itkettää....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itkupilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itkupilli

Vieras
lähdettiin miehen kanssa eilen kaveripariskunnan luo istumaan iltaa. mies nolas mut varmaan viis kertaa niin et kaveritkin meni vähän vaivautuneeks, se ei huomioinut mua mitenkään, ei istunut mun vieressä jne kun kaikki muut pariskunnat istui vierekkäin yms..
mentiin baariin ja näen miten mies antaa nopean pusun suoraan suulle naiselle josta en pidä sitten yhtään. ja vaikka pitäisinkin, niin ei silti tartte mennä pussailemaan. olen niin loukattu ja itkenyt silmät päästäni ja mies on sitä mieltä että mä olen sairas ja mun tarvis mennä hoitoon? huusi mulle et mä tahalleen piilottelen kotona sen vaatteita et se ei löytäis niitä ja ihan ihme juttuja.
voiko mun mies olla narsisti??? vai mitä tuo on? tää on alkanut ehkä viimeisen vuoden sisään..

ala lähtä jos esteitä ei oo..joutaahan tuollanen äijän tekele jatkaa muuta elämää kun sille linjalle on lähtenyt. sulla on edessä paljo muutaki ku kitua tollasen otuksen kanssa.elämän haaskausta.

nyt lopetat itkemisen ja alat järjestämään nopeasti eroa..
sairastutat itsesi ja mies pyrkii alistamaan sinut...

Alkuperäinen kirjoittaja itkupilli:
lähdettiin miehen kanssa eilen kaveripariskunnan luo istumaan iltaa. mies nolas mut varmaan viis kertaa niin et kaveritkin meni vähän vaivautuneeks, se ei huomioinut mua mitenkään, ei istunut mun vieressä jne kun kaikki muut pariskunnat istui vierekkäin yms..
mentiin baariin ja näen miten mies antaa nopean pusun suoraan suulle naiselle josta en pidä sitten yhtään. ja vaikka pitäisinkin, niin ei silti tartte mennä pussailemaan. olen niin loukattu ja itkenyt silmät päästäni ja mies on sitä mieltä että mä olen sairas ja mun tarvis mennä hoitoon? huusi mulle et mä tahalleen piilottelen kotona sen vaatteita et se ei löytäis niitä ja ihan ihme juttuja.
voiko mun mies olla narsisti??? vai mitä tuo on? tää on alkanut ehkä viimeisen vuoden sisään..

No ei se ihminen narsistiksi sormia napsauttamalla yhtäkkiä muutu. Ehkä hän haluaisi erota, mutta ei sitten kuitenkaan "osaa"?

Sinuna en kuitenkaan alistuisi noin kynnysmatoksi. Varsinkaan kun tuo kaava nyt tuntuu vaan jatkuvan ja jatkuvan, kun alkuun on päässyt. Mies näyttää siis käyttävän hyväksi tilannetta oli motiivit sitten mitä lie.

Yhteistyössä