ja olisinkin, hetkiä jolloin kaipaisi kovasti, mutta kyllä mä nyt yhden viikon pystyn olemaan ilman lapsia vuodessa pillittämättä!

Asennemuutosta kehiin ja heti. Jos mulle kävisi noin, keksisin nopeasti jotain mielekästä hommaa mikä veisi ajatukset pois. Tosin, ei mulle kävisi. Ikävä voisi olla ja olisinkin, hetkiä jolloin kaipaisi kovasti, mutta kyllä mä nyt yhden viikon pystyn olemaan ilman lapsia vuodessa pillittämättä!

No älä muuta sano. Mietinkin just että mikä hemmetin päänpehmenemisprosessi mussa on menossa, kun ei tuu loppua tästä vollotuksesta. Pitäis pakata sitä mun reissua varten, mutta kun hitto vieköön mitään ei edes näe näiltä kyyneleiltä.

Mitä sulla heissä on ikävä? Passaamista? Känäyksiä? Inttämistä?

Keksi muutama asia mikä normiarkena muksuissa saa hilseen tippumaan. Ja nauti tämä oma aikasi ilman niitä ;)

Viikossa noin kova ikävä lapsia? Mä en edes muista lapsen olemassaoloa yhden viikon aikana. :D

Nyt annat vaan itkun viedä, itket niin kauan kuin itkettää ja asennoidu uudelleen sitten itkun jälkeen.
Tunteita tulee ja menee, turha ruveta rypemään niissä. Nyt vaan nautit sit viikonlopusta!

Mitä sulla heissä on ikävä? Passaamista? Känäyksiä? Inttämistä?

Keksi muutama asia mikä normiarkena muksuissa saa hilseen tippumaan. Ja nauti tämä oma aikasi ilman niitä ;)

Sitä tappelua mulla ei tosiaankaan oo ikävä, mutta niitä haleja on tai murusten naurua tai niitä hetkiä kun tehdään yhdessä jotain mukavaa.
Mä jotenkin tajuan että oon ihan tyhmä nytten, en tajua mistä tää kauhea olo tuli yhtäkkiä. Enkä edes meinaa päästä tästä yli.

Minä olen ollut kohta 2 viikkoa erossa lapsista ja olen nauttinut täysin siemauksin joka hetkestä. Ihana ottaa lapset kohta vastaan virkistäytyneenä ja rentoutuneella mielellä.

Mä olen ollu ilman lasta jussista ja tonne kuun loppuun asti. Välillä ei ehdi ajattelemaan töiden ohella mutta välillä iskee ihan kamala ikävä! Onneksi on skype ja kamera ni näkee perheensä edes silleen. Mieskin on sielä missä vekara. Vaikka laps on tosi haastava tapaus ja teettää harmaita hiuksia ni silti kaipaan häntä, niitä hyviä hetkiä. Kasaa ap ittes nyt ja ala hommiin. Aika menee nopeammin kun ei jää rypemään sinne ikävään.

Yhteistyössä