Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:Musta on outoa että (kuten kirjotit) mies sanoo että ''ala ettiä asuntoa lasteS kanssa'', eikö ne lapset sitten miehenkin ole? Toisekseen kyl nuo asiat viittaa kaikki siihen että mies pettää ja minä en ainakaan kyllä kattelis jos on kerta sitten herpeksenkin onnistunu hankkimaan. Ja musta on ärsyttäviä nämä uhkailut että otan lapset ja ajan rekan alle, ihan kun se muka olisi mikään ratkasu. Anteeks nyt vaan mutta tällä palstalla on nähnyt aika paljon näitä uhkauksia ja sieltä sitten onkin paljastunu joku sellanen joka kirjottelee mitä vaan saadakseen vaan huomiota. ja sitten on koko palsta sekasin sen takia ja ihmisiä vedätetään. Jos ihan oikeesti sellasta ajattelet/suunnittelet vakavissas niin sitten tosissaan kyl tarviit apua ja lapset kannattais laittaa vaikka hetkeks jollekkin hoitoon. Kai itsekkin kuitenkin tajua että tuollasten suunnittelu ei ole tervettä eikä oikein. Vaan sä itse voit tehdä elämälles jotain, jos mies on monen yrityksen jälkeenkin haluton puhumaan ja selvittämään niin ota itse ohjat käsiis. Asia helpottuu vaan sen läpikäymällä, se tuskin mihinkään katoaa. :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Siis puhutteko herpeksestä joka on huulessa vai alapässä?
Alkuperäinen kirjoittaja sivukommentti vain:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Siis puhutteko herpeksestä joka on huulessa vai alapässä?
genitaaliherpeksestä
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Eiks ap kertonut että ovat pitkään olleet naimisissa. Epäilen hieman tota teoriaa, että nyt vasta herpes näkyisi.. Taitanut mies käydä muualla. Anteeksi kovasti. Ja haleja... Kommenttini..
Koittakaa puhua miehesi kanssa ja selvittäkää tilanne.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä jo kauan kauan, vanhimmat lapset on jo toisella kymmenellä. siksi ihmettelenkin tota herpestä, koska jos ressi sen laukaisee, olisi se tullut jo aikaisemmin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:On oltu kontaktissa oireiden aikaan. Ja kun tässä on sellainenkin juttu vielä, että mulla on alkanut olemaan aivan outoja vuotoja yhen äkin. Kun niitä ei ikinä ennen ole ollut. Epäilin jo sitäkin että jokin tautiko vuodattaa.. ;(
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Eiks ap kertonut että ovat pitkään olleet naimisissa. Epäilen hieman tota teoriaa, että nyt vasta herpes näkyisi.. Taitanut mies käydä muualla. Anteeksi kovasti. Ja haleja... Kommenttini..
Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Eiks ap kertonut että ovat pitkään olleet naimisissa. Epäilen hieman tota teoriaa, että nyt vasta herpes näkyisi.. Taitanut mies käydä muualla. Anteeksi kovasti. Ja haleja... Kommenttini..
mun siskolle lääkäri sanoi että herpes näkyy oireina viikon päästä tartunnasta. ja tästä diagnoosista on viikko.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Sitähän toi mies mulle yritti herpeksestä puhua, ensin että se on tullut multa (???) ja sit että ei hällä ole ikinä oireillut, ja sit olikin teininä ollut... mutta toi eka oireilu oli sillä tosi kova, että ei se vissiin ennen ole ollut hälläkään..