Itkettää vaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja crybaby
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

crybaby

Uusi jäsen
11.05.2007
1
0
1
MItä siinä voisi tehdä,kun ei jaksa tavallista arkea. Kun kaikki ympärillä jaksavat käydä töissä ja hoitaa perheen ja asiat,ni minä romahdan joka kerta, jos vähänkin on liikaa hommaa. MIten toiset jaksavat samanverran kun toiset siitä romahtaa. Kun ei sitä voi vaan kotona lusmuta.
Ja kun on ihan normaali perhe ja hyvä työ, niin kuinka sitä ei vaan jaksa ?
:'(

Ikävä lukea noin surullinen viesti... Mutta aina ei vaan jaksa... Paha vaan jos siitä tunteesta ei pääse eroon.

Yritä keksiä itsellesi piristettä irti arjesta. Helppo sanoa mutta ei kai siihen muu auta. Hyvä(t) ystävä(t) vois olla pelastus!?

Tsemppiä :hug:

:hug:
vaan ei kukaan aina jaksa. mulla oli tänään itku ja ärräpäät herkässä, kun kämppä on ihan kakkainen, koirassa varmaan punkkeja eikä nuhainen vauva suostu syömään ja kaikkea tavaraa on liikaa, olisi hienoa muuttaa telttaan....
sitten vaan nukuttiin pari tuntia.
helpotti pikkuisen :)

Voimahali :hug:
Olisko ihan keskusteluapu hyvä ? Siinä saa purettua omia tuntoja sanoiksi ja ehkä paremmin kartoitettua sitä omaa tilannetta ja mikä siihen toisi helpotusta. Myös se että joku kuuntelee voi tuntua hyvältä tuelta ja toiselta saattaa saada uusia ajatuksia jaksamiseen.
Jaksuja toivottelen :flower:

puhuminen auttaa, ja yleensä auttaa jos puhuu ihan vieraalle ihmiselle. lähelläolijat saattavat olla ikään kuin liian lähellä eivätkä ymmärrä sun uupumusta ja tuntemuksia.
vieras myös näkee ulkopuolelta ehkä paremmin sen mistä kiikastaa. eli mun neuvo on, että hae keskusteluapua esim. mielenterveystoimistosta tms. pääasia että haet ja saat apua.
olen itsekin ollut tuollaisessa tilanteessa kuin kuvailet; olen opetellut sanomaan ei, jos minulle yritetään sälyttää jotakin ylimääräistä. eihän sitä kaikki ymmärrä,mutta joskus on oltava terveellä tavalla itsekäs ja ajateltava itseään ja hyvinvointiaan. kyllä minäkin sitten joskus syyllistän vielä itseäni, kun en ottanut sitä tai tätä asiaa hoitaakseni, mutta kun itseni tunnen, niin tiedän myös mitä jaksan ja mitä en.

toivon sulle voimia ja tsemppiä

:hug:

Yhteistyössä